[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser65921

Guest
Als Pieter nu effectief als dorpsoudste gewelpt wordt hoop ik dat iemand je beult.
 

DeletedUser78825

Guest
1. Burgemeesterschap

Hahaha dat potje was geniaal :p En ik snap je beweegreden heel goed hoor waarom je niet op mij wil stemmen. Kan enkel zeggen dat dat op dit potje niet van toepassing is ;)

Wat zit jij nou weer te bazelen Kenneth? Ik zeg dat ik nog even wacht met mijn BM stem, waar ontwijk ik jullie dan? Ik denk dat jij ook heel goed weet dat ik mijn BM stem niet random uit geef en dat het dus tussen jou, Draakje en Hope zal gaan. Vind namelijk dat Hope grote stappen heeft gezet afgelopen tijd.

als je van jezelf weet, dat je goedje bent. Waarom zet je dan je bm niet op iemand die het toch niet gaat worden? (alleen wanneer jij daardoor wint uiteraard!!) Lijkt me toch de meest logische actie...

Die logica snap ik niet echt... Wat voor nut heeft het om hem te zetten op iemand die toch geen BM gaat worden? Heb je alleen maar meer kans dat je hem per ongeluk op een slechtje zet...

Als Castiel zijn stem op mij zet bijvoorbeeld, zal dat waarschijnlijk niet uitmaken, omdat ik toch geen BM ga worden. Nu gaat het niet specifiek om mij, maar kan voor elke beginneling gelden. Betekent dat hij dan, zoals Loyal terecht vermeldt hierboven, meer kans heeft om zelf BM te worden. Uiteraard wanneer hij geen kans meer heeft op het BM schap, is het logisch om te proberen een andere en zo goed mogelijke kandidaat te kiezen.

^ Maar diezelfde logica geldt ook als hij wolf is.

ja klopt :) Maar ik wilde graag een reactie van Castiel horen...

Dit zie ik een wof eerder doen btw.

Dit kan, maar dat is niet meteen iets waar ik als speler achter sta. Ik weet idd van mezelf dat ik goed ben en dat zet me nu dus ook aan het denken wat ik moet doen met het BM schap. Ik weet namelijk nog niet met zekerheid wat de andere BM kandidaten zijn. Ik begrijp de stemmen op zowel Time als Draakje net zo goed als de stemmen op mij en BM is toch altijd een gok. Dag 1 is er gewoon te weinig info een goed doordachte keuze te maken!

Let op alles wat ik roze heb gezet. Jij zegt dus dat het een goed idee is om op iemand te stemmen, aangezien hij dan zijn kansen op burgemeesterschap vergroot. Wanneer er dan gezegd word dat die logica ook voor een wolf telt, zeg jij: dat klopt. Maar, naar mijn mening heb jij geen idee dat het hem dan ook verdacht maakt, aangezien TimeForPlanB zelf ook al zegt dat een wolf het eerder zou doen. Dit wilt dus zeggen dat Castiel zichzelf een grotere kans zou geven op het burgemeesterschap (indien niemand dit inziet) maar ook dat hij een groter lynchtarget zal zijn (indien iemand dit inziet).

Je zegt letterlijk "Lijkt mij de meest logische actie". Dus wou jij zorgen dat hij er verdachter uitzag als hij met jouw logica meeging?

Ook, jij wou zo graag Castiel zijn antwoord, maar na Castiel zijn antwoord ben jij ook niet gezien tot aan het moment dat jij ging lynchstemmen, tenzij ik over iets heen heb gelezen.

2. Lynch Dag 1

Ik heb momenteel nog geen theorieen gezien, waarvan ik denk: daar hebben we ws wel een wolf. Sowieso is dat lastig op dag 1. Daarom zet ik mijzelf in het rood zoals velen dat doen: TUTM

Ik zal nog wel online blijven en alles meelezen. Indien nodig (wanneer ik iets passends zie) pas ik mijn stem nog aan.

Dit is een vrij makkelijke stem en daar ben ik mij van bewust, maar ik wil ook niet zomaar iemand aanwijzen als ik er niet van overtuigd ben.

Toen ik startte hier mocht je helemaal niet op jezelf stemmen. Dat vond ik een stuk beter. Daarmee voorkom je namelijk deze onzin. Waarom heb ik toch op mijzelf gestemd? Vorige x stemde ik zonder reden op iemand anders en toen werden mensen boos dat ik dan op mijzelf moest stemmen. Bij deze dus....

Morgen zal ik een theorie opstellen met daarbij een serieuze stem. Voor vandaag weet ik het gewoonweg niet

Je spreekt jezelf een beetje tegen. Er waren 2 grotere posts gemaakt over de lynch. 1e zijnde Time's post voor op NITS te gaan en de andere mijn post om op RD507 te gaan.

Je hebt nergens een inbreng gegeven op geen 1 van die twee posts, maar laat ze maar gewoon staan om dan te zeggen: "Denk niet dat we hier een wolf mee kunnen hebben".

Dan zeg je dat het altijd lastig is, en begin je dat je niemand wilt aanwijzen totdat je overtuigd bent. Maar daarna kom je pas dat iedereen boos werd op je toen je op iemand random stemde. In deze periode is er nog steeds geen reactie van jou gekomen op een van de theorieën, zelfs niet om iemand te verdedigen. Ik durf eerlijk toe te geven dat ik hoopte dat mijn post een groter effect had dan enkel de stem van Oppai. Maar, we zijn er nog niet!

NITS

volgens mij staan er al wat stemmen op TLF en denk dat we met nits aardig wat info eruit kunnen halen. Bovendien vind ik 2 stemmen op mij niet zo veilig :p

Hiervoor heb jij de stem van Castiel op je gekregen, die je terecht vond. Gevolgd door Pieter zijn stem. Maar dan ga je toch even je lynch stem zetten op NITS? Jij geeft nu zelf toe een paniekstem te doen, omdat je schrik hebt voor je eigen huid/vel. Maar, iets verder ga je wel RD scheef aankijken en vragen of hij meer weet aangezien hij sorry was om ook te paniekstemmen op NITS, om zo zichzelf zeker veilig te houden.

sowieso klopt er helemaal niks van wat er in staat...

omdat hij aardig wat posts heeft gemaakt. Hij kan zich ws toch niet verdedigen omdat het dag 1 is. Dat ken ik namelijk. Maar wellicht valt er wel wat uit de posts te halen. Die ga ik morgen allemaal even nalezen :)

Castiel reageer je ook nog even op mijn verdediging? Vind namelijk wel dat je je stem van mij af mag halen...

ja dat klopt, maar hij zegt dat er nu niets veranderd is. Terwijl ik echt al meer dan 10 posts heb gemaakt

Jij verwacht een reactie van Castiel, terwijl jij ook niet meer op hem gereageerd hebt eerder. Verder ga je dan weer komen met dat iemand je berichten heeft moeten sturen, leuk en aardig. Maar ik denk niet dat iemand Tigor gaat vragen in hoeverre dit waar is. Dus, probeer je jezelf hier in te dekken? Tigor zelf zal er misschien niet eens op reageren.

terechte reden vind ik Castiel :p Maar tigor is vandaag begonnen met mij spammen. Heeft 3 berichten nodig gehad, anders was ik het vergeten vanavond... Dit kan je bij haar navragen :)

3. Spijtbetuiging

waarom spijt het je? Wellicht is het een wolf? Weet jij meer dan wij?

Geen idee wat hij is. Dat is het juist, ik heb geen enkel idee wat ik moest doen.
Het was een stem om mezelf te redden, ik snap ook hoe snel zo'n stemming kan flippen.

Hier is het wat ik zonet in 2 vermeld heb, dat jij het vreemd vind dat hij spijt heeft. Hij geeft toe dat hij enkel heeft gestemd op NITS om zichzelf te redden. Ook hier stop jij daarna met op RD te antwoorden. Dit is wel een trend die ik meermaals zie.

4. Conclusie

volgt er nog een uitleg of blijft het bij gevoel?

Zie nog nergens iets waar ik mij op kan verdedigen, terwijl ik wel door verschillende mensen verdacht word?

Aangezien je voor een uitleg vroeg, heb ik besloten om verder te gaan kijken dan ik oorspronkelijk van plan was. Ik heb al gezegd dat ik je laatste uitspraken raar vond.
 

DeletedUser78878

Guest
Infectiewolf:
- Mag vanaf dag 2 één speler infecteren.
- De geïnfecteerde speler verandert in een Weerwolf en zal toetreden tot de wolvenchat.
- De infectie is naast de Lunch.
- De geïnfecteerde wolf sterft als 'weerwolf'.
- Krijgt een herkansing indien hij het zilverbloedje probeert te infecteren.

Het is pas vanaf dag 2 mogelijk :p En het is niet in plaats van de Lunch in dit potje

Vanaf nu zijn we toch slechts dag 2? Dus infectiewolf kan toch nog steeds infecteren?
 

DeletedUser69459

Guest
1. Burgemeesterschap

















Let op alles wat ik roze heb gezet. Jij zegt dus dat het een goed idee is om op iemand te stemmen, aangezien hij dan zijn kansen op burgemeesterschap vergroot. Wanneer er dan gezegd word dat die logica ook voor een wolf telt, zeg jij: dat klopt. Maar, naar mijn mening heb jij geen idee dat het hem dan ook verdacht maakt, aangezien TimeForPlanB zelf ook al zegt dat een wolf het eerder zou doen. Dit wilt dus zeggen dat Castiel zichzelf een grotere kans zou geven op het burgemeesterschap (indien niemand dit inziet) maar ook dat hij een groter lynchtarget zal zijn (indien iemand dit inziet).

Je zegt letterlijk "Lijkt mij de meest logische actie". Dus wou jij zorgen dat hij er verdachter uitzag als hij met jouw logica meeging?

Ook, jij wou zo graag Castiel zijn antwoord, maar na Castiel zijn antwoord ben jij ook niet gezien tot aan het moment dat jij ging lynchstemmen, tenzij ik over iets heen heb gelezen.

2. Lynch Dag 1





Je spreekt jezelf een beetje tegen. Er waren 2 grotere posts gemaakt over de lynch. 1e zijnde Time's post voor op NITS te gaan en de andere mijn post om op RD507 te gaan.

Je hebt nergens een inbreng gegeven op geen 1 van die twee posts, maar laat ze maar gewoon staan om dan te zeggen: "Denk niet dat we hier een wolf mee kunnen hebben".

Dan zeg je dat het altijd lastig is, en begin je dat je niemand wilt aanwijzen totdat je overtuigd bent. Maar daarna kom je pas dat iedereen boos werd op je toen je op iemand random stemde. In deze periode is er nog steeds geen reactie van jou gekomen op een van de theorieën, zelfs niet om iemand te verdedigen. Ik durf eerlijk toe te geven dat ik hoopte dat mijn post een groter effect had dan enkel de stem van Oppai. Maar, we zijn er nog niet!



Hiervoor heb jij de stem van Castiel op je gekregen, die je terecht vond. Gevolgd door Pieter zijn stem. Maar dan ga je toch even je lynch stem zetten op NITS? Jij geeft nu zelf toe een paniekstem te doen, omdat je schrik hebt voor je eigen huid/vel. Maar, iets verder ga je wel RD scheef aankijken en vragen of hij meer weet aangezien hij sorry was om ook te paniekstemmen op NITS, om zo zichzelf zeker veilig te houden.









Jij verwacht een reactie van Castiel, terwijl jij ook niet meer op hem gereageerd hebt eerder. Verder ga je dan weer komen met dat iemand je berichten heeft moeten sturen, leuk en aardig. Maar ik denk niet dat iemand Tigor gaat vragen in hoeverre dit waar is. Dus, probeer je jezelf hier in te dekken? Tigor zelf zal er misschien niet eens op reageren.



3. Spijtbetuiging





Hier is het wat ik zonet in 2 vermeld heb, dat jij het vreemd vind dat hij spijt heeft. Hij geeft toe dat hij enkel heeft gestemd op NITS om zichzelf te redden. Ook hier stop jij daarna met op RD te antwoorden. Dit is wel een trend die ik meermaals zie.

4. Conclusie



Aangezien je voor een uitleg vroeg, heb ik besloten om verder te gaan kijken dan ik oorspronkelijk van plan was. Ik heb al gezegd dat ik je laatste uitspraken raar vond.

Ik ben niet echt overtuigd door je verdachtmakingen rond TUTM.

De conclusie trekken dat hij verdacht is op basis van zijn uitspraken over een denkwijze betreffende het burgemeesterschap, vind ik nogal kort door de bocht. Het is in mijn ogen gewoon een interessante denkwijze die niet noodzakelijk iets zegt over de rol van een speler, maar wel over wat voor speler iemand is in het algemeen.

De grootte van een post zegt niets over de inhoud ervan. Ik vond de posts ook niet de moeite waard. Dan is het logisch dat je geen reactie krijgt.

Dat hij een beetje hypocriet is in zijn verdachtmakingen tegenover RD klopt inderdaad. Maar dat lijkt me niet echt voldoende om me te overtuigen.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik ben niet echt overtuigd door je verdachtmakingen rond TUTM.

Ik heb niet gezegd dat ik hem verdenk, ik heb gezegd dat ik bij hem mijn twijfels heb aangezien ik geen goed gevoel bij hem heb op dit moment. Dus, dan ga ik gewoon al zijn posts en gesprekken af.

De conclusie trekken dat hij verdacht is op basis van zijn uitspraken over een denkwijze betreffende het burgemeesterschap, vind ik nogal kort door de bocht. Het is in mijn ogen gewoon een interessante denkwijze die niet noodzakelijk iets zegt over de rol van een speler, maar wel over wat voor speler iemand is in het algemeen.

Vrijwel overal kom ik tot de conclusie dat hij op bepaalde zaken ingaat en ze dan gewoon niet meer aanraakt. Dat lijkt mij niet noodzakelijk kort door de bocht.

De grootte van een post zegt niets over de inhoud ervan. Ik vond de posts ook niet de moeite waard. Dan is het logisch dat je geen reactie krijgt.

Het gaat niet over dat hij geen reactie geeft op mij, maar op anderen.

Dat hij een beetje hypocriet is in zijn verdachtmakingen tegenover RD klopt inderdaad. Maar dat lijkt me niet echt voldoende om me te overtuigen.

Ik ben niet iemand aan het overtuigen, hij wou een uitleg, nu heeft hij een volledige uitleg.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb niet gezegd dat ik hem verdenk, ik heb gezegd dat ik bij hem mijn twijfels heb aangezien ik geen goed gevoel bij hem heb op dit moment. Dus, dan ga ik gewoon al zijn posts en gesprekken af.



Vrijwel overal kom ik tot de conclusie dat hij op bepaalde zaken ingaat en ze dan gewoon niet meer aanraakt. Dat lijkt mij niet noodzakelijk kort door de bocht.



Het gaat niet over dat hij geen reactie geeft op mij, maar op anderen.



Ik ben niet iemand aan het overtuigen, hij wou een uitleg, nu heeft hij een volledige uitleg.

Als je zo`n tekst maakt voor iemand die je niet verdenkt, wil ik niet weten wat je gaat doen als je effectief iemand verdenkt.
 
Reactiescore
93
Vanaf nu zijn we toch slechts dag 2? Dus infectiewolf kan toch nog steeds infecteren?
Nu wel denk ik, maar wat Castiel bedoelde: in sommige potjes is een infectie in plaats van een lunch. Dat is nu niet het geval, doordat er staat dat het naast de lunch is
 

DeletedUser78825

Guest
Als je zo`n tekst maakt voor iemand die je niet verdenkt, wil ik niet weten wat je gaat doen als je effectief iemand verdenkt.

Had ook gewoon een beetje tijd teveel nu.

Maar, ja, ik wacht af wat deze dag gaat brengen.
 
Reactiescore
559
Kies dan iemand ,ik bv pakte meestal op dag 1 een inactief persoon,waar geen stemmen op stond maar ook dit is niet ideaal .
Daarnaast kan je kijken wie er vreemd over komt( mmm tja iedereen vind mij vreemd spelen maar 99% krijg ik goedjes rol nu ook BTW) ..of je kijk wie de meeste stemmen krijg top 2 of 3 en lees hun nog even na ...

Soms kom je dan zelf tot een oplossing (ik heb er vaak moeite mee,maar goed)

Maar probeer een stem.op jezelf te vermijden.

ik denk dat jij er af en toe wel makkelijk vanaf komt met het is jessica maar die speelt altijd vreemd :rolleyes:

Nou pure kutdag dus ... Maar wel veel informatie met alle niet stemmers en meeloopstemmen en noem maar op.

Lunch is ideaal en een lekkere win :) wil de opties best opnoemen als mensen ernaar vragen maar net teruggekeken en het kan niet de infectiewolf zijn gelukkig :)

welke info haal jij daar uit?
want ik zie het niet :( behalve dat je een hoop meelopers hebt, haal ik daar niet veel uit.
ik heb gister expres niet gestemd, behalve dat ik geen idee had op wie ik moest stemmen.
had ik geen zin om een random stem te plaatsen of mee te lopen op iemand.
en al die stemmen op jezelf sloeg ook nergens op

ik hoop dat deze dag iets duidelijker word
 

DeletedUser77898

Guest
Ik heb niet gezegd dat ik hem verdenk, ik heb gezegd dat ik bij hem mijn twijfels heb aangezien ik geen goed gevoel bij hem heb op dit moment. Dus, dan ga ik gewoon al zijn posts en gesprekken af.



Vrijwel overal kom ik tot de conclusie dat hij op bepaalde zaken ingaat en ze dan gewoon niet meer aanraakt. Dat lijkt mij niet noodzakelijk kort door de bocht.



Het gaat niet over dat hij geen reactie geeft op mij, maar op anderen.



Ik ben niet iemand aan het overtuigen, hij wou een uitleg, nu heeft hij een volledige uitleg.
Ik heb je mega post gelezen. Ik ga er later vandaag even specifiek op reageren als ik meer tijd heb. Bedankt voor je inbreng in het spel, ik begrijp dat je op een of andere manier een verdenking moet inbrengen anders komen we nergens. Echter begrijp ik dat mijn uitspraken niet altijd even logisch zijn (wat de meeste spelers van mij zullen herkennen), maar ik moet soms toch ook wat dingen kunnen uitlokken? Kan mezelf wel netjes binnen de lijntjes houden maar als iedereen dat doet, winnen de wolven.

Ik snap overigens niet waarom je zegt dat ik niet op jou en op anderen reageer? Want dat is niet waar? Ik reageer op elke post waar een vraag aan mij wordt gesteld of waar ik mij op moet verdedigen...
 

DeletedUser77898

Guest
[21-01-18 18:43:54] Arlena: Hou je klaar dit potje dat ik je Onderspam

[21-01-18 18:44:57] Martijn: Das belangrijk

[21-01-18 18:45:06] Martijn: Zijn we begonnen dan? :p

[21-01-18 18:45:31] Arlena: Nog niet xD starten wel vanavond

[21-01-18 18:46:26] Martijn: Ok top hahaha

[21-01-18 18:46:31] Martijn: Komt goed

[21-01-18 18:47:43] Arlena: Okeeej

[22-01-18 20:06:10] Arlena: Spamwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw w

[22-01-18 20:26:50] Martijn: Ohja

[22-01-18 20:26:58] Martijn: Lynch ook al?

[22-01-18 20:43:27] Arlena: Jaaah

[22-01-18 20:45:33] Martijn: Oei

[22-01-18 20:45:37] Martijn: Kga Ff kijken ;)

[22-01-18 21:22:52] Arlena: Haha

[22-01-18 21:23:08] Martijn: Ohja

[22-01-18 21:23:12] Martijn: Ik ga kijken nu

[22-01-18 21:23:13] Martijn: XD

[22-01-18 21:23:16] Martijn: Letterlijk nu

[22-01-18 21:23:19] Martijn:

[22-01-18 21:23:21] Arlena:

@Castiel. hier mijn logje uit WhatsApp met Arlena
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja maar wil wel even zeggen dat pieter waarschijnlijk dorpsoudste is voor als er een welp inzit hihi

Dikke wtf?

[21-01-18 18:43:54] Arlena: Hou je klaar dit potje dat ik je Onderspam

[21-01-18 18:44:57] Martijn: Das belangrijk

[21-01-18 18:45:06] Martijn: Zijn we begonnen dan? :p

[21-01-18 18:45:31] Arlena: Nog niet xD starten wel vanavond

[21-01-18 18:46:26] Martijn: Ok top hahaha

[21-01-18 18:46:31] Martijn: Komt goed

[21-01-18 18:47:43] Arlena: Okeeej

[22-01-18 20:06:10] Arlena: Spamwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw w

[22-01-18 20:26:50] Martijn: Ohja

[22-01-18 20:26:58] Martijn: Lynch ook al?

[22-01-18 20:43:27] Arlena: Jaaah

[22-01-18 20:45:33] Martijn: Oei

[22-01-18 20:45:37] Martijn: Kga Ff kijken ;)

[22-01-18 21:22:52] Arlena: Haha

[22-01-18 21:23:08] Martijn: Ohja

[22-01-18 21:23:12] Martijn: Ik ga kijken nu

[22-01-18 21:23:13] Martijn: XD

[22-01-18 21:23:16] Martijn: Letterlijk nu

[22-01-18 21:23:19] Martijn:

[22-01-18 21:23:21] Arlena:

@Castiel. hier mijn logje uit WhatsApp met Arlena

Volgens mij is dit niet helemaal toegestaan ...
 

DeletedUser77898

Guest
Dikke wtf?



Volgens mij is dit niet helemaal toegestaan ...
jawel. Kreeg van Arlena te horen dat logjes toegestaan zijn, maar er geen screenshots gepost mogen worden :) Ik vind dit een beetje een zwak antwoord van jou Castiel... Wil je soms dat ik doodval? Ben je weer wolf op nummer 7?
 

Deleted User - 2075062

Guest
jawel. Kreeg van Arlena te horen dat logjes toegestaan zijn, maar er geen screenshots gepost mogen worden :) Ik vind dit een beetje een zwak antwoord van jou Castiel... Wil je soms dat ik doodval? Ben je weer wolf op nummer 7?

Neehoor, verre van wolf zelfs. En een zwak antwoord? Logjes zijn normaal gewoon niet toegestaan in een non netwerk potje dus vroeg me af hoe dit zat. Maar snap dat het gaat om een argument te staven en snap dat de leiding het ook toe staat. Het zou jammer zijn als je dood zou gaan doordat je nu een xtje gewoon actief bent vanaf de start ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
ik denk dat jij er af en toe wel makkelijk vanaf komt met het is jessica maar die speelt altijd vreemd :rolleyes:



welke info haal jij daar uit?
want ik zie het niet :( behalve dat je een hoop meelopers hebt, haal ik daar niet veel uit.
ik heb gister expres niet gestemd, behalve dat ik geen idee had op wie ik moest stemmen.
had ik geen zin om een random stem te plaatsen of mee te lopen op iemand.
en al die stemmen op jezelf sloeg ook nergens op

ik hoop dat deze dag iets duidelijker word

Vooral het makkelijke meelopen vind ik toch zeker verdacht en geeft zeker wel informatie. Dus heeft dag 1 zeker wel wat informatie opgeleverd ;)
 
Reactiescore
559
ik ben alle stemmen weer even afgegaan.
daarbij is me stem van RD het meest opgevallen

Jap, ik lees het net. Mijn excuses, was het enige die ik zag.

Ik snap trouwens niet, @Time, hoe je daar een stem op kunt bouwen. Zo kunnenwij ons ook afvragen waarom jij trollt?

Dus maakt hij maar een eerste indruk zoals een kind met problemen? Baah, ik ben niet overtuigd.

Ik niet van zijn manier van spelen.
Het spijt me oprecht als dat verkeerd overkwam, dat bedoelde ik helemaal niet zo :confused::oops:

dit waren zijn 1ste reacties op de theorie van time..
waarbij hij zelf al zegt dat hij niet overtuigd is

Daar gaan we weer over BM-stemmen.
Hij is de enige waarvan ik iets weet. Ik kan ook op jou stemmen zoals vorig potje, want je argumentie vind ik altijd mooi opgebouwd en duidelijk geformuleerd.
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, ik heb een goed gevoel bij Laurens? Hij is sympathiek en heeft me geholpen en tips gegeven achteraf, ondanks zijn tijdsgebrek. Dan vind ik een BM-stem terecht.

NITS

en dan ineens in de laatste minuut stem op nits
Het spijt me NITS, ik kreeg het warm onder mijn voetjes en stemde op jou voor de zekerheid. Met de weinige stemmen tot op het laatste moment wou ik toch voor zekerheid gaan en mezelf veilig stellen.

@Cryptic, blij met de uitleg of moet ik nog iets beantwoorden?

Geen idee wat hij is. Dat is het juist, ik heb geen enkel idee wat ik moest doen.
Het was een stem om mezelf te redden, ik snap ook hoe snel zo'n stemming kan flippen.

ik had niet het idee dat hij echt in gevaar was
hij had maar 2 stemmen op hem staan en de aandacht ging richting NITS en TUTM
 

DeletedUser79054

Guest
ik ben alle stemmen weer even afgegaan.
daarbij is me stem van RD het meest opgevallen

dit waren zijn 1ste reacties op de theorie van time..
waarbij hij zelf al zegt dat hij niet overtuigd is

en dan ineens in de laatste minuut stem op nits

ik had niet het idee dat hij echt in gevaar was
hij had maar 2 stemmen op hem staan en de aandacht ging richting NITS en TUTM

Ik had inderdaad maar 2 stemmen op mij staan. Maar zoals je kunt zien, heb ik mijn stembericht verstuurd om 21;59. Ik was al een tijdje aan het typen (gsm) en zag dat het 58 was. Ik had gehoopt nog even tijd te hebben om de stemmen te checken, maar heb toen beslist om de stem onder mijn bericht te plaatsen. Ik wist niet of er ondertussen al van stemmen was veranderd, en wou dus voor de zekerheid toch mezelf veilig stellen. Ik weet dat 2 stemmen niet veel zijn, maar in een avond zoals gisteren kon dat aantal snel opgelopen zijn, wegens de weinige info die voor handen was.
 
Bovenaan