[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
326
Kwam er later bij, beetje apart ...



Dude wtf! Als je goedje bent probeer dan gewoon de rest en vooral Time te overtuigen dat je niet slecht bent en dat ze ernaast zitten! Dit slaat nergens op.



Deze reactie slaat nergens op. In dit spel kan je stemmen op je krijgen. Waarom meteen deze houding tegen Time dan?

Wat betreft mijn stem, ik ga hem om waarschijnlijk een aparte reden voor jullie op TUTM zetten. TUTM is vaak inactief op de eerste dagen tot ik de man wakker maak via de app dat er een potje begonnen is. Vandaag was hij opeens wel van de partij zonder berichtje vanaf mijn kant en ik denk dus dat de wolvenchat hem op het potje heeft gewezen.

TUTM

Hmm fine, maar heb er niet veel zin meer in als PlanB al begint over voortaan niet inscrijven

Naja, ik ga maar op NITS. De 2e persoon die stem op zichzelf zette. Loyalpsycho was de 1e maar die heeft nog te weinig gezegd om me een indruk te geven. Daarom gaat het door naar de nr 2 :p

Jij stemt echt zo makkelijk op mij, als ik wolf was had ik mij toch echt wel beter proberen te verdedigen dan dit.

NITS -> Dragonwoman
 
Reactiescore
326
Goed dan ga ik er voorlopig maar van uit gaan dat NITS zoals de meesten is en pissed is dat hij zo snel verdacht wordt.

Veel voorkomende wolvenreactie is het weglachen. En kan me voorstellen dat je boos wordt als je kans maakt er op dag 1 al uit te liggen.

Tlf doet ook raar maar kreeg iets te snel stemmen voor een vreemde stem.

Nits

Ik werd boos omdat Mr Kenneth begon over voortaan niet inschrijven. Jij weet zelf dat deze stem erg makkelijk is, als wolf had ik echt wel beter mijn best gedaan
 

DeletedUser78825

Guest
@Hopeful weet niet of je erover hebt gelezen, maar ik heb een post geplaatst over RD aangezien je niet de enige was die er zo over dacht.
 

DeletedUser77141

Guest
TUTM

alles nagelezen en kom veel rare berichten tegen. NITS die zichzelf niet verdedigd ben anders van hem gewend in het vorige potje.
Toen was het in mijn optiek 1 van de betere spelers.
Al was de reden ook niet zo heel logisch maar toch.

Ook RD en NUTM rare uitsprake zien doen, maar ook meenemende dat NUTM vorige potje weinig actief was en zie tot nu toe niet veel verbetering..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77898

Guest
NITS

volgens mij staan er al wat stemmen op TLF en denk dat we met nits aardig wat info eruit kunnen halen. Bovendien vind ik 2 stemmen op mij niet zo veilig :p
 

DeletedUser77898

Guest
NUTM

alles nagelezen en kom veel rare berichten tegen. NITS die zichzelf niet verdedigd ben anders van hem gewend in het vorige potje.
Toen was het in mijn optiek 1 van de betere spelers.
Al was de reden ook niet zo heel logisch maar toch.

Ook RD en NUTM rare uitsprake zien doen, maar ook meenemende dat NUTM vorige potje weinig actief was en zie tot nu toe niet veel verbetering..
wie is NUTM?
 

DeletedUser69459

Guest
NUTM

alles nagelezen en kom veel rare berichten tegen. NITS die zichzelf niet verdedigd ben anders van hem gewend in het vorige potje.
Toen was het in mijn optiek 1 van de betere spelers.
Al was de reden ook niet zo heel logisch maar toch.

Ook RD en NUTM rare uitsprake zien doen, maar ook meenemende dat NUTM vorige potje weinig actief was en zie tot nu toe niet veel verbetering..

Valt het wel serieus te nemen als je de naam verkeerd spelt?
 

DeletedUser78825

Guest
NITS

volgens mij staan er al wat stemmen op TLF en denk dat we met nits aardig wat info eruit kunnen halen. Bovendien vind ik 2 stemmen op mij niet zo veilig :p

Je stemt op jezelf en haalt dan de stem maar van jezelf af omdat iemand anders ook een stem op jouw zet? Op welke manier wou jij precies informatie uit NITS halen? Omdat hij zich niet verdedigd?
 

DeletedUser79054

Guest
Het is even makkelijke stem als een 'meeloopstem'.

Dus ja, reken ik je dan af op het feit dat hij jouw mentor was? Nee, dat heb ik daar gewoon bij in mijn post gezet aangezien ik alle informatie die beschikbaar was ook beschikbaar wou stellen voor de mensen die die ronde niet gevolgd hebben, of niet hebben gekeken naar wie wiens mentor was. Dus dat je het nu schuift op 'afgerekend worden omdat hij je mentor is' maakt het voor mij nog alleen maar een betere keuze om vandaag op je te stemmen.

Daar gaan we weer over BM-stemmen.
Hij is de enige waarvan ik iets weet. Ik kan ook op jou stemmen zoals vorig potje, want je argumentie vind ik altijd mooi opgebouwd en duidelijk geformuleerd.
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, ik heb een goed gevoel bij Laurens? Hij is sympathiek en heeft me geholpen en tips gegeven achteraf, ondanks zijn tijdsgebrek. Dan vind ik een BM-stem terecht.

NITS
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hmm fine, maar heb er niet veel zin meer in als PlanB al begint over voortaan niet inscrijven



Jij stemt echt zo makkelijk op mij, als ik wolf was had ik mij toch echt wel beter proberen te verdedigen dan dit.

NITS -> Dragonwoman

Verdedig jezelf gewoon. Dat is hoe dit spel hoort, nu snij je jezelf in de vingers. En ik denk dat je Kenneth verkeerd begrepen hebt.

@pietvanl wie is NUTM? :p

PS, denk niet dat we goed zitten met NITS hoor mensen ... Vind dat er weer HEEL makkelijk meegelopen wordt. Zo pissig word je niet als de verdenking terecht is.
 

DeletedUser77898

Guest
Je stemt op jezelf en haalt dan de stem maar van jezelf af omdat iemand anders ook een stem op jouw zet? Op welke manier wou jij precies informatie uit NITS halen? Omdat hij zich niet verdedigd?
omdat hij aardig wat posts heeft gemaakt. Hij kan zich ws toch niet verdedigen omdat het dag 1 is. Dat ken ik namelijk. Maar wellicht valt er wel wat uit de posts te halen. Die ga ik morgen allemaal even nalezen :)
 

DeletedUser77898

Guest
Verdedig jezelf gewoon. Dat is hoe dit spel hoort, nu snij je jezelf in de vingers. En ik denk dat je Kenneth verkeerd begrepen hebt.

@pietvanl wie is NUTM? :p

PS, denk niet dat we goed zitten met NITS hoor mensen ... Vind dat er weer HEEL makkelijk meegelopen wordt. Zo pissig word je niet als de verdenking terecht is.
Castiel reageer je ook nog even op mijn verdediging? Vind namelijk wel dat je je stem van mij af mag halen...
 
Reactiescore
93
Mijn stand

eGVqmzl.png
 
Reactiescore
326
Woow, de mensen die op mij gestemd hebben zijn oprecht best wel retarded.
Vraag je 1 ding af, had ik mij als wolf zo verdedigd? Nee.

Probeerde mij op het laatst nog te redden, de stem op mijzelf was om de reactie van PlanB te checken.
Zijn reactie over voortaan niet inschrijven was echt not done, maar misschien zal ik dat maar overwegen :)
 
Bovenaan