[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
326
Laila

In het begin stond je bij mijn verdachten. Dit kwam omdat PlanB je BM had gemaakt terwijl je weinig inbracht


Deze stem kan je interpreteren als "Eigenlijk wilde ik niet op Westkip stemmen, maar ik doe het toch maar."

echt he snap niet dat jullie me nog als wolf zien terwijl ik al 2 x mijn stem op een wolf had staan.
ik mag dan wel het spel nog niet onder de knie hebben maar ik ben nog niet zo stom dat ik mijn medewolven eruit stem.
dus conclusie ik ben een goedje.
en ik mag nu ter plekke dood neervallen als dat niet zo is.

en dat ik mijn bm stem op time had staan wil niks zeggen niemand weet tijdens die stemming met zekerheid te zeggen of je hem op een goedje zet.

ik denk dat de wolf onder NITS of hope zit of NITS wolf en hope PJ omdat hij zo op mij zit.
ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de verdeling van die rollen in elkaar zit, heb al moeite om goed en slecht uit elkaar te houden :/

Hier is je verdediging om goedje te zijn dat je 2x op een wolf stemde. En denk je vervolgens dat de wolf tussen Hope en mij zit. De reden op mij klopt niet of je verdediging niet, aangezien ik ook op wolven stemde.

Pff en dan tegen mij zeggen dat ik stom bezig ben -.-
Ik heb al spijt dat ik hier nog kijk tijdens een feestje.
Ik ga ook niet de moeite doen oon me te verdedigen en ik weet ook niet of ik daar morgen zin in heb. Ik ben een goedje en die er mee wat he wil. Lynch mij maar zie je het vanzelf en ben ik er vanaf

Vanwege dit bericht neig ik er eerder naar dat je een goedje bent. Je klinkt erg gefrustreerd dat je op een feestje nog bent gaan kijken. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je zo'n bericht niet kan verzinnen als je wolf bent. Dit komt dus zeer oprecht over. Ik vind het lastig om Laila in te schatten, aangezien ik haar verder ook niet zo goed ken.

Ik ga nu aan Hopeful beginnen, Hopelijk heb ik daar nog genoeg tijd voor.

@Jessica, @donkergat, Jullie zijn de bewezen goedjes. Wat denken jullie vooral?
 

DeletedUser74597

Guest
Ik denk Laila of hope ..welk twijfel ik nog steeds in ..maar neig naar laila
 

DeletedUser78303

Guest
Slechtje zit tussen jou, pierre en hope denk ik
Hope was 100% goedje volgens fam
Pierre, tja...
Jou begin ik iets meer goedje te vinden, plus je verdient het meer om niet gelynched te worden dankzij je inbreng ten opzichte van pieter.

Dus ik volg je maar en zeg Pierre de Pieter...

Ik weet het echt niet meer :D
 

DeletedUser74597

Guest
Nou ik kies Laila , twijfel Zal blijven maar moet toch keus maken
 
Reactiescore
326
Pierre the pieter

Mijn bericht over Hopeful haal ik helaas niet voor de DL.
Neig bij hem naar goedje, maar hij zat vandaag bij een post volgens mij wel captain obvious te spelen.
 

DeletedUser70854

Guest
En ik maar vol vertrouwen aan de dag beginnen denkende dat het een ezwin ging worden voor de goedjes... Turns out a little bit different
 
Bovenaan