[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser74597

Guest
Het is helaas erop of eronder en gister had ik in elk geval me verdachten op hope en Laila ( als Laila geen wolf is dan is dit idd nits) maar ik blijf op me doel ...hope is eruit dus ....
 

DeletedUser78303

Guest
Oké ik heb nog een keer goed onderzoek gedaan en heb wat uitgevonden (denk ik).
Fam was een zienende burger. Dit verklaart haar zekerheid over dat blood een slechtje was en hope een goedje. Ook verklaart het waarom ze twijfelde over TUTM's claim als zienende burger, want je verwacht geen twee zieners.

Ik heb haar Posts dan ook nog goed doorgelezen die nu relevant zijn, maar ik word er niet veel wijzer van.
@jessicavd @laila @Nowhere in the sun help me even aub
 

DeletedUser74597

Guest
keek net naar de deelnemerslijst maar zie alleen burger staan bij fam .
 

DeletedUser74597

Guest
aha , duidelijk...maar vertel me eens waarom staat dan wel bij rick99 achter zijn naam zienende burger (daar staat t dus weer wel )

E. laat maar las verkeerd bij rick stond oplettende
 

DeletedUser74597

Guest
zit opeens te denken ,verhullende wolf ging eruit op dag 3 en de ketter gooide op donkergat ....
Wat is de kans dat de verhuller tutm zijn actie met zien van donkergat veranderd heeft ???

Kan dit ook btw @laila graag je input?
 
Reactiescore
326
Oké ik heb nog een keer goed onderzoek gedaan en heb wat uitgevonden (denk ik).
Fam was een zienende burger. Dit verklaart haar zekerheid over dat blood een slechtje was en hope een goedje. Ook verklaart het waarom ze twijfelde over TUTM's claim als zienende burger, want je verwacht geen twee zieners.

Ik heb haar Posts dan ook nog goed doorgelezen die nu relevant zijn, maar ik word er niet veel wijzer van.
@jessicavd @laila @Nowhere in the sun help me even aub

Ze zei dat ze 100% zekerheid had bij jou en Hopeful en ze was 100% zeker over Bloodwolf oftewel ze had jullie 3 gezien.. TUTM reageerde ook op deze manier, echter reageerde hij op een manier dat het een obvious claim was.
 
Reactiescore
326
zit opeens te denken ,verhullende wolf ging eruit op dag 3 en de ketter gooide op donkergat ....
Wat is de kans dat de verhuller tutm zijn actie met zien van donkergat veranderd heeft ???

Kan dit ook btw @laila graag je input?

Wacht wat bedoel je precies?

Verhullende Wolf:
- De verhullende wolf kan éénmalig de rollen van gestorven personages tijdens de lynch/lunch van een dag verhullen. De rollen worden dan niet bekend gemaakt en blijven voor de rest van de ronde onbekend.
- Geldt alleen voor de lynch/lunch en eventuele andere acties, die tijdens de nacht plaatsvinden, zoals de welpactie/heksendrankje e.d..

De kans is 0%, omdat er elke dag wel een niet-burger rol dood was gegaan
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 7 – Billy

saw-puppet-2560x1600-1024x640.jpg


Na het aantreffen van het dode lichaam van John, brak de helemaal los. Ze ware nog maar met z'n vieren; Eric, Obi, Peter en William. Peter knielde neer bij het lichaam van John en keek Eric aan en schreeuwde naar hem;

“Jij hebt dit gedaan! Waarom heb jij hem vermoord? Je bent een moordenaar!”

Eric keek hem aan in zijn ogen met een kille blik en liep in zijn richting en zei het volgende:

“Het lot heeft dit bepaald Peter, snap je dat niet? Als een van ons hier ooit nog levend vandaan wil komen, dan moet het kwaad eerst uitgeschakeld worden. Allison en behoorden tot dit kwaad en jij zeker ook!”

Eric liep langzaam richting Peter, maar wist hem niet te bereiken; William, die achter Peter stond, had een mes gepakt en hiermee Eric in de rug gestoken, die daarna direct dood op de grond viel.

“Bedankt William, maar we moeten hier nu echt weg zien te komen! Maar hoe komen we ooit thuis vanaf hier?” zei Peter.

William begon te lachen en terwijl hij uit zijn broekzak een pistool haalde en daarmee op Peter richtte, zei hij:

“Daar hoef je je geen druk over te maken!”

Hij haalde de trekker over en schoot zo drie kogels door het voorhoofd van Peter. Daarna richtte hij zijn pistool op Obi, die dit allemaal aanschouwd had, en schoot ook hem neer.

Toen alleen William nog in leven was, zag hij in de verte een figuur naderen. Hij kwam steeds dichterbij. Toen hij dichtbij genoeg was, zag William dat het Billy was en toen hij dichtbij genoeg was, sprak hij de volgende woorden:

“Gefeliciteerd William! Je hebt het spel overleefd en ik zal je hierbij je zonden vergeven. Geniet van het leven, zover dat nog mogelijk is, je hebt het verdiend.”

Lynchstemming:

49bcf2f62676f5abdaaeb7455f4f6562.png


Laila (Peter Strahm) was de Lynch. Zij was Burger!

Lunch:

Jessicavd (Obi Tate) was de Lunch. Zij was Beul!


Einde van de ronde!

Gefeliciteerd Nowhere In The Sun & overige slechtjes met het behalen van deze overwinning! Erg sterk gespeeld! Al hadden jullie de overwinning al een stuk eerder kunnen halen, als jullie niet zo gek waren gaan spelen en zoveel op medewolven zouden gaan zitten. Maar dat is achteraf ;) In ieder geval een terechte overwinning!

Daarnaast willen wij jullie allemaal bedanken voor jullie deelname! Wij hebben er van genoten om deze ronde te leiden en we hopen dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad. Hebben jullie nog tips/opmerkingen? Laat het ons weten, zodat we daar de volgende keer rekening mee kunnen houden :)

De rollenlijst:

29a61dc48b420a1925d67159b49c6946.png
 
Reactiescore
976
Oké eindelijk kan ik mijn ei in het openbaar kwijt. Hierbij uitleg over mijn dood.

Als wolven waren we goed aan het potje begonnen. We hadden het geluk aan onze kant want na twee dagen leek het onmogelijk om nog te kunnen verliezen. Er was nog geen enkele wolf gestorven en geen enkele wolf had ook maar enig gevaar om gelynched te worden. Toen waren er namelijk genoeg andere kandidaten die we makkelijk eerst konden lynchen. Ik zei op dat moment in de wolvenchat dat we enkel PlanA moesten lunchen en dat dan niets ons nog kon tegenhouden van een gezamenlijke wolvenwinst.

Wat doen mijn twee medewolven opeens? Ze plaatsen kort na elkaar twee lynchstemmen op mij, terwijl nog niemand op mij had gestemd. Ik kon mijn eigen ogen niet geloven en had meteen door dat dit slecht ging aflopen. Temeer omdat ik mij in de avond niet meer kon verdedigen aangezien ik weg moest.

NITS had ik op dag 1 toestemming gegeven om een beetje op mij te bashen. Echter deed hij het veel te obvious want hij maakte enkel posts over mij, dit had ik meteen vermeld in de wolvenchat. Bloodwolf/Gamebreaker daarentegen, sprong zonder overleg op mij en weigerde van mij af te stappen toen ik een meer dan goede verdediging had gepost. Op het cruciale en vermijdbare moment waren ze beide zo dom geweest om zichzelf in een positie te plaatsen waarin ze niet meer geloofwaardig van mij konden afstappen.

Ik heb er op zich niets op tegen om me voor een wolvenwinst op te offeren. Echter moet het dan wel een zinvolle opoffering zijn. Dit was geen zinvolle opoffering, integendeel dit was één van de domste wolvenacties die ik ooit heb meegemaakt. Op een moment dat er nog geen wolven gestorven zijn, is het niet nodig om een wolf op te offeren. Iedereen weet dat zolang er geen wolven gestorven zijn het gigantisch moeilijk is om levende wolven te vinden. Vanaf er één wolf sterft, kan je namelijk linken leggen naar andere wolven. In de wolvenchat had ik meteen gewaarschuwd dat indien ze gingen doorzetten ze ook Tigor en PlanB de dood injagen. En zo geschiedde.

Daarnaast vind ik het eigenlijk ook gewoon heel onrespectvol om ineens de bazooka te richten op je actiefste medewolf. Ik was het die op dat moment het spel stuurde voor de wolven, zij verre van. Ik ben er zeker van dat ik mijn bijdrage nog had kunnen leveren en ons naar een overwinning had kunnen leiden met meerdere wolven (eventueel zonder mij).

Uiteindelijk heeft het wolventeam gewonnen, maar dit was natuurlijk niet moeilijk, NITS had elke dag op wolven gestemd. Buiten de laatste dagen dan, maar hij kon moeilijk op zichzelf stemmen ...

PS: Ketterse wolf (Bloodwolf/gamebreaker) die zijn drankje gooide op een bewezen goedje, was ook één van de domste wolvenacties die ik ooit heb gezien. En daarvoor ben ik opgeofferd ....
 
Reactiescore
559
ik zei het toch :D
nah zat ik toch niet heel verkeerd 3 wolven

maar was mijn laatste potje hf nog allemaal
en thnxx gijs en mono :)
 
Bovenaan