[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser77639

Guest
MEDEDELING

Wegens omstandigheden kunnen zowel DZ als Mono de DL vandaag niet doen!
De DL zal gedaan worden door Tigor.
Speciale acties en Lunch dus ook gelieve naar spelleiding en Tigor door te sturen!​
 

DeletedUser78303

Guest
Ik heb het hele potje doorgelezen, maar het was het waard.

BM-Stemming voor de niet comfirmed goedjes:
Pierre: donkergat
Hope: PlanB
Laila: PlanB
NITS: donkergat



Pierre:
Pieter heeft voor mij gestemd bij de bm-stemming. Aangezien er maar twee echte kandidaten waren (ik en planB), valt er al wel wat uit te halen. Wolfies willen liever een medewolf op de troon zien dan een potentieel goedje, ondanks dat het een incapabel goedje is.

Verder wordt Pieter in de eerste dagen hard aangevallen/verdacht door bekende wolfen.
Geen probleem. Ik heb er zelf nog wat meer uit geleerd. Als TLF wolf is denk ik dat Pieter er ook eentje is.
Nee, je bent niet zielig. Je doet alsof je zielig bent omdat niemand je zogenaamd 'leuk' vind. Moet je door iedereen leuk gevonden worden dan? Daar gaat het hier niet om hoor. Als je daarom meespeelt kan ik je al vertellen dat dat geen nut gaat hebben hier aangezien je altijd 1 van beide partijen teleur zal stellen.

Pieter plaatst bij het begin van het potje meteen een lynchstem met als argumentatie: 'ik had deze lynchstem beloofd'. Als wolf is dit echt de meest makkelijke lynchstem die je kan plaatsen. Hij liet vervolgens deze lynchstem gedurende de hele dag staan, terwijl hij naar eigen zeggen wel aanwezig was. Wanneer er een lynchstem op hem komt, wordt hij opeens actief en wanneer ik hem erop alert maak dat hij een extreem makkelijke lynchstem heeft geplaatst zet hij een nutteloze lynchstem op TLF die toen toch al dood was. Moest niemand zijn lynchstem op Pieter geplaatst hebben ben ik er vrij zeker van dat hij zich niet meer laten zien had.
Ik verwacht niet dat de wolven hem zo hard zouden aanvallen als pieter ook een slechtje zou zijn, zeker omdat hij op dat moment het nummer 1 lynchtarget was. Bij deze is pietertje al afgestreept voor mij.




NITS
Heeft op mij gestemd als bm. Natuurlijk positief.
Zat dag 1 hard op Westkip te pushen. Spreekt in zijn voordeel, maar aangezien kip door niemand anders verdacht werd is het ook wel safe verdenken, wat wel vaker gedaan werd door de wolven dit potje.
Post elke dag, behalve na de vorige lynch, een mooi overzicht van de huidige stand. Daarbij heeft hij nog nooit op een goedje gestemd als lynch.
Wat mij erg is opgevallen na dit potje te hebben doorgelezen is het volgende. Elke keer als een wolf zijn/haar lijstje gaf over de verdachten staat NITS op twee. Elke keer weer!

Deze twee personen vallen voor mij echter af voor wolf. De bewezen slechtjes probeerden te hard op ze te sturen en ze stemden vrij goed!
Dan de twee verdachten.



Laila

ik heb glad geen idee idee op wie ik moet stemmen :/

een hele discussie gelezen, maar daar ben ik ook geen snars van wijzer geworden.

enige is dat NITS nogal richting westkip wil sturen.
heb verder geen enkele reden qua verdenking het is weer zo'n 1ste dag stem :S NITS



Hopeful
Wat een kut lunch ook.

Lars (Hannibal) doet voor het eerst mee en dan wordt hij geluncht? Vind ik zelf een beetje lame, maar goed.
Hier geloof ik ook wel dat hope hem niet zou lunchen. Positief.

Ik vind dat hopeful bijzonder speelt. Elke keer probeert hij eigenlijk van de wolvenlynch af te sturen. Plaatst de meest random stemmen zonder enige onderbouwing. Hij was ervan overtuigd dat Tigor geen wolf was, ondanks de enorme aanwijzingen. Toen iedereen op bloodwolf ging bleef hij ook door de dag heen vrij stug op Laila. Hij zou mijn nr 1 verdachte zijn, mits fam niet heeft gezegd dat hij 100% een goedje is. @pierre the pieter kan jij voor mij verduidelijken waarom jij denkt dat hope een goedje is?

Conclusie:
Hope of Laila is de laatste wolf.

Hoop dat het een beetje oke te lezen is, heb het door de dag heen gemaakt.
 
Reactiescore
559
echt he snap niet dat jullie me nog als wolf zien terwijl ik al 2 x mijn stem op een wolf had staan.
ik mag dan wel het spel nog niet onder de knie hebben maar ik ben nog niet zo stom dat ik mijn medewolven eruit stem.
dus conclusie ik ben een goedje.
en ik mag nu ter plekke dood neervallen als dat niet zo is.

en dat ik mijn bm stem op time had staan wil niks zeggen niemand weet tijdens die stemming met zekerheid te zeggen of je hem op een goedje zet.

ik denk dat de wolf onder NITS of hope zit of NITS wolf en hope PJ omdat hij zo op mij zit.
ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de verdeling van die rollen in elkaar zit, heb al moeite om goed en slecht uit elkaar te houden :/
 

DeletedUser78303

Guest
echt he snap niet dat jullie me nog als wolf zien terwijl ik al 2 x mijn stem op een wolf had staan.
ik mag dan wel het spel nog niet onder de knie hebben maar ik ben nog niet zo stom dat ik mijn medewolven eruit stem.
dus conclusie ik ben een goedje.
en ik mag nu ter plekke dood neervallen als dat niet zo is.

en dat ik mijn bm stem op time had staan wil niks zeggen niemand weet tijdens die stemming met zekerheid te zeggen of je hem op een goedje zet.

ik denk dat de wolf onder NITS of hope zit of NITS wolf en hope PJ omdat hij zo op mij zit.
ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de verdeling van die rollen in elkaar zit, heb al moeite om goed en slecht uit elkaar te houden :/

Ik heb even je stemgedrag op de wolfjes onder de loep genomen.
Je stem op Westkip zegt niks, toen moest je gewoon, zelfs al ben je een wolf, op hem stemmen. Daarentegen:
Je stem op tigor was laat, maar je had in principe nog prima een reddingsactie kunnen doen. Een stem op fam en tigor had nog minstens een dag extra geleefd.
 
Reactiescore
559
ik ga toch voor tigor :S
1ste ingeving die ik had toen ik terug zat te lezen
srry heb er effe geen onderbouwing bij

mijn stem was niet te laat
en volgens mij als ik het goed heb was het ng een beslissende stem ook
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hier geloof ik ook wel dat hope hem niet zou lunchen. Positief.

Is ook zo, vind het nog steeds een kut actie.

Ik vind dat hopeful bijzonder speelt. Elke keer probeert hij eigenlijk van de wolvenlynch af te sturen. Plaatst de meest random stemmen zonder enige onderbouwing. Hij was ervan overtuigd dat Tigor geen wolf was, ondanks de enorme aanwijzingen. Toen iedereen op bloodwolf ging bleef hij ook door de dag heen vrij stug op Laila. Hij zou mijn nr 1 verdachte zijn, mits fam niet heeft gezegd dat hij 100% een goedje is. @pierre the pieter kan jij voor mij verduidelijken waarom jij denkt dat hope een goedje is?

Ik was er niet van overtuigd dat Tigor geen wolf was, alleen had ik bij haar minder sterke gevoelens dan bij andere mensen. Toen ik zag hoe Pieter zich gedroeg leek hij me meer wolfs dan haar bijvoorbeeld.

Ik heb ook nooit geprobeerd om hard te sturen, alleen stem ik soms op andere targets. (Ga nu even uit m'n hoofd wat dingen zeggen, sorry als het niet helemaal klopt). De dag dat Westkip doodging stond m'n stem op Pieter omdat ik geen idee had waardoor alle stemmen plots op Kip gingen. De dag erna ging Tigor eruit, maar was ik door een aantal aanwijzingen (die ik ook eerder heb aangehaald) meer overtuigd van Laila boven Tigor. Bovendien was ik bloedchagrijnig dus heb ik me rond de DL afzijdig gehouden voor m'n emoties te erg uit de hand zouden lopen. Gister was het vrij duidelijk dat Blood eruit moest en heb ik daarom meegestemd.

Hoe kan het dat je Fam gister geloofde toen ze zei dat ik geen PJ was maar 100% goed, terwijl je nu denkt dat ik de laatste wolf kan zijn? :p
 
Reactiescore
559
nah ik weet niet wat ik nog verder voor mijn verdediging moet zeggen

ik heb terug gelezen en ik kan ook niet echt ontdekken wat de reden is waarom fam hope vertrouwde.
ik vertrouw hem iig niet
ik vind dit ook echt een frustrerend potje omdat ik niet echt de tijd er in kan steken die ik wil
maar goed ik zet mijn stem op hope

noem het een tunnelvisie of w/e aangezien ik geen reacties krijg op mijn post en ook geen antwoorden ben ik nog niet ervan overtuigd dat hij een goedje is.
nu er een stem staat komt er wrs wel n reactie :rolleyes:
 
Reactiescore
559
Nja wat Fam heeft beweerd klopt tot nu toe allemaal, dus bij mij moet je niet zijn.

Misschien zit ik zelf in een lichte Laila tunnel, dat zou kunnen, maar ik denk steeds meer dat we bij haar moeten zijn :rolleyes:
je probeert al 2 dagen de lynch op mij te sturen.

en dat vind ik zeer opvallend aangezien er veel betere opties waren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
je probeert al 2 dagen de lynch op mij te sturen.

en dat vind ik zeer opvallend aangezien er veel betere opties waren.

Twee dagen geleden stemde ik op je omdat Tigor in mijn ogen een mindere optie was. Wat ik letterlijk in m'n vorige post heb gezegd.

Gister heb ik gewoon op Blood gestemd en niet geprobeerd te sturen.

Je weet toch wel wat dat betekent?

Sturen zou zijn als ik probeer iedereen te overtuigen dat ze op jou moeten stemmen, wat ik vandaag best wil doen, en ik tot nu toe niet gedaan heb. Je countertunnel spreekt alleen maar minder in je voordeel lol.
 
Reactiescore
559
ja tuurlijk tis mij wel best
lynch mij maar kan ik de boel afsluiten hier en zien jullie het vanzelf
ik heb mn best gedaan iig
 

DeletedUser70854

Guest
Oke oke bedankt @donkergat @Hopeful de laatste gesprekken hebben me toch eens aan het denken gezet.
Donkergat heeft een hele goede post neergezet, thanks daarvoor!
Maar ik denk echt dat we met NITS een pj hebben en met laila een wolfje...
Dus mijn plan is eerst de pj eruit werken, aangezien die direct wint?
 

DeletedUser78303

Guest
Ik wacht tot ik antwoord krijg op mijn ingezonden oplossing van 3 uur terug, dan wil ik een uiteindelijke beslissing maken
 

DeletedUser78303

Guest
Nee niet de pj eruit werken, dat is niet slim.
@Hopeful ik heb je de laatste dagen wat in het oog gehouden, omdat je wat verdacht overkwam op mij, je hebt dus ook 2x een stem van mij gekregen. Maar ik heb vandaag de laatste 10 à 20 paginas eens extra doorgelezen, en ik ben eruit dat jij 100% goedje bent.

Maar kan je dit uitleggen? Want ik vond hope in de afgelopen 20 pagina's juist verdacht doen
 
Bovenaan