[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser70854

Guest
Waarom niet eerst de pj eruit werken? Het kan zijn dat hij nog 1 persoon eruit moet krijgen he

Fam vertrouwde hope 100% en ik vertrouw fam :)
 

DeletedUser70854

Guest
Het was dan ook eerder bedoelt zodat zogezegd iedereen pj kon zijn...
 

DeletedUser78303

Guest
We hebben een beter idee van de potentiele wolven dan pj. Maar ik weet het echt niet meer, laila komt oprecht over
 

DeletedUser78303

Guest
Ik ga uiteindelijk toch een vrij grote draai maken en op NITS stemmen. Ik vertrouw fam in hopeful, ik vind laila oprecht overkomen, pierre wordt te hard gehaat om wolf te zijn. De wolven zaten dit potje de hele tijd een beetje op elkaar, en nits verscheen in elk wolven verdachten lijstje. Verder hebben ze hem nooit heel erg naar voren gedragen, maar dus wel benoemd.
 

DeletedUser70854

Guest
Ik wou eerst NITS lynchen (als pj)
En dan laila (als laatste wolfje)
 
Reactiescore
326
Etentje na de wedstrijd liep iets uit, maar ik ben nu weer aanwezig.
Ga nu aan mijn post beginnen.
Eerste oogopslag: Pierre is retarded, of een wolf. Hij wil mij eerst lynchen als PJ, terwijl ik dat niet ben. Op deze manier probeert hij een dag extra te creëren die hij nodig heeft. Vervolgens wil hij Laila eruit werken die dan ook goedje is.
 
Reactiescore
326
We zijn nog met 6 spelers over waarvan we 2 bewezen goedjes hebben, namelijk Donkergat en Jessica.

Even een stemmenoverzicht van nu.

upload_2017-11-4_20-54-24.png


Pierre the pieter

Qua stemmen val je mij het meeste op. Dag 3 zat je al op Tigor, maar dat was geen probleem omdat ze toch de lynch niet ging worden. Hier kan je dan later op terug vallen.
Dag 4 wordt al helemaal vreemd. Hier zat je eerst op Tigor, maar wisselde uiteindelijk omdat er wel redelijk wat stemmen op Tigor zaten te komen. Je koos ervoor om op Hopeful te stemmen, maar wisselde later toch naar Blood. De stem op Blood was prima, maar was dit omdat je Tigor als lynch verwachtte?

Goede kans dat hij kennis van de rollen heeft. Pieter dus waarschijnlijk geen slechtje.

Verder valt mij dit bericht van Westkip op, hier probeerde hij Pieter richting goedje te trekken. Westkip wilde dit bericht na een verzoek van Pieter ook niet verwijderen. Dit lijkt mij een doordachte strategie om hem als goedje neer te zetten.

Waarom?
Het kan zijn dat de pj na vandaag al gewonnen is?

Ik wou eerst NITS lynchen (als pj)
En dan laila (als laatste wolfje)

Dit is Pierre zijn ultieme actie om de lynch naar een goedje te leiden. Hij weet dat hij samen met Laila als de 2 hoofdverdachten werd gezien.
Daarom probeert hij mij via deze weg eerst te lynchen, om vervolgens op Laila te gaan.


@donkergat Kan je alsjeblieft met een echte verdenking komen die ik kan verdedigen? Stemmen zoals deze verliezen het potje nog voor ons.

Oproep aan de Priester: Gooi alsjeblieft je water over mij heen. Jullie mogen mij als PJ lynchen wanneer de laatste wolf eruit is. Ik ben de PJ niet, dus mij met deze reden lynchen zorgt ervoor dat we met de goedjes verliezen. Hopeful en Laila zijn nu aan de beurt in mijn post, maar wilde dit eerst melden aangezien de DL nadert.
 

DeletedUser70854

Guest
We zijn nog met 6 spelers over waarvan we 2 bewezen goedjes hebben, namelijk Donkergat en Jessica.

Even een stemmenoverzicht van nu.

Bekijk bijlage 11807


Pierre the pieter

Qua stemmen val je mij het meeste op. Dag 3 zat je al op Tigor, maar dat was geen probleem omdat ze toch de lynch niet ging worden. Hier kan je dan later op terug vallen.
Dag 4 wordt al helemaal vreemd. Hier zat je eerst op Tigor, maar wisselde uiteindelijk omdat er wel redelijk wat stemmen op Tigor zaten te komen. Je koos ervoor om op Hopeful te stemmen, maar wisselde later toch naar Blood. De stem op Blood was prima, maar was dit omdat je Tigor als lynch verwachtte?



Verder valt mij dit bericht van Westkip op, hier probeerde hij Pieter richting goedje te trekken. Westkip wilde dit bericht na een verzoek van Pieter ook niet verwijderen. Dit lijkt mij een doordachte strategie om hem als goedje neer te zetten.





Dit is Pierre zijn ultieme actie om de lynch naar een goedje te leiden. Hij weet dat hij samen met Laila als de 2 hoofdverdachten werd gezien.
Daarom probeert hij mij via deze weg eerst te lynchen, om vervolgens op Laila te gaan.



@donkergat Kan je alsjeblieft met een echte verdenking komen die ik kan verdedigen? Stemmen zoals deze verliezen het potje nog voor ons.

Oproep aan de Priester: Gooi alsjeblieft je water over mij heen. Jullie mogen mij als PJ lynchen wanneer de laatste wolf eruit is. Ik ben de PJ niet, dus mij met deze reden lynchen zorgt ervoor dat we met de goedjes verliezen. Hopeful en Laila zijn nu aan de beurt in mijn post, maar wilde dit eerst melden aangezien de DL nadert.
Ik heb nog geen een verdenking gezien op mij :p
 

DeletedUser70854

Guest
Btw in je stemschema staat hopeful als bewezen goedje, maar jessica en donkergat niet?
 

DeletedUser78303

Guest
Godver jullie maken het me veel te lastig. Voor de laatste wolf: je bent kut :mad:
 
Bovenaan