[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser70854

Guest
well fuck me en alle goedjes, vanwaar moeten jullie op het laatste moment zo retarded gaan spelen? Tf
 

DeletedUser76681

Guest
Dag 6 - Liar liar

night-at-lake-ronkonkoma.jpg


Het overgebleven groepje bestond enkel nog uit Allison, Eric, John, Obi, Peter en William. Doodsbang stonden ze nog steeds op de zelfde plaats als gisteren. Ze waren nog steeds niet te spreken over alle gebeurtenissen. Dierbare waren verloren en niemand die wist wat ze nog moesten doen. Ze stonden voor een heus raadsel. Na de dood van Amanda en Jill werd er nog wat na gepraat. Was het wel zo veilig dan dat ze dachten?

De middag brak aan en nog steeds stilzwijgend, kwam beetje per beetje de rust terug. Men durfde weer met elkaar te praten en hun gedachten te uitten. Al gauw kwamen ze tot de conclusies dat niemand echt te vertrouwen was, dus baseerde ze hun vertrouwen maar op de voorgaande dagen. Obi en Eric kwamen naar voren als de meest betrouwbare personen.

Hoe verder de dag vorderde hoe meer het besef kwam dat ze met een grote leugenaar te maken hadden. Allen kregen weer het gevoel dat er wat verschrikkelijks te gebeuren stond. Iedereen noemde iedereen een leugenaar, maar niemand wist wie wie werkelijk was.

Langs de oever, wandelde Eric en Allison wat druk napratend over de dag. Terwijl John, Obi, peter en William. Druk bezig waren om het kampvuur voor de nacht aan te steken.
bij een licht brandend kampvuur, brak ook het moment aan.

Eric nam een stompe brandende stok en liep er mee richting Allison.
Hij stak haar in brand en liet haar liggen. Obi, John, Peter, William keken machteloos toe naar het brandend lichaam van Allison.

4. Pieter - Laila
10. Donkergat - Pieter
13. Hopeful - Pieter
18. Jessicavd - laila
20. Laila - Hope
23. Nits - Pieter

Pierre the pieter was Lynch hij was
Burger


Niet veel later werden ze wakker van een krijsend geluid.
John Kramers lichaam lag roerloos op de grond.

Hopeful was lunch hij was
Burger

PS: dankje tigor, om de deadline zo snel te plaatsen.
 
Reactiescore
556
Anyway, we hebben nog 6 man, heb even snel een overzichtje van wie er inzitten en wat we weten.


Donkergat

Bewezen goedje, iemand die daar nog aan twijfelt is niet goed bij z'n hoofd. Ben dan ook benieuwd naar jouw verdachten en hoe jij in het spel staat at the moment @donkergat


Pierre the Pieter

Al heel het potje in mijn ogen vervelend aan het spelen en daardoor moeilijk te peilen. Denk eerder dat hij goedje is door de lichte drama van dag 1/2 tussen hem en TLF.


Laila

Bij haar geen goed gevoel zoals wel bekend is denk ik. Is nog weinig aan het zoeken geweest en heeft sinds gister weinig meer gedaan dan pogingen gedaan om iets op mij te vinden, wat haar tot nu toe niet gelukt is.


NITS

Maakt iedere dag fijne stemoverzichten die mij in ieder geval helpen met overzicht creëeren. Denk daardoor ook eerder dat hij goed is, aangezien je er makkelijk wolvenlinks mee kan leggen. Maar dit is simpelweg een aanname, niet zeker.


Jessica

50/50. Of beul, of slechte beul. Ik twijfel enorm, maar haar stemgedrag op Fam spreekt niet echt in d'r voordeel. @jessicavd heb je hier nog een reden voor, nu Fam goed is?


@Nowhere in the sun hoe sta jij erin? Wie zijn jouw verdachten en hoe denk je over iedereen?

@pierre the pieter van jou zou ik ook graag een overzicht zien met wie je verdenkt en waarin je hardop nadenkt over goede/slechte beul etc.

@laila verdenk jij iemand anders dan mij?

hier vond je hem nog een goedje
 

DeletedUser78303

Guest
Nee niet de volgende DL meteen, mijn stem kan nog prima veranderen, moet nog altijd een hint ontvangen...
 

DeletedUser70854

Guest
Dankje Tigor om de deadline zo snel te plaatsen.

@DemocratischeZwijmelaars @MonoBear thanks voor een leuk potje, die puzzels waren een leuke toevoeging! Wel tering moeilijk maar goed.

@pierre the pieter speel voortaan iets minder trollerig vanaf dag 2, het was echt tering verwarrend en best vervelend soms ;)
Indd Tigor de DL was heel mooi op tijd! @DemocratischeZwijmelaars je kan er nog wat van leren...
De puzzels waren leuk, maar voor mensen die niet fantastisch veel tijd hebben bijna ondoenbaar lijkt mij.
Whoopsie, sorry volgende keer zal ik normaal PROBEREN spelen :p
 
Reactiescore
556
potje al voorbij?
of wat doen al die dooien hier dan? :eek:


ok overgeleven speler

Donkergat is bewezen via TUTM
Jessicavd is beul
Nits blijft over dus wolf

ik ben zoals ik in vorige post al paar keer gezegd goedje.
ik weet dat ik niet zo goed ben in verdedigen maar ga effe nadenken
als het kon had ik zelfs geclaimt om er vanaf te zijn maar zelfs dat kan niet eens, ben gwn burger -.-
 
Reactiescore
326
@jessicavd en @donkergat denk alsjeblieft goed na. Jullie hebben het potje in handen.

bm gaat naar time

Bm stem naar een mede-wolfje. Time heeft Laila uiteindelijk ook BM gemaakt terwijl daar niet echt aanleiding voor was. Dit zorgde voor erg veel verwarring, want PlanB zou toch niet zijn mede-wolf BM maken?

ik heb glad geen idee idee op wie ik moet stemmen :/

een hele discussie gelezen, maar daar ben ik ook geen snars van wijzer geworden.

enige is dat NITS nogal richting westkip wil sturen.
heb verder geen enkele reden qua verdenking het is weer zo'n 1ste dag stem :S NITS

Dag 1 had Laila een stem op mij geplaatst. De enige reden hiervoor was dat ik richting Westkip wilde sturen.

donkergat
effe 2 posts eruit gehaald van hem.
de 1ste precies hoe je je nu gedraagt, precies op de achtergrond maar toch even laten weten dat je er bent zonder dat je echt mee zoekt.

en dan die stem op het laatste nippertje terwijl je pas 2 stemmen op je had staan en het merendeel op TLF ging

Hier stemt ze ook op Donkergat. Haar eerste argument kon er nog mee, maar bij haar 2e argument vond ze het vreemd dat Donkergat veilig op TLF stemde. Want hij had zelf maar 2 stemmen.
2 stemmen zijn best veel, zeker omdat mensen op het laatst vaak nog stemmen.


Een makkelijke meeloop stem op Westkip om 21:58. Later kaart ze wel even aan dat ze 2 wolfjes eruit heeft gestemd, maar tegen Weskip kon ze niks anders doen.

Mocht ik lunch zijn en Pierre goed, Laila it is

Dan nog over de lunch van gisteren. De lunch was Hopeful, maar ze had niet voorzien dat hij dit ging plaatsten voor hij dood ging.
 
Reactiescore
556
tuurlijk was dat een goede zet van time.
die weet dat een nieuwe BM gelijk onder de loep word genomen en vooral als blijkt dat de huidige een wolf was
waarom zou hij anders een speler bm maken, iemand met 0 ervaring en niet eens het spel onder de knie hebben.
9 van de 10 spelers vinden me sws al verdacht spelen.

en dat ik jou al op dag 1 gestemd had was meer op gevoel dan wat anders
iedereen weet dat het moeilijk is om op dag 1 een redelijke stem uit te brengen met een goede onderbouwing .

maar tis goed ik heb hier niet eens de tijd voor, heb op het moment wel wat anders aan mn hoofd.
dus lynch mij maar
alvast gefeliciteerd aan de slechtjes, goed gespeeld iig
 
Bovenaan