[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser74597

Guest
Hoezo?

Stel Laila is wolf, dan zouden we nog twee volle dagen hebben voor ze kan winnen, aangezien het nu 5/1 is. Morgen wordt het 3/1 na lynch en zondagavond zou ze winnen.

Met een premiejager wordt de kans iedere dag groter dat hij wint, als hij erin zit.. zou je dan niet de PJ er eerst uit willen hebben?
Ja die kans is ook zeker aanwezig dat er een pj inzit....riep gister al dat er meer winnende partijen in kunnen zitten
 

DeletedUser78303

Guest
Hoezo?

Stel Laila is wolf, dan zouden we nog twee volle dagen hebben voor ze kan winnen, aangezien het nu 5/1 is. Morgen wordt het 3/1 na lynch en zondagavond zou ze winnen.

Met een premiejager wordt de kans iedere dag groter dat hij wint, als hij erin zit.. zou je dan niet de PJ er eerst uit willen hebben?

Zwarte dood ;)
 
Reactiescore
559
Pff en dan tegen mij zeggen dat ik stom bezig ben -.-
Ik heb al spijt dat ik hier nog kijk tijdens een feestje.
Ik ga ook niet de moeite doen oon me te verdedigen en ik weet ook niet of ik daar morgen zin in heb. Ik ben een goedje en die er mee wat he wil. Lynch mij maar zie je het vanzelf en ben ik er vanaf
 
Reactiescore
559
Waarom denk je dat blood niet meer on is gekomen.
Die had een verkeerde zet gedaan met dat drankje, dus die wist al dat tie Lynch zou worden en dus onder de bloodstemmers zitten de rest van de wolven
 

DeletedUser78303

Guest
Zodra er een wolfie wordt doodgemaakt, zwarte dood roepen. Op die manier wint de pj niet
 
Reactiescore
326
Anyway, we hebben nog 6 man, heb even snel een overzichtje van wie er inzitten en wat we weten.


Donkergat

Bewezen goedje, iemand die daar nog aan twijfelt is niet goed bij z'n hoofd. Ben dan ook benieuwd naar jouw verdachten en hoe jij in het spel staat at the moment @donkergat


Pierre the Pieter

Al heel het potje in mijn ogen vervelend aan het spelen en daardoor moeilijk te peilen. Denk eerder dat hij goedje is door de lichte drama van dag 1/2 tussen hem en TLF.


Laila

Bij haar geen goed gevoel zoals wel bekend is denk ik. Is nog weinig aan het zoeken geweest en heeft sinds gister weinig meer gedaan dan pogingen gedaan om iets op mij te vinden, wat haar tot nu toe niet gelukt is.


NITS

Maakt iedere dag fijne stemoverzichten die mij in ieder geval helpen met overzicht creëeren. Denk daardoor ook eerder dat hij goed is, aangezien je er makkelijk wolvenlinks mee kan leggen. Maar dit is simpelweg een aanname, niet zeker.


Jessica

50/50. Of beul, of slechte beul. Ik twijfel enorm, maar haar stemgedrag op Fam spreekt niet echt in d'r voordeel. @jessicavd heb je hier nog een reden voor, nu Fam goed is?


@Nowhere in the sun hoe sta jij erin? Wie zijn jouw verdachten en hoe denk je over iedereen?

@pierre the pieter van jou zou ik ook graag een overzicht zien met wie je verdenkt en waarin je hardop nadenkt over goede/slechte beul etc.

@laila verdenk jij iemand anders dan mij?


We zijn nog met 6 mensen op 1 wolf, dat betekent dat we 2 kansen hebben. Jessica (zie voor haar mijn theorie over Bloodwolf) en Donkergat zijn bewezen goedje. Bij jou neig ik naar goedje.
Mijn 2 keuzes gaan dus naar Laila en Pierre.
 

DeletedUser70854

Guest
Zo even mijn lijstje zoals ik beloofd had aan @Hopeful

Donkergat:
Is voor mij een bewezen goedje. Moet ik niet al te veel woorden aan vuil maken denk ik?

Jessica:
Beul, slechte beul? Ik weet het even niet, NITS had ergens vermeld dat ze nu confirmed goedje is, alhoewel ik deze niet echt snap @Nowhere in the sun
Als ik eindelijk begrepen heb wat NITS bedoelde, zal ik hierover mijn mening zo spoedig mogelijk bijstellen.

Laila:
Is onze BM, heeft (ja net zoals mij) niet echt veel bijgedragen, behalve wat halve kutstemmen/verdenkingen op hopeful. Ik kan haar dus niet echt inschatten, maar vanwege haar gedrag en ietwat van een tunnelvisie op hope staat ze toch op mijn lijstje.

Hopeful:
@Hopeful ik heb je de laatste dagen wat in het oog gehouden, omdat je wat verdacht overkwam op mij, je hebt dus ook 2x een stem van mij gekregen. Maar ik heb vandaag de laatste 10 à 20 paginas eens extra doorgelezen, en ik ben eruit dat jij 100% goedje bent.

NITS:
Denkt heel goed mee, heeft van die leuke, praktische stemschemaatjes! Maar omdat 'ie door helemaal niemand wordt verdacht, niemand twijfelt echt aan hem, krijg ik een beetje een raar gevoel bij jou. Dus @Nowhere in the sun pls overtuig me :p

Overzichtje:

Goedjes:
Hopeful
Pierre the pieter
donkergat

Onduidelijk:
Jessica
NITS
laila

@donkergat jij bent trouwens wel erg bezig met die premiejager, wie zou jij het meest verdenken?
 
Reactiescore
326
Zo even mijn lijstje zoals ik beloofd had aan @Hopeful

Donkergat:
Is voor mij een bewezen goedje. Moet ik niet al te veel woorden aan vuil maken denk ik?

Jessica:
Beul, slechte beul? Ik weet het even niet, NITS had ergens vermeld dat ze nu confirmed goedje is, alhoewel ik deze niet echt snap @Nowhere in the sun
Als ik eindelijk begrepen heb wat NITS bedoelde, zal ik hierover mijn mening zo spoedig mogelijk bijstellen.

Laila:
Is onze BM, heeft (ja net zoals mij) niet echt veel bijgedragen, behalve wat halve kutstemmen/verdenkingen op hopeful. Ik kan haar dus niet echt inschatten, maar vanwege haar gedrag en ietwat van een tunnelvisie op hope staat ze toch op mijn lijstje.

Hopeful:
@Hopeful ik heb je de laatste dagen wat in het oog gehouden, omdat je wat verdacht overkwam op mij, je hebt dus ook 2x een stem van mij gekregen. Maar ik heb vandaag de laatste 10 à 20 paginas eens extra doorgelezen, en ik ben eruit dat jij 100% goedje bent.

NITS:
Denkt heel goed mee, heeft van die leuke, praktische stemschemaatjes! Maar omdat 'ie door helemaal niemand wordt verdacht, niemand twijfelt echt aan hem, krijg ik een beetje een raar gevoel bij jou. Dus @Nowhere in the sun pls overtuig me :p

Overzichtje:

Goedjes:
Hopeful
Pierre the pieter
donkergat

Onduidelijk:
Jessica
NITS
laila

@donkergat jij bent trouwens wel erg bezig met die premiejager, wie zou jij het meest verdenken?

@jessicavd is een confirmed goedje, omdat we geen infectiewolf dood hebben zien gaan. Een slechte hulp mag niet lunchen, omdat het geen volwaardig slechtje is. Jessica is normale beul, aangezien er gisteren gewoon een lunch was.

Mijn overzicht komt vanavond rond 8 uur. Ik heb nu geen tijd meer, moet zo een wedstrijd spelen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
@jessicavd is een confirmed goedje, omdat we geen infectiewolf dood hebben zien gaan. Een slechte hulp mag niet lunchen, omdat het geen volwaardig slechtje is. Jessica is normale beul, aangezien er gisteren gewoon een lunch was.

Mijn overzicht komt vanavond rond 8 uur. Ik heb nu geen tijd meer, moet zo een wedstrijd spelen :)

Hier gaat je redenatie alleen verkeerd ;)
Gister had Bloodwolf de lunch nog in kunnen sturen. Jessica kan inderdaad niet geïnfecteerd zijn, want dan zou je 7 slechtjes hebben.
 

DeletedUser78303

Guest
Goedemorgen schattebouten. Ik ga nu op zoek naar de overgebleven wolf/wolvin en/of premiejager.
 
Reactiescore
559
Zo even mijn lijstje zoals ik beloofd had aan @Hopeful

Donkergat:
Is voor mij een bewezen goedje. Moet ik niet al te veel woorden aan vuil maken denk ik?

Jessica:
Beul, slechte beul? Ik weet het even niet, NITS had ergens vermeld dat ze nu confirmed goedje is, alhoewel ik deze niet echt snap @Nowhere in the sun
Als ik eindelijk begrepen heb wat NITS bedoelde, zal ik hierover mijn mening zo spoedig mogelijk bijstellen.

Laila:
Is onze BM, heeft (ja net zoals mij) niet echt veel bijgedragen, behalve wat halve kutstemmen/verdenkingen op hopeful. Ik kan haar dus niet echt inschatten, maar vanwege haar gedrag en ietwat van een tunnelvisie op hope staat ze toch op mijn lijstje.

Hopeful:
@Hopeful ik heb je de laatste dagen wat in het oog gehouden, omdat je wat verdacht overkwam op mij, je hebt dus ook 2x een stem van mij gekregen. Maar ik heb vandaag de laatste 10 à 20 paginas eens extra doorgelezen, en ik ben eruit dat jij 100% goedje bent.

NITS:
Denkt heel goed mee, heeft van die leuke, praktische stemschemaatjes! Maar omdat 'ie door helemaal niemand wordt verdacht, niemand twijfelt echt aan hem, krijg ik een beetje een raar gevoel bij jou. Dus @Nowhere in the sun pls overtuig me :p

Overzichtje:

Goedjes:
Hopeful
Pierre the pieter
donkergat

Onduidelijk:
Jessica
NITS
laila

@donkergat jij bent trouwens wel erg bezig met die premiejager, wie zou jij het meest verdenken?
Tuurlijk ik voeg niks toe en heb alleen maar kutstemmen -.-
Yeah right
Ik heb al 2x mijn stem op een wolf gehad
Dus ik weet niet hoor. Check die van hope eens. En ok ik mag dan mss wat gemist hebben dan is het normaal dat als iemand een goedje is dat probeert duidelijk te maken en niet om de pot geen draait zoals hope dat deed.zat zelfs nog een blanco stem tussen

Ik heb nog mijn best gedaan om mee te zoeken met de tijd die ik had.
En kom nou niet dat jullie nou zo alles goed gevolgd hebben want dat is ook niet zo.

En nu ga ik weer verder werken voor het geval dat er weer iemand is die daar weer commentaar over heeft. Sommige werken op zaterdag
 
Bovenaan