[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser74005

Guest
sleepy-hollow-nicole-beharie-still.jpg

Dag 5 - Ambush in the Woods

De sfeer zat er goed in na gisteren. De dood van The Horseman of Death had de angst onder de gehele bevolking weggenomen, waardoor vandaag voor het eerst sinds lange tijd een kalme en opgewekte sfeer heerste in het dorp.

Door de straten van Sleepy Hollow klonk overal het geluid van muziek, afkomstig uit het centrum van het dorp. Daar vond een festival plaats om de overheersing van het kwaad te vieren. Alle straten waren versierd met slingers en overal stonden kraampjes met drank en etenswaren.

Maar waar iedereen dacht dat het kwaad verdreven was, wist Abbie Mills wel beter. Zij had vannacht gezien dat enkele aanhangers van het kwaad ontkomen waren aan de dood en zij terug het bos in gevlucht waren. Ze wist heel zeker dat zij binnenkort terug zouden keren en opnieuw dood en verderf zouden zaaien in Sleepy Hollow, zoals ze de afgelopen dagen al gedaan hadden.


Ze had aan niemand verteld dat ze afgelopen nacht gezien had, dat de aanhangers van The Horseman Of Death gevlucht waren. Het leek haar namelijk beter, nu de sfeer weer goed was in het dorp, niet iedereen opnieuw angstig te maken. En wie weet zou het allemaal wel meevallen en zou het kwaad toch niet terugkeren.

Om haar gedachten op een rijtje te zetten, besloot ze het bos in te trekken. In het bos nabij Sleepy Hollow was een beekje, waar zij vroeg altijd met haar vader altijd gingen vissen. Het was een plek die vrijwel niemand uit Sleepy Hollow kende en het was er dan ook altijd rustig.

Terwijl ze in de richting van het beekje liep, dat nog zo'n paar honderd meter voor haar lag, hoorde ze hier en daar wat geluiden in de struiken van wilde dieren. Voor de rest was het stil. De wind was vrijwel niet aanwezig en voor de rest was er geen mens te bekennen.

Plotseling bewoog er iets groots in de struik rechts voor haar en uit een reflex pakte Abbie Mills haar handpistool. Ze richtte op de struik waar het geluid vandaan kwam, dit was zeker geen klein dier.

"Kom tevoorschijn dan!" bracht ze uit.

En dat kwam het beest. In een keer sprintte het uit de struiken het rende richting Abbie. Zij schoot op haar beurt driemaal een kogel door het schepsel, dat direct voor haar op de grond dood neer viel.

Het was geen handlanger van het kwaad, nee bij langer na niet. Het was een wild zwijn, dat duidelijk overstuur was geweest, gezien zijn reactie. Abbie Mills ging op haar knieën naast het beest zitten en bekeek het aandachtig. Het was een vrij fors model, hoewel het beest er nog vrij jong uit zag.

Terwijl Abbie bezig was met het bestuderen van het beest, had ze geen aandacht voor wat erachter haar gebeuren. Nog geen vijf meter achter haar rug, kwam namelijk degene tevoorschijn die dat arme beest zo overstuur had gemaakt. Dit was een van de trouwste handlangers van The Horseman of Death; The Hidden One.

The Hidden One loopt in alle stilte naar Abbie toe, die duidelijk geen aandacht heeft voor haar omgeving, en pakt haar bij haar keel. Abbie schrikt zich dood, maar het is te laat voor haar om wat tegen de sterke man te doen. Het laatste dat zij ziet, voordat ze sterft, zij vier donkere ogen van wezens, verscholen is in de struiken, waaruit The Hidden One gekomen was. Ze zijn dus nog met z'n drieën.

WatBlaasJeInMijnOor? was Vrouw Holle!

LET OP!: Dit verhaal bevat een hint. (zie omschrijving Eigenwijze Wolf)

Ook LoyalPsycho valt dood. Hij was Burger. Hij sterft aan inactiviteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69772

Guest
3 wolven met inclusief eventuele infecties

Vannacht geen lunch (toch iets positiefs xD)
 
Reactiescore
2.193
Oke met blaasje dood (fak jou Duncan :D) is het tijd om open te spelen. Ik kan je nu al zeggen, de wolfjes hebben verloren en wel hierom:

Ik wist dag 2 de rol van blaasje en heb ook samen met Blaasje gehandelt waardoor we dit resultaat hebben behaald. Het plan van de wolven om de info van Vrouw Holle weg te halen is dus ook mislukt :D

De spelers die gezien zijn:
- Capri (goedje)
- Rick (goedje)
- Draakje (goedje, gelunched dankzij Gijs)
- Svennieboys (wolf, gelynched)

Dan heb je Dragongoesopai, welke zijn actie al gedaan heeft, en Fam waarvan ik beide drankjes heb gekregen.

Dus bewezen goedjes die nog levend zijn:
- Capri
- Rick
- Dragongoesopai
- Fam
- En ik ga me eigen er maar gewoon bijzetten. Mijn acties spreken boekdelen, ookal ben ik maar burger.

Hou je de volgende spelers over:
- Mylove
Geen idee, geen input gehad heel het potje
- Jenskeuh
Is niet echt serieus bezig dus weet niet wat ik ervan moet vinden
- Jessica
Ook inactief
- Sander
Sander heb ik mee genetwerkt dag 3. Ik heb toen een risico gelopen door hem te vertellen dat ik het doodsdrankje had. Heb toen gezegd dat ik 3 targets had, namelijk Hopeful, Svennieboys en DK. Ik ben toen niet gelunched terwijl het drankje op zijn medewolf/welp zou gaan.
- Dedman
Beginnende speler, moeilijk om dan te peilen. Ik schat hem opzich wel goedje maar we weten nooit.
- TUTM
Trollt heel het potje ofzo, als je meedoet ben dan serieus
- Donkergat
Inactief

Bewezen slechtje:
- Hopeful

Hierbij ga ik lekker brutaal doen en ga ik eisen dat iedereen in dit lijstje claimt. Er zijn genoeg bewezen goedjes dus niet claimen werkt enkel tegen de goedjes.
 

DeletedUser69772

Guest
Wolven:

Hopeful (is iedereen wel over eens denk ik)

Jens (ineens wat actiever en serieuzer: geïnfecteerd?)

Capri (zegt dat er 2 wolven zijn maar het blijken er 3 te zijn) heeft
 

DeletedUser72524

Guest
Wolven:

Hopeful (is iedereen wel over eens denk ik)

Jens (ineens wat actiever en serieuzer: geïnfecteerd?)

Capri (zegt dat er 2 wolven zijn maar het blijken er 3 te zijn) heeft

Als ik het niet dacht:), mijn wof reageert ook is. Capri is bewezen hoedje en Jens is zo goed als zeker hoedje.

Puik werk wbjimo en planB
 

DeletedUser72524

Guest
Hopeful brunch krachten worden gebruikt dus dit betekent zo goed als zeker dat Hopeful wof is, toch?
 

DeletedUser69772

Guest
Ik heb geen speciale rol, ik was met hem aan het netwerken tot hij opeens doodviel, jammer dat hij dit niet kan bevestigen.

Ik was bezig met vorige post te schrijven vlak na de brunch maar moest trein halen dus kon deze niet afwerken.

Tijdens het praten was hij het ook eens met dat van Jens (ik hoop dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik dit zeg)
 

DeletedUser69772

Guest
Als ik het niet dacht:), mijn wof reageert ook is. Capri is bewezen hoedje en Jens is zo goed als zeker hoedje.

Puik werk wbjimo en planB
Je bent de enige die dit ooit gezegd heeft :)

Ik heb je de eerste dag willen lynchen en sindsdien zit je vaak op mij (als enige)

Toeval?
 

DeletedUser69772

Guest
De hem was blaasje, mijn excuses via gsm had ik die lijn blijkbaar verwijderd
 
Reactiescore
2.193
Dedman is wolf :) Ik heb namelijk ook een netwerk vandaag met blaasje en daar was blaasje niet actief. Als blaasje actief was dan had hij hier wel gereageerd.

Persoonlijk ga ik nu ook liever op dedman maar laten we maar unaniem blijven.
 

DeletedUser69772

Guest
Dedman is wolf :) Ik heb namelijk ook een netwerk vandaag met blaasje en daar was blaasje niet actief. Als blaasje actief was dan had hij hier wel gereageerd.

Persoonlijk ga ik nu ook liever op dedman maar laten we maar unaniem blijven.

Wow, dat weten we dan ook weer xD

Je mag veel zeggen en insinueren maar niet dat ik ga liegen en hierdoor nog iemand anders zijn waardigheid ga in meenemen. Blaasje moest pas om 12u gaan werken hiervoor was hij online.

Sorry maar hiermee moet je het doen.
 

DeletedUser69772

Guest
Bij deze nog een bewijs: de rest van het gesprek krijg je niet @.TimeforplanB

[8:41:05] Nick | Dedman: Hey Jordy :)
[8:54:59] Jordy / WBJIMO: Yoo :d
[9:29:37] Nick | Dedman: Mooie theorie op sven gisteren :)
[9:55:00] Jordy / WBJIMO: Thanks :D
[9:55:15] Jordy / WBJIMO: Daardoor kon ik jou ook meteen als goedje neerzetten :p
 
Bovenaan