[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser77898

Guest
of heb ik weer verkeerd gelezen XD moet ik ook maar beter meedoen
 

DeletedUser18987

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn excuses maken voor mijn plotselinge vervanging.
Vooral richting de spelleiding uiteraard, die weer een hartstikke leuke ronde in elkaar hebben gezet.
Ik heb me kostelijk vermaakt voor zolang het duurde. Thanks @DemocratischeZwijmelaars en @Castiel. !

Door omstandigheden kon ik vandaag onverwachts de hele dag niet online komen en de komende dagen ook niet.
Het was dus de goede beslissing van mijn vriendin om door te geven dat iemand anders nog mocht proberen ons hachje te redden.
Dat was natuurlijk erg moeilijk gezien de goede theorieën richting onze kant, complimenten voor de makers!
Maar ik had me daar uiteraard graag tegen verdedigd, zoals de makers van de theorie wel weten :)

Succes aan iedereen nog voor het vervolg van het potje!
Zie jullie binnenkort waarschijnlijk nog wel eens :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hmmm, als er iemand toevallig geen zin meer heeft om te spelen in het ergste geval, zin om zwarte dood te roepen?
Als de theorie van x (geen idee meer wie het was die het zei) klopte, met 1 moederwolf die luncht en welpjes voor de rest dan zou het spel over zijn als iemand het nu zou zeggen
Ook was de lunch niet door gegaan, dus betekent dit dat er geen wolf was die kan lunchen? (weet dit niet 100% zeker)

Moorman zei 'Ik mag zeker niet de wolf en de welp vertellen?'
Ik ga er dus vanuit dat er nu nog een wolf en een welp inzit. (Welp moet dan haast wel inactief zijn, anders had 'ie Fam wel gewelpt)

Hopeful
 

DeletedUser78393

Guest
Ik was al bang dat ik verdacht zou worden als ik Capri zou vertrouwen, maar zelfs haar grootste tegenstander geeft haar deze kans :D
Hopeful
Als je door Hopeful's posts heen bladert, zie je dat ze het hele spel alleen maar 'veilige' opmerkingen heeft gepost. Geen verdenkingen, theorieën of dergelijken die mensen tegen haar zouden kunnen gebruiken.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb hem gisteren gesproken en het voelde niet goed. (Nee, Hope, we hebben lekker gebabbeld, persoonlijk is er niks mis, je bent denk ik alleen wolf). Daarom ben ik geneigd om Capri te geloven en haar te laten voor wat het is. Verder zal ik me vandaag weer op de achtergrond houden. Ik maak me hier veel te druk en atm gaat echt mijn gezondheid eronder lijden en dat is niet de bedoeling.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik was al bang dat ik verdacht zou worden als ik Capri zou vertrouwen, maar zelfs haar grootste tegenstander geeft haar deze kans :D
Hopeful
Als je door Hopeful's posts heen bladert, zie je dat ze het hele spel alleen maar 'veilige' opmerkingen heeft gepost. Geen verdenkingen, theorieën of dergelijken die mensen tegen haar zouden kunnen gebruiken.

Duncan is toch echt een hij, maar ik snap waarom je hem verwart met een vrouw :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Goedemorgen he, leuke theorie Capri, maar zoals ik gister al zei is hij gebaseerd op weinig en ook op een aantal punten best wel hypocriet.

ik zal wel proberen het met m'n mobiel in de gaten te houden, maar het is gwn een stuk onhandiger dan met een laptop.

Goh, vertel mij wat.

Zoals ik eerder al aangaf, heeft Hopeful een heel wolfse claim neergezet, namelijk wolfmens. Ik acht de kans dat die erin zit niet zo groot omdat, tenzij er nog heel veel speciaaltjes in zitten, de wolven anders behoorlijk OP zijn.

Je geeft in de tweede zin van je verdenking al aan dat m'n claim prima kan als er een sterke goedjeskant is, waar je bijna niks vanaf weet, omdat je na een paar dagen netwerken de rollen weet van een aantal, maar niet alle mensen. Het is tot nu toe inderdaad een sterke wolvenkant, maar ik weet zeker dat we na het potje ook een sterke goedjeskant zien.

Wie weet zit vrouw holle er wel twee keer in?

Nu is het niet alleen z'n wolfmens claim die niet lekker zit, het is de timing. Hij gaf aan het begin van het gesprek aan dat hij het gesprek met mij wilde aangaan om te kijken of hij wat meer hoogte van mij kon krijgen.

Normaal zou je zeggen dat je, als je een beetje hoogte van iemand wil krijgen en kijken of je iemand kunt vertrouwen dat je ten eerste wat vragen stelt aan de ander. Ik heb het gesprek eens teruggelezen, en hij heeft bar weinig vragen aan mij gesteld, alleen maar op wie ik had gestemd (wat hij op kon zoeken), hoe ik dat lijstje in ging vullen, wat ik van Svennie vond en een viertal vragen over een vaag ideetje dat ik had.

Klopt.
Je moet alleen niet vergeten dat dit de eerste keer is dat ik meedoe met een potje waarbij ik actief aan het netwerken ben. Ik zelf had me voorgenomen dat ik niet meteen over je rol wilde beginnen, omdat dat denk ik enorm welps overkomt. Tijdens het gesprek had ik een prima gevoel bij je en je rol ontgliptecme een beetje. Kan gebeuren, toch?

En op dezelfde manier waarop hij hier de aandacht van het onderwerp 'rollen' af probeert te leiden, deed hij dat later nog een keer toen het over Svennieboys ging. Hij schakelt in één keer over op Fam, alsof hij het niet wil hebben over Svennieboys, die moederwolf is. Blijkbaar wilde hij zijn mening daar niet over geven.

Leuk stukje, maar kijk ook even naar de tijden. Er zit drie of vier minuten tussen m'n vraag over Svennieboys en m'n opmerking over Fam. Wat ik al vaker in het gesprek merkte is dat ik wat zei waarop een antwoord niet echt nodig was en het gesprek stil viel. Dat gevoel kreeg ik ook bij het onderwerp Sven. Jij zei dat je ze moeilijk kon peilen, we waren het eens dat dat zo was, en dat was dat. Toen dacht ik: "laat ik eens over fam beginnen, aangezien die ook wel opvalt. Misschien kan capri er meer over zeggen".

Dan komt het punt dat ik vanmorgen aangaf dat Hopeful een verdachte claim had. Gelijk countert hij mij, dat ik wel verdacht bezig ben e.d.

Ik counterde weinig, stelde alleen wat vragen over je gedrag, nadat er door anderen ook dingen opgemerkt werden.

Het gekke is, hij vindt mij dus in één keer een wolfje terwijl ik gisteren nog op nummer 1 (dus 10 punten) stond wat betreft zijn vertrouwenslijstje!

Je weet dat ik jou om exact dezelfde reden nu kan lynchen? Ik stelde wat vragen over dingen die misschien verdacht konden zijn, ondanks dat je op 1 stond bij me. Maar, stemmen op je, of duidelijk zeggen "capri is wolf" deed ik niet. Ik heb het probleem dat ik mensen snel vertrouw, zeker als ik ze mag, vandaar dat ik met je wilde praten.

Jij daarintegen, gaat vol op me en plaatst een lynch waar meerdere mensen in meegaan, ondanks het feit dat ik bij jou op 1 stond. Beetje hypocriet?

Bovendien, hoe kom je aan de logjes uit een gesprek dat is verwijderd? Heb je alles opgeslagen, of? :rolleyes:

Ik ga met je mee. Vandaag lekker gebabbeld met hope. Thnx, het was leuk, maar je weet dat mijn gevoel over je niet goed was. Ik ben zo eerlijk geweest je dat te vertellen.

Ik weet dat je geen hoogte van me kon krijgen, en het is dat je een geloofwaardige claim hebt, maar anders was dit wederzijds, alleen vind ik dit wel vreemd. Je vindt capri vanaf dag 1 verdacht, en gister was je erop gebrand om haar, zoals je zelf zei, "helemaal uit te pluizen", en nu post ze een matige theorie en loop je gelijk mee?

Duncan is toch echt een hij, maar ik snap waarom je hem verwart met een vrouw :p

Teringlijer.

Als je door Hopeful's posts heen bladert, zie je dat ze het hele spel alleen maar 'veilige' opmerkingen heeft gepost. Geen verdenkingen, theorieën of dergelijken die mensen tegen haar zouden kunnen gebruiken.

Overigens niet helemaal waar.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik op vakantie ben en mobiel speel, wat lastig is. (Het typen van deze verdediging duurde al twintig minuten ofzo). Ik heb geprobeerd om verdenkingen te maken, maar dat is enorm lastig zonder pc. Vandaar dat m'n bijdrage is gebleven bij vragen stellen en netwerken en alsnog proberen zo goed mogelijk m'n best te doen.

Ik weet ook dat ik voortaan potjes ga skippen als ik alleen via de telefoon kan.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik weet dat je geen hoogte van me kon krijgen, en het is dat je een geloofwaardige claim hebt, maar anders was dit wederzijds, alleen vind ik dit wel vreemd. Je vindt capri vanaf dag 1 verdacht, en gister was je erop gebrand om haar, zoals je zelf zei, "helemaal uit te pluizen", en nu post ze een matige theorie en loop je gelijk mee?
Ik heb gisteren alle posts van Capri bekeken. Maar de fout die de vervanger van svennie maakte is een fout die in mijn ogen verklaart dat ik fout kan zitten. Daarom laat ik Capri even zitten. Ik geloof ook niet dat zij onsportief lunched. Dan komt daarbij dat ik in deze ronde Minoor en Time vertrouw. Ik kijk dus erg naar wat zij zeggen.
En net als Capri stel ik ook mijn twijfel bij jouw claim als wolfmens. Ik kan me niet voorstellen dat de spelleiding die rotrol er tweemaal heeft ingestopt. Er zijn zoveel mooie andere rollen. Ik vind het dus makkelijk om wolfsmens te claimen omdat je weet dat anderen je dan niet als goed kunnen zien.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb gisteren alle posts van Capri bekeken. Maar de fout die de vervanger van svennie maakte is een fout die in mijn ogen verklaart dat ik fout kan zitten. Daarom laat ik Capri even zitten. Ik geloof ook niet dat zij onsportief lunched. Dan komt daarbij dat ik in deze ronde Minoor en Time vertrouw. Ik kijk dus erg naar wat zij zeggen.
En net als Capri stel ik ook mijn twijfel bij jouw claim als wolfmens. Ik kan me niet voorstellen dat de spelleiding die rotrol er tweemaal heeft ingestopt. Er zijn zoveel mooie andere rollen. Ik vind het dus makkelijk om wolfsmens te claimen omdat je weet dat anderen je dan niet als goed kunnen zien.

Je stapt wel heel makkelijk van je hoofdverdachte af :rolleyes:

Maar goed, zelf nadenken doen we niet meer zo te zien.

Ik speel 90 procent mobiel, niks lastig aan hoor :)

Ik vind het zwaar kut.
 

DeletedUser78393

Guest
Duncan is toch echt een hij, maar ik snap waarom je hem verwart met een vrouw :p
Ohja oeps, sorry Duncan :D
Overigens niet helemaal waar.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik op vakantie ben en mobiel speel, wat lastig is. (Het typen van deze verdediging duurde al twintig minuten ofzo). Ik heb geprobeerd om verdenkingen te maken, maar dat is enorm lastig zonder pc. Vandaar dat m'n bijdrage is gebleven bij vragen stellen en netwerken en alsnog proberen zo goed mogelijk m'n best te doen.
Met mobiel gaat dat inderdaad bijzonder slecht, en ik zou er knettergek van worden. Maar het lezen van de posts van anderen gaat nog wel prima, en als je beschuldigingen wat korter waren geweest en geen quotes bevatten had ik daar begrip voor gehad. Maar een paar verdenkingen hadden er, zelfs met mobiel, denk ik wel vanaf gekund ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Met mobiel gaat dat inderdaad bijzonder slecht, en ik zou er knettergek van worden. Maar het lezen van de posts van anderen gaat nog wel prima, en als je beschuldigingen wat korter waren geweest en geen quotes bevatten had ik daar begrip voor gehad. Maar een paar verdenkingen hadden er, zelfs met mobiel, denk ik wel vanaf gekund ;)

Het is ook redelijk frustrerend, zeker nu ik wel veel tijd steek in een post en er niet naar omgekeken wordt. Ik heb m'n best gedaan om er wat van te maken, maar vergeet ook niet dat ik een weekje bij vrienden ben die ik een keer per jaar zie: nu dus.

Ik heb ook wel hier en daar verdenkingen geplaatst en vragen gesteld bij mensen, maar die vielen in het niets bij andere theorieën. Het is lullig, maar at least I'm trying. Dat kun je van andere mensen niet zeggen en die worden niet verdacht?

Het is nu gewoon kut dat ik een rol heb waardoor ik juist verdacht word, terwijl ik simpelweg eerlijk en oprecht ben geweest tegen beide mensen waar ik mee genetwerkt heb. Het zou leuk zijn als mensen eens met een solide theorie komen, zoals die op Sven, in plaats van een theorie gebaseerd op een aanname dat de wolven wel sterk zijn zo. Dat is toch onzin?

Ohja oeps, sorry Duncan :D

Kan gebeuren ;)
 
Bovenaan