[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser77103

Guest
Maargoed, die uitslag zou bijtijds komen, hij is er nu 1.5 uur later nog niet, ik kan niet nog langer wachten want val zowat om. Ik zie het morgen wel. Welterusten
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zal me vanaf nu beperken tot enkel een rode naam. Jullie hechten geen waarde aan wat ik zeg. Prima
 

DeletedUser77103

Guest
Ik zal me vanaf nu beperken tot enkel een rode naam. Jullie hechten geen waarde aan wat ik zeg. Prima
Schrijf je dan beter uit of laat je vervangen, want dat is geen wvw meer.
Wvw is juist het overtuigen/ontkrachten van de dingen die spelers zeggen.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat hebben mijn woorden, mijn uren die ik hierin steek voor zin als wat ik zeg genegeerd word. Dan kan ik me tijd wel beter besteden.

Maar goed, mij best, jullie denken maar dat Time wolf is, prima. Voor mij is hij een bewezen goedje. Ik ga jullie niet zeggen waarom want jullie geloven dat toch niet. Waarom zou ik er dan moeite voor doen.
 

DeletedUser77103

Guest
Stop eens met dat mensen woorden in de mond leggen, wil je?
Waar ergens heb ik gezegd dat hij wolf is?
Ik zeg enkel dat hij voor mij niet bewezen is en dat iemand die voor JOU bewezen is, niet automatisch voor IEDEREEN bewezen is.
Verder zeg ik nog dat THEORETISCH gezien de KLEINE KANS bestaat dat hij tóch nog slechtje is
 

DeletedUser74005

Guest
Sleepy_Hollow_S01E08_Necromancer_1080p_KISSTHEMGOODBYE_1419.jpg

Dag 4 - The Horseman of Death

Na de bloedvergieten van gisteren die onder andere de dood opleverde van Andy Brooks, was de stemming van de inwoners van Sleepy Hollow verdeeld. Enerzijds werd er gejuicht en feest gevierd vanwege de succes tegen het kwaad, anderzijds rouwde men vanwege de dood van de vele onschuldige inwoners.

Niemand had nog enig idee wat hen te wachten stond de aankomende dagen, maar wat iedereen wist, zou het kwaad zich niet snel overgeven en zouden ze Sleepy Hollow blijven teisteren.

En natuurlijk liep ook hij daar nog rond.... The Horseman of Death. Een van de gruwelijkste schepsels op aarde, ooit gecreëerd door de Duivel zelf. Men beweert zelfs dat hij diegene was die die Duivel verbannen heeft naar het diepste van de Aarde, opdat hij zo zelf het kwaad over de wereld kon verspreiden.

Het begon donker te worden en de sfeer werd daarbij alsmaar grimmiger. De inwoners gingen stuk voor stuk hun huizen binnen en deden de deuren en ramen op slot. Sommige mensen timmerden nog snel een aantal houten planken vast voor hun ramen, zodat ze er zeker van konden zijn dat ze veilig zouden zijn die nacht. Al was natuurlijk niemand zijn of haar leven zeker, zolang het kwaad in de buurt was.

Rond de klok van twaalf was het doodstil op straat. Alleen de gebruikelijke nachtelijke geluiden waren nog hoorbaar en een schelle huilende wind baande zijn weg door de doodstille straten.

In de verte was het geluid van hoeven op steen te horen. Waar in het begin het geluid nauwelijks hoorbaar was, werd het luider naarmate de tijd vorderde. Luider en luider tot het op een gegeven moment ook het gehinnik en gebries van het paard hoorbaar was.

Het was het paard van het meest gevreesde figuur op Aarde, The Horseman of Death. Het paard met zijn berijder galoppeerde door de straten van Sleepy Hollow, duidelijk op zoek naar een nieuw slachtoffer voor die nacht. Achter hem waren in de schaduwen van de huizen nog meerdere figuren zichtbaar, die duidelijk onderdeel uitmaakten van het kwaad.

De Horseman stopte na een tijdje voor een huis en beval zijn handlangers de deur open te breken. Dit deden zij en vervolgen stapt de Horseman van zijn paard af en ging naar binnen met zijn enorme bijl in zijn hand.

Toen hij binnenkwam, zag hij dat er in een van de kamers nog licht brandde. Hij liep richting het licht in hoog tempo, waarbij hij meerdere stoelen en dergelijke met veel kabaal opzij schoof. Toen achter hem plotseling iemand naar hem begon te schreeuwen, stopte hij met lopen en draaide hij zich om.

"Hey wat doe je daar? Maak dat je hier weg komt! Dit is mijn huis."

Het was een jongeman van een jaar of 25. Hij stond aan het einde van de gang met een fakkel in zijn ene hand en een koksmes in zijn andere hand. Hij schrok duidelijk toen de Horseman zich omdraaide, maar leek nog verrassend zelfverzekerd.

Met zijn fakkel en mes liep hij in de richting van The Horseman of Death. De Horseman, die dit eigenlijk alleen maar komisch vond, liep hem tegemoet. Op het moment dat hij binnen bereik was, zwaaide hij met zijn bijl richting de jongeman, maar die wist nog net weg te springen.

Vervolgens zette de jongeman de aanval in. Hij zwaaide met zijn fakkel richting The Horseman of Death en met zijn andere hand probeerde hij het duistere wezen te steken, maar ook dit zonder succes.

Zo ging het gevecht door. Wat de twee mannen niet wisten, was dat ook buiten het huis de strijd losgebarsten was: de inwoners van Sleepy Hollow waren namelijk hun huizen uitgekomen en bewapend en al vochten zijn tegen de handlangers van The Horseman of Death. Zo probeerden ze bij de ingang van het huis te komen, waar de Horseman naar binnen gegaan was.

Na een tijdje wisten enkele mannen zelfs naar binnen te glippen en stonden zij hun kameraad bij in de strijd tegen de Horseman. Toen er uiteindelijk zeker tien man in het huis was en ze allemaal met wapens de Horseman probeerden te overmeesteren, gebeurde er iets vreselijks.

Een van de fakkels was terechtgekomen bij rieten fruitmand in een van de hoeken van het huis en deze vatte vlam! Toen mensen het doorkregen, brak de chaos helemaal uit. Mensen probeerden massaal het huis te ontvluchten en ook de Horseman probeerde te ontkomen.

Maar dit lukte niet. Vrijwel iedereen wist het huis te verlaten, maar op het moment dat de Horseman bijna buiten was, stortte het gehele huis in. The Horseman of Death werd bedolven onder het puin en verbrandde in de zee van vuur.

Groep 1:

1. Mylove --> Mooteman
3. Capricorno
à Mooteman
4. Jenskeuh --> Mooteman
6. Famdecibel --> Mooteman
7. DragonGoesOppai --> Mooteman
10. Jessicavd -->
11. WatBlaasJeInMijnOor? --> Mooteman
13. Rick --> Mooteman


Groep 2:
15. Sander -->
Mooteman
16. Dedman -->
Mooteman
17. TUTM ->
21. Time-> Mooteman
22. Hopeful -> Mooteman
23. Loyalpsycho -->
Mooteman
24. Svennieboys -->
25. Donkergat -->




12x Mooteman

Mooteman was Moederwolf!

PS. Dit is alles voor vandaag ;) Geen Lunch e.d. dus, want die ging niet door.
 

Bijlagen

  • upload_2017-8-8_23-42-48.jpeg
    upload_2017-8-8_23-42-48.jpeg
    6,4 KB · Weergaven: 2

DeletedUser69772

Guest
Lunch ging niet door? Deze was afgeblokt? Of iets anders
 
Reactiescore
46
Hmmm, als er iemand toevallig geen zin meer heeft om te spelen in het ergste geval, zin om zwarte dood te roepen?
Als de theorie van x (geen idee meer wie het was die het zei) klopte, met 1 moederwolf die luncht en welpjes voor de rest dan zou het spel over zijn als iemand het nu zou zeggen
Ook was de lunch niet door gegaan, dus betekent dit dat er geen wolf was die kan lunchen? (weet dit niet 100% zeker)
 

DeletedUser64575

Guest
Hmmm, als er iemand toevallig geen zin meer heeft om te spelen in het ergste geval, zin om zwarte dood te roepen?
Als de theorie van x (geen idee meer wie het was die het zei) klopte, met 1 moederwolf die luncht en welpjes voor de rest dan zou het spel over zijn als iemand het nu zou zeggen
Ook was de lunch niet door gegaan, dus betekent dit dat er geen wolf was die kan lunchen? (weet dit niet 100% zeker)

Welpen en de moederwolf zijn gewoon wolven, dus er is geen zwarte dood.

Lunch is gestopt door het levensdrankje.
 

DeletedUser64575

Guest
Vandaag ga ik trouwens mee met Capri op Hopeful om de redenen die zij aangaf.
 

DeletedUser17472

Guest
Vandaag ga ik trouwens mee met Capri op Hopeful om de redenen die zij aangaf.
Ik ga met je mee. Vandaag lekker gebabbeld met hope. Thnx, het was leuk, maar je weet dat mijn gevoel over je niet goed was. Ik ben zo eerlijk geweest je dat te vertellen.
 
Reactiescore
46

DeletedUser77898

Guest
Hier heb ik al die dagen al op zitten wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWARTE DOOD

boem dat deed ik gewoon :D
 
Bovenaan