[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser17472

Guest
- Doordat de actie overdag plaatsgevonden heeft, weten de burgers na de aanval van de wolven wel hoeveel Slechtjes er zijn. Dit aantal wordt gelijktijdig met de Brunch bekendgemaakt. (let op! Dit is het aantal slechtjes dat op dat moment nog in leven is, dus inclusief eventuele infectie(s)!)

Ze zijn dus nog met z'n drieën.

Hope dood, dus idd nog twee. Dat definitieve kwartje was bij mij nog niet gevallen.
 
Reactiescore
46
Volgens mij heeft TUTM toch echt iets gezegd hoor...
 

DeletedUser78393

Guest
Hier heeft ze een goede zet gemaakt. Pierre bleek immers een goedje. Tegen de tijd dat ze haar stem weghaalde van meneer pierre, was het echter al te laat. Pierre bijna zeker gelynched worden, waarom dan niet jezelf even in goed daglicht stellen? (1)

Wat is dat nu weer voor argument om jessica vrij te spreken? :confused: (2)
1. Pierre was niet goed, hij was grafdelver.

2. Ik heb van Gijs gehoord dat Jessica ontzettend goed is als welp: ze heeft Gijs al 3x gewelpt en vorige speedronde in de eerste 5 minuten al vrouw Holle eruit geknikkerd met 15 verschillende goedjesrollen in het spel. In een spel met minimaal 2 welpen, had er op z'n minst eentje door moeten sterven als Jessica slecht was, maar voor zover ik kan zien is er niet succesvol gewelpt.

Edit: Zeker met al die burgers trouwens, ik ben verbaasd dat ze niemand eruit hebben weten te halen. Inactiviteit heeft ze enorm geholpen met de achterstand die ze creëerden.
 
Reactiescore
46
@Rick9399 jessica is al dood dus ik denk dat we daar geen aandacht meer aan hoeven te besteden ;)
 
Reactiescore
46
Oooh op die manier
Laat maar las het raar dan
Ik dacht dat het nog steeds ging over of jessica nou wel of niet goed was
 
Reactiescore
46
Als er 5 mensen bewezen zijn, en 5 twijfelgevallen zijn we de lul als we die theorie van jou volgen tho ;P
Tenzij je er argumenten enzovoorts voor hebt natuurlijk, maar als het random is dan is de kans dat we dit verliezen alsnog redelijk groot
 
Reactiescore
2.193
Nee, lynch voor lunch dus als er een jager inzit zet je schot op 1 van de twijfel gevallen. Koppel meteen claimen.

Dan hebben we Sws gewonnen.

Daarnaast hebben 4 burger geclaimd en Jens burger met zilver bloed. Als een van de bewezen dit is, roepen want dan lynchen we Jens eerst, zoniet dan zie ik Jens pas als laatste gaan.
 

DeletedUser69772

Guest
Als je Sander en Jens pas achter mij gaat lynchen. Dan halen we het niet :)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vertrouw beiden niet.. Sander en Jenske. Ik was vandaag echt van plan om of op Jenske te stemmen, of op Sander.
 
Bovenaan