[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Deleted User - 2265087

Guest
Dan zou je moeten weten dat je al bewezen was :)

Ik hoorde van Duncan dat ik was bewezen en toen ben ik alles maar eens gaan lezen, kijken wat er eigenlijk was gebeurd
Als ik niet was gezien had ik mezelf ook niet bewezen genoemd.
 

DeletedUser72524

Guest
Er spreken 2 dingen in zijn voordeel:

- Svennieboys heeft hem verdacht.
- In de logjes staat duidelijk dat hij wist dat blaasje iets met de holle vrouw te maken had en dit heeft hij niet bewerkt.

En ik wil nu claims nondeju.

Twee drogredenen, woffen verdenken elkaar en beschermen goedjes. Niet veel van te zeggen, vooral niet bij Sven, alleen bij DK:p. Jouw tweede punt moet toch juist zorgen dat je hem meer verdenkt?
 
Reactiescore
2.193
Twee drogredenen, woffen verdenken elkaar en beschermen goedjes. Niet veel van te zeggen, vooral niet bij Sven, alleen bij DK:p. Jouw tweede punt moet toch juist zorgen dat je hem meer verdenkt?

Svennieboys pakt een nieuwe speler om te verdenken? Zou een beetje riskant zijn maar oké.

over de log, denk je niet dat hij dat gedeelte zou aanpassen omdat het hem zou linken met de lunch?

@capricorno goed dat je toch wel alles gelezen hebt:)
 

DeletedUser69772

Guest
Time. Het feit dat hij me nog steeds niet vertrouwd, ik hoop dat je ziet dat hij een wolf is :)

Enkel sven heeft mij verdacht en oh die was een wolf :p

Zoek de 7 verschillen (of in dit geval de gelijkenissen xD)
 

DeletedUser72524

Guest
Svennieboys pakt een nieuwe speler om te verdenken? Zou een beetje riskant zijn maar oké.

over de log, denk je niet dat hij dat gedeelte zou aanpassen omdat het hem zou linken met de lunch?

@capricorno goed dat je toch wel alles gelezen hebt:)

Niet snel nee, maar moeten we het daarom vertrouwen?

Punt twee is een goed punt, tbh. Niet over nagedacht.

Time. Het feit dat hij me nog steeds niet vertrouwd, ik hoop dat je ziet dat hij een wolf is :)

Enkel sven heeft mij verdacht en oh die was een wolf :p

Zoek de 7 verschillen (of in dit geval de gelijkenissen xD)

Ik zie er nog maar 2, kan jij de andere 5 opnoemen?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Svennieboys pakt een nieuwe speler om te verdenken? Zou een beetje riskant zijn maar oké.

over de log, denk je niet dat hij dat gedeelte zou aanpassen omdat het hem zou linken met de lunch?

@capricorno goed dat je toch wel alles gelezen hebt:)

Dan is de vraag hoe erg Sven Dedman verdacht. Ik kan het eff niet vinden, dus Sven zal wel geen hele theorie hebben gemaakt en heel erg had hebben geprobeerd hem eruit te werken.

Time. Het feit dat hij me nog steeds niet vertrouwd, ik hoop dat je ziet dat hij een wolf is :)

Enkel sven heeft mij verdacht en oh die was een wolf :p

Zoek de 7 verschillen (of in dit geval de gelijkenissen xD)

Wolven vallen elkaar soms aan, dat heet indekken.
 

DeletedUser17472

Guest
Jullie praten allemaal wartaal. Nu zeg ik eerlijk dat ik gisteren niet actief heb meegedaan.. half gelezen en zo, af en toe wel wat gezegd... maar ik ben er uit.
 

DeletedUser77103

Guest
Jullie praten allemaal wartaal. Nu zeg ik eerlijk dat ik gisteren niet actief heb meegedaan.. half gelezen en zo, af en toe wel wat gezegd... maar ik ben er uit.
Klinkt bekend. Hoevaak ik ook herlees, ik kan het potje niet goed volgen
 

DeletedUser78393

Guest
Oke met blaasje dood (fak jou Duncan :D) is het tijd om open te spelen. Ik kan je nu al zeggen, de wolfjes hebben verloren en wel hierom:
- Mylove
Geen idee, geen input gehad heel het potje
- Jenskeuh
Is niet echt serieus bezig dus weet niet wat ik ervan moet vinden
- Jessica
Ook inactief
- Sander
Sander heb ik mee genetwerkt dag 3. Ik heb toen een risico gelopen door hem te vertellen dat ik het doodsdrankje had. Heb toen gezegd dat ik 3 targets had, namelijk Hopeful, Svennieboys en DK. Ik ben toen niet gelunched terwijl het drankje op zijn medewolf/welp zou gaan.
- Dedman
Beginnende speler, moeilijk om dan te peilen. Ik schat hem opzich wel goedje maar we weten nooit.
- TUTM
Trollt heel het potje ofzo, als je meedoet ben dan serieus
- Donkergat
Inactief
Ik denk dat we TUTM en Sander af kunnen strepen. TUTM omdat hij zwarte dood riep, iets waarvoor hij dood had moeten vallen en dat was gewoon sneu geweest als wolf (of zou dat juist de reden zijn dat hij niet stierf, omdat het spelbederf zou zijn voor de wolven?). Sander omdat je gewoon 3 slechtjes opnoemde en hij het nog steeds niet waard vond om je te lunchen. Zelfs als je doorverteld had aan WBJIMO dat je tegen hem had gezegd dat je een drankje zou gebruiken, kon hij het erop gokken (met het gevaar dat hij dan zelf zou sterven, het was tactischer geweest om je te lunchen).
Persoonlijk geloof ik wel enigszins dat Dedman te vertrouwen is, maar ik ga straks nog even naar zijn posts kijken.

Dan blijven MyLove, Jens, Jessica en donkergat over, die stuk voor stuk te weinig meedoen om goed gepeild te kunnen worden. Als er geen conversiewolf in zit die verwarrend gaat doen, zijn waarschijnlijk 2 van hen slecht. En dan kijk ik vooral naar MyLove en donkergat. Omdat ik hoor dat Jens minder serieus is als goedje, en jessica welpenkoningin is, en er dus wat meer doden hadden moeten vallen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik denk dat we TUTM en Sander af kunnen strepen. TUTM omdat hij zwarte dood riep, iets waarvoor hij dood had moeten vallen en dat was gewoon sneu geweest als wolf (of zou dat juist de reden zijn dat hij niet stierf, omdat het spelbederf zou zijn voor de wolven?). Sander omdat je gewoon 3 slechtjes opnoemde en hij het nog steeds niet waard vond om je te lunchen. Zelfs als je doorverteld had aan WBJIMO dat je tegen hem had gezegd dat je een drankje zou gebruiken, kon hij het erop gokken (met het gevaar dat hij dan zelf zou sterven, het was tactischer geweest om je te lunchen).
Persoonlijk geloof ik wel enigszins dat Dedman te vertrouwen is, maar ik ga straks nog even naar zijn posts kijken.

Dan blijven MyLove, Jens, Jessica en donkergat over, die stuk voor stuk te weinig meedoen om goed gepeild te kunnen worden. Als er geen conversiewolf in zit die verwarrend gaat doen, zijn waarschijnlijk 2 van hen slecht. En dan kijk ik vooral naar MyLove en donkergat. Omdat ik hoor dat Jens minder serieus is als goedje, en jessica welpenkoningin is, en er dus wat meer doden hadden moeten vallen.

Rick een combinatie van twee woorden die ik haat na afgelopen week:mad::mad:. Ik zie nog steeds niet waarom dedman hier niet bij hoort?
 

DeletedUser17472

Guest
Jenske

Simpelweg omdat hij al tweemaal geroepen heeft dat hij geïnfecteerd is. Daarnaast heeft gezegd dat hij is geïnfecteerd door Sander. En ik het dus beu ben dat als het waar is dat hij dit soort dingen roept. Ik vind dat spelbederf. Dus ik wil wel eens weten of het waar is of niet.
 

DeletedUser78393

Guest
Rick een combinatie van twee woorden die ik haat na afgelopen week:mad::mad:. Ik zie nog steeds niet waarom dedman hier niet bij hoort?
Sorry, conversiewof dan? En ik vond dat het volledige gesprek tussen hem en WBJ wel in zijn voordeel sprak. Al zou zijn contact met vrouw holle wel een reden zijn om hem zsm te lunchen, daarom ga ik straks nog even naar zijn posts kijken.
 

DeletedUser77103

Guest
Jenske

Simpelweg omdat hij al tweemaal geroepen heeft dat hij geïnfecteerd is. Daarnaast heeft gezegd dat hij is geïnfecteerd door Sander. En ik het dus beu ben dat als het waar is dat hij dit soort dingen roept. Ik vind dat spelbederf. Dus ik wil wel eens weten of het waar is of niet.
Ben het met je eens dat het spelbederf zou zijn, houd er wel rekening mee dat Jens' mogelijke wolfzijn in theorie niets hoeft te zeggen over het mogelijk wolfzijn van sander. Jens kan bv ook startwolf zijn en roepen dat hij geinfecteerd is door Sander, om zo een mogelijk goedje mee te sleuren in de dood door de lynch van morgen vast te bepalen
 

DeletedUser17472

Guest
Ben het met je eens dat het spelbederf zou zijn, houd er wel rekening mee dat Jens' mogelijke wolfzijn in theorie niets hoeft te zeggen over het mogelijk wolfzijn van sander. Jens kan bv ook startwolf zijn en roepen dat hij geinfecteerd is door Sander, om zo een mogelijk goedje mee te sleuren in de dood door de lynch van morgen vast te bepalen
Ongeacht of hij het nu wel of niet is. Hij komt niet op voor de groep waar hij bij hoort. Ik vind dat echt jammer. Laat je dan vervangen als je geen zin meer hebt.
 

DeletedUser77103

Guest
Ongeacht of hij het nu wel of niet is. Hij komt niet op voor de groep waar hij bij hoort. Ik vind dat echt jammer. Laat je dan vervangen als je geen zin meer hebt.
Ja hier ben ik het volledig mee eens. Maar mocht t blijken dat jens en sander beide wolf zijn, dan vind ik dat wel spelbederf en mag het potje wat mij betreft per direct stil worden gelegd
 

DeletedUser78303

Guest
game kan jij aangeven waar ik dan de belofte gedaan heb ik kan dat namelijk niet herinneren!
Totaal geen uitleg gegeven bij een stem en vervolgens het ook niet willen geven wanneer iemand er om vraagt. Betekent dit dat ze als wolf geen uitleg kan verzinnen?
Als je de laatste paar keren terug kijk lees daar dan aub goed , ik heb indien bijna iedereen gereageerd heeft altijd op die gene waar de meeste stemmen op stond mee gestemd .
Dit lig ook aan me bui niet aan me rol ,je kan als je evt terug kijken dan ook zien dat ik altijd goed ben geweest DUS dat het bij mij zou betekenen dat ik dan een wolf zou kunnen zijn moet ik je daar helaas in teleur stellen .
Altijd willen meelopen... ook een beetje wolfs, al kan het aan haar speelstijl liggen.
Ik stem vandaag op Dedman ik zie namelijk veel stemmen verdeeld heen en weer gaan ,kan wel op iemand meestemmen
Maar ben nog niet zo ver dat ik iemand nu echt erg verdacht vind.
Een keer geen meeloopstem, maar wel weer nul onderbouwing.
10 punten:Dragon
9 punten: lyon
8 punten: DGO
7 punten: sander
6 punten: TIME
5 punten: Gamebreaker
4 punten: TUTM
3 punten: donkergat
2 punten: MyLove
1 punt: Dark Knight
Jessica's top tien. Nog bedankt voor de paar punten die je me hebt gegeven. Wel staat hier bovenaan een goedje, maar op de tweede plaats een wolf. Het lijkt mij dat wolven het niet durven om een medeslechtje op nr1 te zetten, maar misschien wel op nr2. Zo kunnen ze niet al te opvallend toch veel punten geven aan de slechtjes.
Dat is bulls*it en dat weet jij ook , ik denk maar zo als bijna iedereen zo makkelijk op 1 persoon gaat dan kan het bijna niet anders dan een goedje zijn ... maar ga je gang hoor !
Hier heeft ze een goede zet gemaakt. Pierre bleek immers een goedje. Tegen de tijd dat ze haar stem weghaalde van meneer pierre, was het echter al te laat. Pierre bijna zeker gelynched worden, waarom dan niet jezelf even in goed daglicht stellen?
Weer lekker onderbouwd. Het was bij deze stem niet nodig om een uitgebreide onderbouwing neer te zetten, maar vertel tenminste iets meer dan alleen een rood woord...

Dan blijven MyLove, Jens, Jessica en donkergat over, die stuk voor stuk te weinig meedoen om goed gepeild te kunnen worden. Als er geen conversiewolf in zit die verwarrend gaat doen, zijn waarschijnlijk 2 van hen slecht. En dan kijk ik vooral naar MyLove en donkergat. Omdat ik hoor dat Jens minder serieus is als goedje, en jessica welpenkoningin is, en er dus wat meer doden hadden moeten vallen.
Wat is dat nu weer voor argument om jessica vrij te spreken? :confused:

Al met al vind ik Jessica nu het meest verdacht. Ze is erg lastig te peilen door de minimale hoeveelheid posts (ja ik ben hypocriet ik weet het). Echter vind ik al die posts verdacht overkomen. Vandaar dat ik voor nu mijn stem op jessicavd zet.
 

DeletedUser17472

Guest
Was maar een mopje hoor dat ik geïnfecteerd ben.
Houd er dan onderhand eens mee op Jenske. Doe normaal mee zoals het hoort. Je weet dat ik geen problemen heb met jou, maar dit vind ik ook niet oke. Thnx voor je begrip.
 
Bovenaan