[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser8414

Guest
Oke ik heb vandaag dus even nagedacht ben en tot een goeie theorie gekomen.

De spelleiding heeft mij keihard genaaid door Wolf in Schaapskleren (slechtje die door Holle gezien wordt als goed) niet in de mogelijke rollen te stoppen, waardoor ik geen goede counter theorie op Capri kon gooien om mezelf te redden!

Verder zou ik het waarderen als jullie het voortaan aangeven als jullie m'n verdediging waar ik vanuit bed tering lang aan heb gezeten gaan negeren, dan ga ik er ook geen tijd aan besteden, win win!

Ook is wvw'en op vakantie kut!
Dus dat doen we ook niet meer.

Er zit me nog iets dwars maar dat mag ik nog niet zeggen ivm mogelijk spelbederf.

Jens is een lul.

En ben eigenwijze wolf, bitches.

Hopefullllllllll
Doei schat.
 

DeletedUser74005

Guest
Hidden-One-Jenny-Sleepy-Hollow-3x08.bmp.jpg

Dag 5 - The Fight Against Evil Continues...


Toen aan het begin van die avond het levenloze lichaam van Abbie gevonden werd, heerste er ongeloof onder de inwoners. Maar dat was niet alles; men wilde ook wraak, wraak op degene de de dood van Abbie op zijn naam had.

Men zou die avond tezamen komen in het centrum van het dorp voor het stadhuis. Daar sprak de burgemeester de inwoners van zijn dorp toe:

"Beste mensen, vrienden, makkers. We zijn vandaag wederom een van onze dierbaren verloren, verloren aan het kwaad. Waar wij vandaag feest vierden voor onze overwinning van het kwaad, zullen we vanavond rouwen om een slachtoffer dat datzelfde kwaad ons opgeleverd heeft. Het is gruwelijk wat hier...."

Plotseling werd de toespraak onderbroken!

"Burgemeester, burgemeester!!! Ik weet wie dit op zijn geweten heeft!"

Het werd rumoerig en iedereen keek om zich heen wie de toespraak van de burgemeester onderbrak en wie zojuist zei dat hij de dader weet. Het geroezemoes nam toe.

Het was Frank Irving. Een man die nogal op zichzelf is en hele dagen doorbrengt in het bos. Niks van wat er in het bos gebeurt, ontgaat hem. Hij weet alles van het uitgestrekte woud en al zou je hem blinddoeken en op een willekeurige plek in het bos dumpen, zou hij nog de weg terug naar de Sleepy Hollow weten.

Frank Irving, toen de rust teruggekeerd was, ging verder:

"Het is The Hidden One, een trouwe handlanger van The Horseman Of Death. Ik weet dat zeker, omdat ik hem zojuist nog gezien heb. Hij schuilt in de schaduwen van het woud en hij is ten noorden van ons dorp gesignaleerd! Ik roep u alleen u gereed te maken en te strijden tegen het kwaad!"

Iedereen bewapende zich en trok naar het woud ten noorden van de stad. En zo geschiedde: die nacht wisten zijn The Hidden One te verslaan zonder het verlies van ook maar een dorpeling!

Groep 1:
*1. Mylove -->
Hopeful
*3. Capricorno --> Hopeful
*4. Jenskeuh --> Hopeful
*6. Famdecibel --> Hopeful
*7. DragonGoesOppai --> Hopeful
*10. Jessicavd --> Hopeful
*13. Rick --> Hopeful

Groep 2:
*15. Sander -->
Hopeful
*16. Dedman --> Hopeful
*17. TUTM ->
*21. Time->
Hopeful -> Dedman -> Hopeful
*22. Hopeful -> Ongeldig
*25. Donkergat -->

10x hopeful
1x ongeldig

Hopeful was Eigenwijze Wolf!
 

Deleted User - 2265087

Guest
[21:52:42] Susan Capricorno: Mijn voorspelling: Duncan is de eigenwijze wolf die zijn krachten iig nog wilde gebruiken.

(cool)

Sry Duncan, zoals ik al zei heb ik vandaag vrijwel de hele dag in de trein gezeten en m'n wifi was heel kut, anders had ik wel gereageerd op je verdediging ;)

En hé, wat leuk, dan ben ik nu ineens bewezen goedje:p Iig, er zal geen infectie inzitten, want dan zouden er nog minstens 2 wolven (en wss dus 3, want ook nog een (opgegroeide) welp). En dat zijn echt veel te veel slechtjes.
 

DeletedUser78393

Guest
Er kunnen sowieso nog maar 2 slechtjes in het spel zitten, de eigenwijze wolf liet zien dat er nog 3 slechtjes in het spel zaten :)
 

DeletedUser69772

Guest
Ik heb alvast het volgende wolfje gevangen.

Dedman

Nadat ik je het volledige gesprek getoond heb, nog steeds?

Voor mij geen twijfel meer. Met het gesprek en mijn eerdere argumenten

JENS is nu wolf

Voor de overgebleven goedjes, denk na. Als je op mij stemt ga je het jezelf later alleen maar kwalijk nemen.
 

DeletedUser8414

Guest
Nadat ik je het volledige gesprek getoond heb, nog steeds?

Voor mij geen twijfel meer. Met het gesprek en mijn eerdere argumenten

JENS is nu wolf

Voor de overgebleven goedjes, denk na. Als je op mij stemt ga je het jezelf later alleen maar kwalijk nemen.
Ik had de spoiler niet gezien :p

Je mag posts met stemmen niet bewerken. :D

Maar je hebt gelijk, ik ben geïnfecteerd, dat zei ik twee dagen terug al. Sander is infectiewolf.
 

DeletedUser78393

Guest
Je gesprek met WBJIMO ziet er echt uit (en als je dat hele gesprek vervalst hebt, verdien je wat mij betreft ook een dagje het voordeel van de twijfel :D). De mensen die ik morgen even extra in de gaten ga houden zijn TUTM en MyLove.
 

DeletedUser72524

Guest
Nah ik denk dat dedman goed is, nu hij zijn logjes heeft geplaatst.

Het klopt totaal niet dat WBJIMO zegt dat hij wss goed is vanwege gisteren. Lees het moment dat Svennieboys wordt verdacht nogmaals door tot aan dat Dedman stemt. Lijkt mij niet dat WBJIMO zo'n conclusie trekt, denk eerder dat het eerder tegenovergesteld werkt.
 
Reactiescore
2.196
Het klopt totaal niet dat WBJIMO zegt dat hij wss goed is vanwege gisteren. Lees het moment dat Svennieboys wordt verdacht nogmaals door tot aan dat Dedman stemt. Lijkt mij niet dat WBJIMO zo'n conclusie trekt, denk eerder dat het eerder tegenovergesteld werkt.

Er spreken 2 dingen in zijn voordeel:

- Svennieboys heeft hem verdacht.
- In de logjes staat duidelijk dat hij wist dat blaasje iets met de holle vrouw te maken had en dit heeft hij niet bewerkt.

En ik wil nu claims nondeju.
 

DeletedUser78303

Guest
Volgens mij was er gevraagd om te claimen. Da doe ik nu even voor jullie lieverds. Ik heb mezelf op de achtergrond gehouden, spijtig genoeg. Dat is niet omdat ik me op de achtergrond wíl houden, maar omdat ik niet veel inbreng in heb. Dat ligt aan mijn overzicht ed. Redenen die ik al eerder heb aangegeven. Maar het ligt misschien ook een beetje aan mijn rolletje. Deze is namelijk die supersaaie burger. Weinig om indruk mee te maken :(
 
Reactiescore
2.196
[21:52:42] Susan Capricorno: Mijn voorspelling: Duncan is de eigenwijze wolf die zijn krachten iig nog wilde gebruiken.

(cool)

Sry Duncan, zoals ik al zei heb ik vandaag vrijwel de hele dag in de trein gezeten en m'n wifi was heel kut, anders had ik wel gereageerd op je verdediging ;)

En hé, wat leuk, dan ben ik nu ineens bewezen goedje:p Iig, er zal geen infectie inzitten, want dan zouden er nog minstens 2 wolven (en wss dus 3, want ook nog een (opgegroeide) welp). En dat zijn echt veel te veel slechtjes.

Euhm heb je wel alles gelezen xD
 
Bovenaan