[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

DeletedUser7431

Guest
Als we het plan van Time doen hangt het v/d rol van mat af. Aangezien er meestal 1/5 a 1/6 wolven inzitten heb je dus 80-85% kans om te winnen.
Waarom hangt het van mijn rol af? Of doel je op die hit van DZ in het aanmeld forum? Die speciale rol moet ik nog vernemen.
Overigens @yankee60, ik stel misschien vragen omdat ik een potje als deze lastig vind, maar light en oldglory hebben beiden gezegd dat zij het ook moeilijk vinden. Waarom merk je hun niet op?
Goede vraag. Weet Hopeful misschien waarom light en old dat doen omdat ze samen in de wolven chat zitten?
wat heeft mat hier mee te maken?
en anders, stuur een DDOS en chanteer em
Ik ga erg slecht op chantage. Mijn schot zou dan zomaar op zo iemand gaan.
 

DeletedUser78529

Guest
@Hope vergeet je post limiet niet, ik denk dat je al bijna aan +20 posts zit en je hebt er maar 25....
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom hangt het van mijn rol af? Of doel je op die hit van DZ in het aanmeld forum? Die speciale rol moet ik nog vernemen.

Als iedereen degene onder zich doodschiet en jij bent wolf dan zou jij winnen volgens @.TimeforplanB en wat ik zelf ook eerst dacht

Maar als nummer 25 nummer 1 dan niet zou doodschieten, dan winnen de jagers toch? Ik voel me nu enorm mindfucked to be honest.

@Hope vergeet je post limiet niet, ik denk dat je al bijna aan +20 posts zit en je hebt er maar 25....

I can't help it dat ik me een beetje moet verdedigen. Verder wil ik graag meedenken. Bovendien was het postlimiet vooral om spam en dingen die niks bijdragen te verminderen en mijn posts zijn allemaal spelgerelateerd.

Ik neem aan dat dat dan geen probleem is? @DemocratischeZwijmelaars @capricorno

Anders blijf ik wel weg tot morgen 21:00, dan kan ik in ieder geval nog stemmen.

Edit: ik heb pas 10 posts, niet zo overdrijven :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Dan daarbij als we gewoon spelen als normaal krijg je na nacht 1 hartstikke veel informatie te weten waar we wat mee kunnen.
 

DeletedUser66129

Guest
Dat hele idee van degene onder je dood schieten gaat toch niet werken jongens. Elke keer als je dan bij een wolf stuit, lunchen de wolven die zelfde nacht een perfect rijtje van jagers. Je kan toch niet na dag 1 klaar zijn en goedjes winnen. Want een schot op schot eindigt toch wanneer een wolf eruit ligt.
 

DeletedUser17472

Guest
Lijkt me verstandig om de eerste dagen geen schot te plaatsen, dit om een ketting reactie te voorkomen. Ik doe dat iig niet, tot ik iemand echt niet vertrouw.

waarom heb ik me dan ingeschreven als we zo gaan spelen:eek:

Tuurlijk moet je wel een schot plaatsen. Als de wolven je lunchen, dan mis je je schot. Dat zou ook jammer zijn. Ik ben niet te bang hoor om mijn schot te plaatsen iedere deadline. Een dubbele crematie :p
 
Reactiescore
2.193
Als iedereen degene onder zich doodschiet en jij bent wolf dan zou jij winnen volgens @.TimeforplanB en wat ik zelf ook eerst dacht

Maar als nummer 25 nummer 1 dan niet zou doodschieten, dan winnen de jagers toch? Ik voel me nu enorm mindfucked to be honest.



I can't help it dat ik me een beetje moet verdedigen. Verder wil ik graag meedenken. Bovendien was het postlimiet vooral om spam en dingen die niks bijdragen te verminderen en mijn posts zijn allemaal spelgerelateerd.

Ik neem aan dat dat dan geen probleem is? @DemocratischeZwijmelaars @capricorno

Anders blijf ik wel weg tot morgen 21:00, dan kan ik in ieder geval nog stemmen.

Edit: ik heb pas 10 posts, niet zo overdrijven :p

hoezo zou ik winnen dan?
 

DeletedUser23144

Guest
Tuurlijk moet je wel een schot plaatsen. Als de wolven je lunchen, dan mis je je schot. Dat zou ook jammer zijn. Ik ben niet te bang hoor om mijn schot te plaatsen iedere deadline. Een dubbele crematie :p

Want zelfs als je geen info hebt moet je zomaar een random iemand meenemen? En 80% dat die jager is en ook weer iemand meeneemt etc etc? Alleen de wolven hebben hier profijt van
 

Deleted User - 487776907

Guest
Oh thanks voor de BM stemmen. Mogen er altijd meer worden! :D
 

DeletedUser17472

Guest
Je neemt enkel iemand mee als je zelf dood gaat. IK ben echt niet te bang om wat dan ook mee te nemen hoor. Dat hoort bij deze ronde. Ik weet nooit wie de wolven zijn en speel altijd op gevoel.. dus neem ik ook op gevoel iemand mee de dood in.
 

DeletedUser23144

Guest
Kroepoek, ook voor jou, waarom stem je op iemand omdat die in een vorig potje heeft aangetoond iedereen te kunnen foppen? Wat heb je aan een BM die je niet kan peilen en die al heeft bewezen een potje te kunnen winnen als niet goedje?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Kroepoek, ook voor jou, waarom stem je op iemand omdat die in een vorig potje heeft aangetoond iedereen te kunnen foppen? Wat heb je aan een BM die je niet kan peilen en die al heeft bewezen een potje te kunnen winnen als niet goedje?

Hier ben ik het overigens compleet mee eens.. Hoe jammer ik het ook vind, verdien ik die stemmen niet als je refereert aan vorig potje. Daar zie je dat ik wel degelijk bijna iedereen te slim af kan zijn(vrijwel iedereen zag mij zeker als goedje..). Zo iemand heb je liever niet als BM.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Je neemt enkel iemand mee als je zelf dood gaat. IK ben echt niet te bang om wat dan ook mee te nemen hoor. Dat hoort bij deze ronde. Ik weet nooit wie de wolven zijn en speel altijd op gevoel.. dus neem ik ook op gevoel iemand mee de dood in.

Ene kant ben ik het met je eens, want je geeft de wolven vrijspel als je iedereen oproept geen schot te zetten. Aan de andere kant is het net handig om als dominoday dit potje te verliezen op dag 1..
 

DeletedUser17472

Guest
Ene kant ben ik het met je eens, want je geeft de wolven vrijspel als je iedereen oproept geen schot te zetten. Aan de andere kant is het net handig om als dominoday dit potje te verliezen op dag 1..
Dat is een risico idd, maar ik speel graag met vuur. Wie weet zit het geluk mee.
 

DeletedUser23144

Guest
Je neemt enkel iemand mee als je zelf dood gaat. IK ben echt niet te bang om wat dan ook mee te nemen hoor. Dat hoort bij deze ronde. Ik weet nooit wie de wolven zijn en speel altijd op gevoel.. dus neem ik ook op gevoel iemand mee de dood in.

Je beseft dat als jij op een jager stemt, je 100% lunch wordt?
 
Bovenaan