[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

DeletedUser23144

Guest
Onzin,

sowieso is het sportief/onsportief lunchen bullshit, je moet winnen, niet aardig overkomen.

Er is verschil in winnen met eer of zonder eer. Jullie kozen duidelijk voor zonder. Ik hoop dat je hebt genoten van de laatste inactieve 3 dagen
 

DeletedUser4045

Guest
Ik vind dat niet kunnen hoor onsportief lunchen.
Je mag geen ervaren spelers lunchen op de eerste drie dagen..!
Dat weet toch iedereen!!
 

DeletedUser66129

Guest
Daarnaast @yankee60 en @Hopeful deze reactie slaat op weinig klasse. Ik zal zelf liever sportief verliezen dan onsportief winnen als wolf. Ongeacht de instellingen deze lunches slaan echt nergens op ik had ook niet verwacht dat @*Netsky hier in mee zou gaan. Erg jammer maarja..

Ik heb sowieso geen enkele lunch echt bepaald ofzo. Normaal wel, maar hier boeide het me niet zo.

Daarnaast ik vind medewolf lynchen part of the game. Ik doe dit zelf ook zoals sommige wel weten en vind het dan ook logisch dat andere het bij me doen. Ik vind er niks onsportief aan. Als diegene er uiteindelijk uitgaat doordat meerder volgen heeft die speler gewoon iets fout gedaan anders volgt niet iedereen zomaar.
 
Reactiescore
1.049
Idioten.

En @famdecibel ik heb toch gezegd: Ik had verjaardag en moest nog snel eten. Vandaar geen tijd om alles een rustig door te nemen en te weerleggen.

Ik heb er echt een paar reacties wel in gezien die ik gewoon zwaar onzinnig vond en waarvan ik al had gezegd hoe het zat. Daar kwam je dan uiteindelijk toch nog op terug. En dan Yankee en Light die simpel volgen.

Ik had mijn schot samen met de Lynch op Mat staan eerst. Maar het feit dat Light zo simpel met je mee bleef gaan en ook vandaag dus weer een goedje zou wegstemmen deed me weer bij hem terugkomen. Waarom waren jullie nou zo eigenwijs en konden we niet bij Mat blijven vedamme....

Dan was daarna namelijk freaker wel als slechtje aan het licht gekomen. Typische wolf in dit potje namelijk als je achteraf kijkt: Nauwelijks reageren, niet eens actief zijn en toch wel stemmen soms. Gewoon haat. Je had moeten doodvallen mij betreft @freaker play .

Anyway, ik heb niks anders gedaan dan zeggen hoe alles van mij in elkaar zat. Als daar niet op vertrouwd wordt en ook dat weer in twijfel wordt getrokken is het gewoon klaar. Naar de stemmen werd namelijk ook niet gekeken. Enkel naar de reacties.

Trouwens, wel netjes dat je Netsky eruit speelde Yankee. Had anders wel gedacht dat je wolf kon zijn. Ik denk dat de switch van mij en Jessica dat uiteindelijk nog verpest heeft :s

Want ja, Mat was redelijk duidelijk, freaker zou vandaag voor mij duidelijk worden en Yankee was dan nog over.

Wel goed gespeeld op Hope en Netsky iig :)

Leuk potje Gijs en Susan :p
ik ben nog op mat gegaan ... als enige geloof ik
verder heb ik nog geprobeer fam en yankee daarop te zetten
 
Reactiescore
182
Ik ben toch benieuwd. noerapenal? no er apen al? noer apen al? noe rapen al? noe rape nal?

No era penal. (=het was geen penalty)

Is een reference naar de kwartfinal (dacht ik) van nederland tegen mexico, waarna nederland doorging na een penalty gekregen te hebben en de mexicanen het daar niet mee eens waren (= no era penal)

Wat het hiermee te maken heeft volg ik ook niet
 
Bovenaan