[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

DeletedUser74966

Guest
Idioten.

En @famdecibel ik heb toch gezegd: Ik had verjaardag en moest nog snel eten. Vandaar geen tijd om alles een rustig door te nemen en te weerleggen.

Ik heb er echt een paar reacties wel in gezien die ik gewoon zwaar onzinnig vond en waarvan ik al had gezegd hoe het zat. Daar kwam je dan uiteindelijk toch nog op terug. En dan Yankee en Light die simpel volgen.

Ik had mijn schot samen met de Lynch op Mat staan eerst. Maar het feit dat Light zo simpel met je mee bleef gaan en ook vandaag dus weer een goedje zou wegstemmen deed me weer bij hem terugkomen. Waarom waren jullie nou zo eigenwijs en konden we niet bij Mat blijven vedamme....

Dan was daarna namelijk freaker wel als slechtje aan het licht gekomen. Typische wolf in dit potje namelijk als je achteraf kijkt: Nauwelijks reageren, niet eens actief zijn en toch wel stemmen soms. Gewoon haat. Je had moeten doodvallen mij betreft @freaker play .

Anyway, ik heb niks anders gedaan dan zeggen hoe alles van mij in elkaar zat. Als daar niet op vertrouwd wordt en ook dat weer in twijfel wordt getrokken is het gewoon klaar. Naar de stemmen werd namelijk ook niet gekeken. Enkel naar de reacties.

Trouwens, wel netjes dat je Netsky eruit speelde Yankee. Had anders wel gedacht dat je wolf kon zijn. Ik denk dat de switch van mij en Jessica dat uiteindelijk nog verpest heeft :s

Want ja, Mat was redelijk duidelijk, freaker zou vandaag voor mij duidelijk worden en Yankee was dan nog over.

Wel goed gespeeld op Hope en Netsky iig :)

Leuk potje Gijs en Susan :p
 

DeletedUser74966

Guest
Btw, ik had rekening gehouden met 3 wolven. Dit was mijn eerste jagerspotje dus ging uit van de hoeveelheden van normale potjes.

Na jouw reactie (@freaker play ) van 5/6 wolven ging ik daar wel aan twijfelen. Had ik dat vanaf het begin geweten had ik nog anders naar het potje gekeken. En ook naar de post waarin je aangaf dat er nog maar 2 goedjes uit hoefden. Want ja, dat was het geval dus ook. Was dat btw een foutje? ;)
 
Reactiescore
2.178
Lol Freaker inactief zegt niks over zijn wolf zijn, nou niet zo verbittert doen. Ja hij had actiever moeten zijn maar slechtjes hebben gewoon verdiend gewonnen.

En veel wat je zegt is allemaal achteraf gepraat. Met voorkennis (dus toen ik dood was) vond ik Yankee ook verdacht bezig. Als ik nog niet dood was, maybe. Makkelijk te zeggen achteraf.
 

DeletedUser74966

Guest
Lol Freaker inactief zegt niks over zijn wolf zijn, nou niet zo verbittert doen. Ja hij had actiever moeten zijn maar slechtjes hebben gewoon verdiend gewonnen.

En veel wat je zegt is allemaal achteraf gepraat. Met voorkennis (dus toen ik dood was) vond ik Yankee ook verdacht bezig. Als ik nog niet dood was, maybe. Makkelijk te zeggen achteraf.
Ik zeg toch ook niet dat ik Yankee verdacht? Had ik nooit gezien ;)

En ik zei ook dat achteraf freaker idd wolf is qua speelstijl. Dat ik tijdens het potje bij sommige reacties van mensen verdenkingen had blijkt nu gewoon terecht. Idd achteraf.

Maargoed, ik erger me wel aan het nauwelijks meespelen en zo gewoon winnen. Zelfs Mat en Yankee heb ik nauwelijks gezien.

En tuurlijk ben ik verbitterd. Ik heb net een potje van 25 man verloren met nog 3 wolven over op de laatste dag :eek:
 

DeletedUser23144

Guest
Slechtjes gefeliciteerd met jullie sportieve overwinning. +btw zijn jullie het er nog steeds niet mee eens dat yankee anders speelde?

Waar de fuck slaat dit op? Ik ben gelunched omdat ik goed speelde? Op dag 1 werd ook onsportief gelunched. Freaker was inactief, Mat heeft 0,0 toegevoegd, yankee stemt een medewolf eruit wat ook niet onder de noemer sportief valt.
 

DeletedUser23144

Guest
BTW, chapeau naar fam en naar dutchboy66. Beide MVP aan de goedjes kant
 

DeletedUser66944

Guest
Game als je vind dat het wolfs van mij is om over het aantal goedjes/slechtjes te praten dan heb je het toch wel verkeerd hoor. Ik doe dit zowel als goedje en als slechtje en ben meestal wel juist met de aantallen.
En hoezo is een medewolf er uit stemmen niet sportief ? Dat noemt men een strategie :p Ik heb ook al vaker een wolf er dag 1 uitgekegeld om de rest van het potje als goedje bestempeld te worden en daardoor te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Waar de fuck slaat dit op? Ik ben gelunched omdat ik goed speelde? Op dag 1 werd ook onsportief gelunched. Freaker was inactief, Mat heeft 0,0 toegevoegd, yankee stemt een medewolf eruit wat ook niet onder de noemer sportief valt.

Had overlegd met Netsky, en aangezien hij aan school moest werken was dit geen probleem.

Daarbij, ga jij maar eens in een JAGERPOTJE sportief lunchen, je moet zorgen dat je kettingreacties krijgt, als je sportief luncht, en dus inactiefjes eruit werkt. Dan krijg je die kettingreactie NOOIT

Ik zeg toch ook niet dat ik Yankee verdacht? Had ik nooit gezien ;)

En ik zei ook dat achteraf freaker idd wolf is qua speelstijl. Dat ik tijdens het potje bij sommige reacties van mensen verdenkingen had blijkt nu gewoon terecht. Idd achteraf.

Maargoed, ik erger me wel aan het nauwelijks meespelen en zo gewoon winnen. Zelfs Mat en Yankee heb ik nauwelijks gezien.

En tuurlijk ben ik verbitterd. Ik heb net een potje van 25 man verloren met nog 3 wolven over op de laatste dag :eek:

What the fuck dude? Hoezo heb je me nauwelijks gezien, ik was kei actief?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ten eerste, dankje Gijs en Capri voor het leiden :)

Ten tweede, @famdecibel, wat speelde je goed. Ik heb je lange posts gelezen en halverwege dacht ik vaak 'is dit fam? serieus? wow!'.

Nee Lyonn, Ik probeer oprecht te werken aan mijn temperament en te werken aan serieuzer spel.

Goede instelling van je ;)

En er blijven altijd famredenaties bestaan, ook in de toekomst.

Gelukkig maar :D
Wat is een WvW potje zonder famredenaties :D

Waar de fuck slaat dit op? Ik ben gelunched omdat ik goed speelde? Op dag 1 werd ook onsportief gelunched. Freaker was inactief, Mat heeft 0,0 toegevoegd, yankee stemt een medewolf eruit wat ook niet onder de noemer sportief valt.

Waarom zou je sportief lunchen in een jagerspotje? Als wolf wil je juist dat er een kettingreactie ontstaat en inactiefjes lunchen die waarschijnlijk geen schot hebben staan gaat niet echt lekker samen met dat plan. Bovendien was er genoeg overleg in de wolvenchat over medewolfjes lunchen, dus die opmerking over sportiviteit kan ook de prullenbak in.
 

DeletedUser66129

Guest
@yankee. School reden was nou niet bepaald beslissend voor mij om te zeggen dat je me eruit mocht stemmen. Het is gewoon op dat moment duidelijk dat meerdere op mij gingen en ik het wel prima vond. Tenslotte ben ik als wolf ook iemand die regelmatig op medewolven zit. Ik kijk gewoon naar het geheel wat het beste is voor de wolven. Dit was in dat geval dus positief voor de wolven en heb ik er geen probleem mee. Schoolreden kwam daarna en heb in tussentijd daar niet eens wat voor kunnen doen :p
 

DeletedUser66129

Guest
Oh en db66 ik ben niet mee eens over dat je medewolven niet mag lynchen. Het is gewoon onderdeel van het spel, anders is het wel heel makkelijk te filteren wie nou goed is en wie niet zodra er een wolf dood is. Dat is niet onsportief..
 

DeletedUser74005

Guest
Ik ben het deels wel met DB66 eens. Naar mijn mening zit er een verschil tussen medeslechtjes 'verdenken' en ze 'eruit werken'. Medeslechtjes verdenken vind ik zelf ook een goede tactiek. Alleen nu zat Yankee als tweede op Netsky en bashte hij vol op hem. Als Yankee niet op Netsky was gegaan, was Netsky absoluut geen lynch geworden... Dat vind ik zelf te ver gaan.

Aan de andere kant heeft Yankee het wel van tevoren gevraagd (aan Netsky) en stemde Netsky wel in, dus wat dat betreft vind ik het in dit geval acceptabel, al ben ik er zelf geen fan van.
 

DeletedUser23144

Guest
Wat een onzin. Waarom zou je in een jagerpotje perse onsportief moeten lunchen? Wil je graag dat het potje dood valt? En een wolf lynchen mag, maar om bij 3 vs 2 vs 2 op de enige wolf te stemmen vind ik niet echt sportief
 
Reactiescore
264
Waar de fuck slaat dit op? Ik ben gelunched omdat ik goed speelde? Op dag 1 werd ook onsportief gelunched. Freaker was inactief, Mat heeft 0,0 toegevoegd, yankee stemt een medewolf eruit wat ook niet onder de noemer sportief valt.

Gelukkig snap jij veel van sarcasme :D
 
Reactiescore
264
Daarnaast @yankee60 en @Hopeful deze reactie slaat op weinig klasse. Ik zal zelf liever sportief verliezen dan onsportief winnen als wolf. Ongeacht de instellingen deze lunches slaan echt nergens op ik had ook niet verwacht dat @*Netsky hier in mee zou gaan. Erg jammer maarja..
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast @yankee60 en @Hopeful deze reactie slaat op weinig klasse. Ik zal zelf liever sportief verliezen dan onsportief winnen als wolf. Ongeacht de instellingen deze lunches slaan echt nergens op ik had ook niet verwacht dat @*Netsky hier in mee zou gaan. Erg jammer maarja..

Onzin,

sowieso is het sportief/onsportief lunchen bullshit, je moet winnen, niet aardig overkomen.
 
Bovenaan