[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

DeletedUser74005

Guest
The End (voor het geval dat niet duidelijk was :p)

Succes wolven en Fam!

Want dit is natuurlijk het einde van deze ronde. Gefeliciteerd Slechtjes!

De rollenlijst:

582c731e5593e311e2018d649192fa71.png


Bedankt voor jullie deelname! Ondanks de inactiviteit hebben wij toch genoten van dit potje. Zeker de laatste twee dagen was het behoorlijk interessant. @famdecibel, sterk gespeeld! @I like trains. en ik vertrouwden jouw verdenking, waarbij je vrijwel alle wolven wist te noemen, niet zo en hadden je bericht gemeld bij het Support Team, omdat we niet konden geloven dat jij opeens zo sterk zou spelen! (we dachten even dat je gehackt was ofzo, een groter compliment kun je niet krijgen denk :))

EDIT: @Marmerjen zat tot 10 minuten voor de deadline nog met haar schot op Freaker Play. Ze had 'm op het laatste moment aangepast, best zuur :p
 
Reactiescore
1.049
weer zaten fam en ik op dezwlfde Xd
ik zat ff te twijfelen ivm game iver jonas game en mat
jammer dat wr dezelfde pakte
we hadden deze kunnen winnen denk k
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat Marmerjen haar schot last moment wijzigde deed de goedjes uiteindelijk helaas wel de das om...maar ervoor al doordat veel jagers inactief werden maar geen enkele wolf inactief doodviel.

Waarom Marmerjen last minute inviel voor Sinlge terwijl ervoor al mensen dood waren gevallen, was omdat Single aangaf vervanging nodig te hebben, en toevallig had ik het pas met haar over gehad dat ze wel weer eens zou willen proberen. De anderen die Gijs liet doodvallen waren eigenlijk al dood voor ik er erg in had, maar bij Single kon ik haar dus laten invallen ;)

Ik moet verder bekennen dat ik het potje niet heb gevolgd, nog een nadeel van het stemmen in een apart topic: als spelleider hoef je niet meer persé bij te lezen.. :X
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer dat we alsnog verloren hebben. Yankee goed gespeeld. En van Freaker was het spelbederf. Die had nooit vervanger mogen worden als hij geen tijd had. Hier baal ik dus echt van. Echt jammer.
Sorry Game, ik dacht echt dat je wolf was, Waarom was duidelijk.

Bedankt allemaal.
 

DeletedUser66944

Guest
Spelbederf van mij ? Ik heb mijn goedjes/slechtjes gezegd en als ik gisteren had gestemd lag netsky er niet eens uit. Verder heb ik best wel vandaag een goede val gezet door de goedjes in een cirkel te laten schieten met mat als opoffering omdat het toch niet uitmaakte dat er een wolf extra uit ging. Ook kon ik gewoon bepaalde dingen niet gezegd hebben om het potje al vroeger te laten beeindigen zoals de zwarte dood en de connecties tussen mijn medewolven aan te duiden (zoals yankee met mat :D)

Je zit gewoon zo dood te staren op het feit dat ik jou verdacht uit het niets nadat je je bm stem nog eens extra op mij had gezet.
 
Reactiescore
358
Inderdaad. Zelf niet meegespeeld maar wel meegevolgd en wil absoluut credit geven aan @famdecibel voor een enorm sterk potje. Dat belooft voor de toekomst, het aantal juiste wolven in 1 grote theorie was zeer indrukwekkend! Speelster van het potje voor mij.

Spannend potje overigens wel, wederom zuur dat er zo veel vervangingen en inactiviteit waren. Maar desondanks werd ik vandaag wakker en wist ik niet wie er zou gaan winnen - en dat is natuurlijk altijd leuk om te zien. Misschien deels omdat het het eerste jagerspotje voor velen hier was, maar toch zeer fijn om te zien.

Well played everyone!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik het best goed gespeeld heb door Hope en Netsky eruit te werken (netsky moest vol met school bezig, dus was meer een gun hem eruit stem). Goed gespeeld allen

Even een speciaal complimentje naar Fam; jezus, wat heb jij sterk gespeeld zeg! Je had iedereen door behalve mij volgensmij, je zat op freaker, mats, hope en netsky. Demn! Je bent goed verbeterd, hou zo vol! Sterke speelster.

En laat je niet gekwijs maken door andere he! :)
 

DeletedUser66944

Guest
maar ja yankee heeft het beste gespeeld van de slechtjes, fam van de goedjes :d
 

DeletedUser17472

Guest
Spelbederf van mij ? Ik heb mijn goedjes/slechtjes gezegd en als ik gisteren had gestemd lag netsky er niet eens uit. Verder heb ik best wel vandaag een goede val gezet door de goedjes in een cirkel te laten schieten met mat als opoffering omdat het toch niet uitmaakte dat er een wolf extra uit ging. Ook kon ik gewoon bepaalde dingen niet gezegd hebben om het potje al vroeger te laten beeindigen zoals de zwarte dood en de connecties tussen mijn medewolven aan te duiden (zoals yankee met mat :D)

Je zit gewoon zo dood te staren op het feit dat ik jou verdacht uit het niets nadat je je bm stem nog eens extra op mij had gezet.
Iemand die dagen inactief is hier, maar wel elders te vinden is en dan wel komt kijken als het cruciaal wordt, noem ik idd spelbederf. Had je mij gelynched gisteren, had mijn schot op netsky gestaan, mijn antwoord stond toen klaar om nog van mat naar netsky te switchen, maar het was niet nodig. Mijn schot stond nu op mat, had ik hem maar gelynched, maar ik had vandaag verkeerd gegokt op game en ik moest echt weg vanavond.

Ik hoop echt dat je de volgende keer actiever meedoet freak, ander moet je echt niet meedoen. Ik kan slecht tegen mijn verlies, dat weet ik. De inactiviteit deze ronde is voor mij inderdaad een kater op het spel. Wat niet wegneemt dat ik blij ben dat ik eindelijk dingen heb kunnen zien waaraan ik me het volgende potje aan kan optrekken. Ik weet zeker dat het anders was verlopen als er wel actief had meegedaan. Ook voor de wolven.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik kon me wel lichtelijk irriteren aan je redeneringen @fam. Maar je was standvastig. Aantal redeneringen vind ik nog steeds raar dat je er vol achter stond namelijk. Maar goed gespeeld in ieder geval ;)
 
Reactiescore
264
Slechtjes gefeliciteerd met jullie sportieve overwinning. +btw zijn jullie het er nog steeds niet mee eens dat yankee anders speelde?
 

DeletedUser

Guest
Slechtjes gefeliciteerd met jullie sportieve overwinning. +btw zijn jullie het er nog steeds niet mee eens dat yankee anders speelde?

Nee Lyonn, Ik probeer oprecht te werken aan mijn temperament en te werken aan serieuzer spel.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik kon me wel lichtelijk irriteren aan je redeneringen @fam. Maar je was standvastig. Aantal redeneringen vind ik nog steeds raar dat je er vol achter stond namelijk. Maar goed gespeeld in ieder geval ;)

Dank je Netsky. Ik was op de één of andere manier ook zeker van mijn zaak en als ik me erin vastbijt, zijn er weinig die me van gedacht kunnen veranderen. En er blijven altijd famredenaties bestaan, ook in de toekomst.

Nee Lyonn, Ik probeer oprecht te werken aan mijn temperament en te werken aan serieuzer spel.
Je hebt goed gespeeld. Ik kan niet anders zeggen. Ik zou je nooit gelynched of geschoten hebben.
En niet alleen jij moet werken aan je temperament, moet ik ook hoor. Ik kan er absoluut niet tegen als er stemmen op mij staan. En al helemaal niet als het stemmen zijn die niet onderbouwd zijn. Ik flip dan echt door en ik moet dat echt in de hand gaan houden.

Als Hope geen wolf was geweest, zou ik nu het licht nog niet gezien hebben. Er was de dag na zijn dood voor mij weinig te doen, het was warm en ik zat in de tuin met mijn laptop op tafel. Rustig zitten en verder niks doen. Dus ik heb toen voor het eerst in al die rondjes, alles doorgenomen wat Hope had gezegd. Naar alle reacties gekeken die er waren en zo kwam ik bij de wolven uit die ik toen noemde. Het was voor mij toen Netsky of Mat en heb voor Netsky gekozen. Van de anderen was ik minder zeker.

@GaMeBr3AKeR waarom ben je na mijn lange post, hij was echt lang :(, niet in de verdediging gegaan om me te overtuigen. Nogmaals echt sorry, ik was vrijwel zeker van mijn zaak :(

Conclusies:
Deze ronde heeft voor mij een dubbel gevoel. Ik ben blij dat ik het tot het einde heb gebracht, dat ik eindelijk snap hoe mensen tot een conclusie komen. Ik hoef nu niet meer te roepen dat het loze kreten zijn en dat mensen maar wat doen, want doordat ik die ene warme middag na Hopes dood, 3 uur besteed heb aan het uitpluizen van alles en daar toen mijn lynch op heb gebaseerd, wil zeggen dat er toch wel logica in zit. Het leuke vond ik wel dat er werd gevraagd of mijn forumaccount gehackt was, want zo'n topic werd van mij niet verwacht. Maar troost jullie, ik heb two steps authentificatie, dus niemand komt op mijn account. Ik heb het zelf gedaan :) Maar, ik zeg eerlijk. Goed wvw spelen kost je uren.
Conclusie is ook dat er heel veel inactiviteit was en dat heeft dit potje echt beïnvloed. Een oproep aan alle mensen is toch wel om je niet in te schrijven als je weet dat je geen tijd hebt om te spelen. wvw kost je minstens 30 minuten per dag en er zijn er maar weinig die dat hebben. Wil je het echt uitpluizen, dan kost het je uren.
Daarnaast denk ik dat we mogen concluderen dat een stemtopic niet werkt. Ik heb me er echt dood aan zitten ergeren.
En als laatste: DZ is denk ik gek geworden van mijn geklaag over inactiviteit en stemtopics. Thnx voor je geduld DZ.

Goed @*Netsky Zondag nieuwe ronde? We gaan gewoon door hoor. Het wordt koeler, dus degene die zich opgegeven hebben kunnen niet klagen dat het te warm is. Examens zijn bijna gedaan... tijd voor vakantie :)
 

DeletedUser66129

Guest
Naja ik gaf al in andere topic. Ik heb gisteren dus een gesprek gehad met een leraar vanwege mijn studievertraging. Enige mogelijkheid dat ik mijn niveau diploma kan behalen is dat ik alles voor 1 Oktober af moet hebben en ingeleverd hebben. Ik heb dus eigenlijk nog andere dingen te doen ook komende week, hoe sneller klaar hoe beter. Dus eigenlijk komt het wat dat betreft al niet heel goed uit. Zal hoe dan ook zelf met deelnemen ook aantal rondes overslaan.

Daarnaast zijn afgelopen 3 potjes niet gelopen zoals ze moesten lopen. Valsspelen, inactiviteit noem maar op. Ik heb dus eigenlijk helemaal geen zin om dan juist kracht en tijd te steken in een potje die dan ook weer word verpest door spelers. Terwijl ik die tijd beter kan gebruiken.

Dan daarbij moeten er nog wel wat inschrijvingen komen en vrees met huidige zaken dat die niet zomaar komen.
 

DeletedUser17472

Guest
Naja ik gaf al in andere topic. Ik heb gisteren dus een gesprek gehad met een leraar vanwege mijn studievertraging. Enige mogelijkheid dat ik mijn niveau diploma kan behalen is dat ik alles voor 1 Oktober af moet hebben en ingeleverd hebben. Ik heb dus eigenlijk nog andere dingen te doen ook komende week, hoe sneller klaar hoe beter. Dus eigenlijk komt het wat dat betreft al niet heel goed uit. Zal hoe dan ook zelf met deelnemen ook aantal rondes overslaan.

Daarnaast zijn afgelopen 3 potjes niet gelopen zoals ze moesten lopen. Valsspelen, inactiviteit noem maar op. Ik heb dus eigenlijk helemaal geen zin om dan juist kracht en tijd te steken in een potje die dan ook weer word verpest door spelers. Terwijl ik die tijd beter kan gebruiken.

Dan daarbij moeten er nog wel wat inschrijvingen komen en vrees met huidige zaken dat die niet zomaar komen.
Ik versta je helemaal Netsky, en school gaat altijd voor. Zorg dat je niet teveel vertraging oploopt. Succes!
 
Bovenaan