[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

DeletedUser23144

Guest
Onzin, wolven pakken enkel een lunch van iemand die fout zit. Elke kennis die we verspreiden over de schoten is enkel in voordeel van de wolven. Net als schieten op je lynchstem, het maakt het voor de wolven veel te makkelijk. Laten we nu weer wolven vangen, tenzij je heel graag de wolven wilt helpen
 

DeletedUser74597

Guest
hallo allemaal ik claim jager . maar ja dat lijkt me erg normaal want met alleen jagers en wolven in t spel
nu al aan het kijken op wie ik morgen me schot klaar zet indien ik lunch kan worden .ik heb er nu al lekker zin in ;)
Ik denk dat tigor me bm stem gaat krijgen btw.
 

DeletedUser66129

Guest
hallo allemaal ik claim jager . maar ja dat lijkt me erg normaal want met alleen jagers en wolven in t spel
nu al aan het kijken op wie ik morgen me schot klaar zet indien ik lunch kan worden .ik heb er nu al lekker zin in ;)
Ik denk dat tigor me bm stem gaat krijgen btw.

'denken op wie je schot zet'. Wat denk je van een lynch, misschien daar ook naar kijken?

Dan daarbij vind ik dit vrij geforceerd overkomen dat je wil laten merken dat je echt goedje bent. Iets te geforceerd zelfs. 'indien ik lunch word' & jager claimen etc.
 

DeletedUser78529

Guest
Dus je wilt dat hij de wolven een voordeel geeft?
Nee, maar als hij een schot wilt plaatsen moet hij maar een schot zetten. Misschien zit jij hier te zeggen van plaats geen schoten maar heb je ondertussen zelf toch een schot geplaatst.
Het punt is of jij nu een schot plaatst of niet, jij speelt het spel en andere kunnen het niet voor jou spelen.
 

DeletedUser74597

Guest
'denken op wie je schot zet'. Wat denk je van een lynch, misschien daar ook naar kijken?

Dan daarbij vind ik dit vrij geforceerd overkomen dat je wil laten merken dat je echt goedje bent. Iets te geforceerd zelfs. 'indien ik lunch word' & jager claimen etc.
Och ik denk met dit potje dat t leuk kan worden ,en natuurlijk dan hopen dat je er snel een wolf mee wegtrekt , maar het boeit me nu erg weinig wat iemand denk .(veel zoek mogelijkheden zijn er niet .het is of wolf of jager )
de pot zal vermoedelijk snel voorbij gaan met zoveel schot mogelijkheden .dat ik nu al geniet van het spelletje :D:D:D
Maar ik hou geheim wie mijn target word ,dan blijft t voor evt wolven ook spannend .:rolleyes:
 

DeletedUser17472

Guest
@jessicavd Je bent niet verplicht om te schieten he, speel je de wolven mee in de kaart. Of je moet een wolf schieten, maar wie o wie zijn dat?
 
Reactiescore
556
mss is ze wel wolf ^^ :rolleyes:

maar het is nog vrij rustig hier is het niet?
heb er een aantal nog niet gehoord.
of zitten daar de wolven tussen :p
 

DeletedUser

Guest
Ja dat denk ik dus ook @fam. De kans is zo groot dat je een mede jager meepakt, en dan krijg je dus die kettingreactie
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hier is ook niks gebeurd vannacht. Dacht wat leesvoer te hebben, jammer :(
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ja.. vier posts bijlezen is niet echt bijzonder haha. Kan door de postlimiet komen, maar ik vind de activiteit de afgelopen potjes toch al heel erg laag jammer genoeg. Zo'n mega verschil met dat beginnerspotje waar er 20 pagina's per dag waren :p
 

DeletedUser17472

Guest
Ik denk dat het door die twee topics komt. Hebben daar eigenlijk mensen gepost die hier nog niks gezegd hebben?
 
Bovenaan