[Speeltopic] WvW #267B Hunt Or Be Hunted!

Reactiescore
1.049
marmer,
is meer een tactieck
we denken dat er nog 2/3 wolven inzitten
SM was verdachten met mat en Game grotendeels
nu begin ik ietwat te twijfelen en had daardoor een tactieck verzonnen zodat we zeker een wolf eruit zouden pakken
nu willen we weten of jij wolf bent zodat we sneller weten wie die anderen zijn
 

DeletedUser74966

Guest
Nou uuuh. Ik ben er vandoor. Succes met op jullie hoofd krabben.
 

DeletedUser74966

Guest
voor Game
als jij een beter plan weet zeg het,
dan kan ik nog kijken wat k doe
Wat freaker zei. Stem marmer en dan uit. Die staat naast mij en Mat als verdachte op de lijst van iedereen. Lunch zou ik niet weten wie target wordt dus denk graag even na over je schot allemaal.
 

DeletedUser

Guest
marmer,
is meer een tactieck
we denken dat er nog 2/3 wolven inzitten
SM was verdachten met mat en Game grotendeels
nu begin ik ietwat te twijfelen en had daardoor een tactieck verzonnen zodat we zeker een wolf eruit zouden pakken
nu willen we weten of jij wolf bent zodat we sneller weten wie die anderen zijn
Oke, bedankt, hier kan ik me dus niet echt tegen verdedigen, ik kan alleen zeggen dat ik geen wolf ben :p.
 

DeletedUser66944

Guest
Wie verdenk jij dan Marmerjen ? Als er maar max 1 wolf zit tussen game / mat dan wilt dat zeggen dat er nog 2 zitten tussen light / yankee / fam wat mij sterk lijkt.
 

DeletedUser

Guest
Van die drie denk ik dat Light het meest verdacht is, hoe hij met zijn verdenkt dat ik wolf ben zonder met duidelijke argumenten te komen, ik kan me natuurlijk niet verdedigen tegen argumenten tegen hoe SM zich gedroeg, maar toch vind ik hem daardoor verdachter.
Ik vind Fam en Yankee minder verdacht aangezien zij hielpen de vorige nacht Netsky te lynchen.
 

DeletedUser17472

Guest
Sorry, ik heb me nu niet goed kunnen verdiepen. Mijn stem blijft echt staan. Game is wolf. Anders pech.
 

DeletedUser66944

Guest
We moeten wel niet verspreid gaan stemmen aangezien als er 2-3 wolven zijn ze last minute kunnen switchen.
 

DeletedUser74005

Guest

Een liedje voor tijdens het wachten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
Dag 4
Jullie vragen je misschien af waarom jullie de gebeurtenissen van de Weuvlenaren lezen op het internet alsof het nu gebeurt. Dat is omdat het een verhaal is, een spannend verhaal. Bovendien is het een verhaal dat bijna iedereen in het land waar Weuvle ligt, kent door verhalen die hun oma of opa vertelde, 's avonds, als de kinderen eigenlijk al in bed hadden moeten liggen.

Zoals elk verhaal dat wordt doorverteld, bestaan er vele versie's van. Het hangt er maar net vanaf welk boek je openslaat van welke versie je krijgt. Sommige boeken zijn wat langer en gedetailleerder, anderen wat korter. Jullie krijgen deze avond uit beide soorten boeken een hoofdstuk te zien. Een lang hoofdstuk, en een kort hoofdstuk. Jullie krijgen zelfs nog een heel speciaal, extra hoofdstuk. Om die te zien zullen jullie de spoilers moeten openen!

Na de vele doden van eerdere dagen waren de enkele nog levenden enorm van slag. Freaker Play, de jachtburgermeester, kondigde aan dat er niet meer gedaan zou worden aan de 23'uurse rouw. De 23'uurse rouw was een mooi gebaar aan de overledene en zijn of haar nabestaanden, maar er moest nu iets gedaan worden.

Ten eerste was iedereen uitgehongerd: Jessica was gisteren immers op de pot soep gevallen die men had klaarstaan. Daardoor was het enige voedsel wat voor handen was wat besjes, maar dat vult de maag niet.

Ten tweede was het warm geweest afgelopen dagen en temperaturen van boven de dertig graden werden al om een uur of tien 's ochtends bereikt, ook in de schaduwen van de bomen. Daardoor waren de lijken vreselijk gaan stinken, want niemand had ze (mogen) begraven. Zwermen vliegen zwermden eromheen en vielen iedereen lastig. Freaker gaf dus het bevel om zo snel mogelijk één groot graf te graven voor alle slachtoffers. Sommige nabestaanden maakten bezwaar tegen het idee dat niet iedereen een eigen graf kreeg, maar de meesten snapten het volledig en gingen aan het werk.

In de tijd van een vloek en een zucht zweette alle mensen zo erg dat de straaltjes zweet letterlijk van hun voorhoofden naar beneden vielen. TheLightFighter liet een zucht horen.

'Ik ben duizelig,' zo zei hij. De twee mensen die naast hem stonden keken naar hem en ondersteunden hem, precies optijd. Zijn knieën knikten, toen rolden zijn ogen in zijn oogkas naar achteren en werd hij helemaal slap. Gamebreaker schrok van de aanblik van zijn flauwgevallen vriend en raakte in paniek, maar de rest bleef kalmer. Heel snel was TheLightFighter weer bij bewustzijn. Ondertussen was men wel weggegaan om water te zoeken, en dat moest heel snel gebeuren. Ze hadden geluk: er bleek vlakbij een watervalletje te zijn en snelstromend water. Het was heerlijk helder en, vergleken met de buitenlucht, koud. Ze vulden alles waar water in kon en brachten het terug naar het kamp. Daar goot iedereen het dankbaar in hun monden en over hun kleren. Even was er verkoeling, maar het vocht verdampte snel weer.

Zwijgend toog iedereen toch weer aan het werk, maar toen raakte Gamebreaker een boomtak met zijn hoofd terwijl hij naar voren stapte. Hij wankelde achterover en stapte op een geweer. Het ging af met een rotgeluid en de kogel kwam via zijn voetzol in zijn lichaam terecht. Het was een ongelooflijk ongelukkig toeval. Hij pakte het geweer op een schoot op TheLightFighter, zijn vroegere vriend.
'Je hebt me verraden, je hebt me verraden!' Ongeloofloos staarde TheLightFighter hem aan, toen pakte hij zijn geweer en richtte op Gamebreaker. De kogel suistte echter langs Gamebreaker, en nam slechts wat haren mee, en raakte de ongelukkige Mat64 in zijn aorta. Zwart bloed spoot er letterlijk uit en kwam in Gamebreakers mond terecht, die daardoor stikte.
En dat was nog niet eens alles. Marmerjen kon al deze doden niet meer aan en raakte in paniek.

'Wat heb je gedaan, TheLightFighter?' Schreeuwde ze met overslaande stem. Ze schoot een kogel op hem, maar hij bleek al dood te zijn. Ze bleef maar op hem schieten en omstanders vreesden voor hun eigen levens. Om haar te kalmeren dacht iemand haar een tik tegen haar hoofd te geven, maar die tik kwam nogal hard aan en ze stierf onmiddellijk.

Het was warm waardoor de lijken begonnen te stinken en de Weuvlenaren bezoek kregen van vele vliegen. Daarom gaf Freaker Play opdracht tot het maken van een groot graf voor alle doden. Bij velen liep het zweet in straaltjes van hen af, dus gingen men op zoek naar water. Dat vond men bij een waterval en men droeg het naar het kamp, waar iedereen het dankbaar in hun monden en over zichzelf heen gooiden.

Toen gingen ze verder met graven, maar de onhandige Gamebreaker verwondde zichzelf heel erg met een schep. Hij viel achterover en de schep viel op TheLightFighter. Gamebreaker bloedde in luttele secondes dood, maar TheLightFighter bleef nog even leven. Hij pakte zijn geweer en schoot op Mat64, omdat Mat64 gemeen naar hem stond te grijnzen. Het bleek te kloppen dat Mat64 gemeen grijnsde, want er kwam zwart bloed uit zijn lichaam en geen jagersbloed.

Ondertussen kon Marmerjen het niet meer aan. Ze schoot TheLightFighter dood en dat vond TheLightFighters broer niet leuk. Hij schoot haar weer dood.

Gamebreaker piewde op TheLightFighter, dat gaf een hard boem geluid. TheLightFighter zei daarop piew en spontaan viel Mat64 dood met een luide boem. Omdat Marmerjen nog een piew wilde horen, maakte ze het geluid. Ze vond het niet hard genoeg, en maakte toen een echt, bestaand piew geluid met haar geweer. De kogel raakte TheLightFighter, die al was geveild door de boem, komend uit Gamebreakers piewstool. Toen boemde Marmerjen zichzelf maar dood.

9ea0f2e6d29010713d7a57c6520741f8

Laatste verhaal was een verzoek van Gijs:

[21:55:42] Gijs vd Kooij | Democratische Zwijmelaars: Wel veel piews en boems he
 

Deleted User - 2265087

Guest
En dit forum pest me, dus de spoilers doen weer eens k*t, sry daarvoor.
 
Bovenaan