[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

DeletedUser70435

Guest
+ Strafpunt. Why the fuck moet die kerel dat nu weer doen!?
Echt Bram, dan hebben we nog kans om te winnen en dan ga je wat rustig beginnen claimen waardoor de situatie uitzichtloos wordt voor ons.. En sorry, maar ik wil m'n principes niet opzij leggen, tyf maar lekker op.
Ik claim niet.
 

DeletedUser70435

Guest
wtf echt kut bram nu hebben we verloren

ik stel een wvw ban van 10 rondes voor

Ook al? Jezus zeg. Lees mijn post hiervoor. Crazy is zo hypocriet als het kan. Toevallig omdat ik ziener was en dat zei is het een claim. Zegt een ander het is het geen claim. Laat je niet zo overhalen Crazy.
 

DeletedUser

Guest
Ook al? Jezus zeg. Lees mijn post hiervoor. Crazy is zo hypocriet als het kan. Toevallig omdat ik ziener was en dat zei is het een claim. Zegt een ander het is het geen claim. Laat je niet zo overhalen Crazy.

Als 'weet' niet schuingedrukt stond had ik je misschien gelijk gegeven maar nu is het te duidelijk dat je ziener bent.
 

DeletedUser63354

Guest
Ook al? Jezus zeg. Lees mijn post hiervoor. Crazy is zo hypocriet als het kan. Toevallig omdat ik ziener was en dat zei is het een claim. Zegt een ander het is het geen claim. Laat je niet zo overhalen Crazy.

Bram ik naaide jou zodat de andere goedjes wisten dat ik beqezen goedje was en een paar andere bewezen wolfjes, echter zaten er 5 wolven in, wat ik niet verwacht had met het aantal speciaaltjes. Dus hiwrbij mn excuses, beter krijg ik dan het strafpunt ipv bram.
 

DeletedUser13565

Guest
Lekker gespeeld blueknife, bijna net zo goed als ik :D:D:D

ik dacht echt dit kan gewoon niet die blueknife kan geen goedje meer zijn
 

DeletedUser66220

Guest
hihi ik was wel de beste welp van de 4!
Want ik had iemand gewelpt!!
 

DeletedUser65460

Guest
Haha lul :D, goed gedaan



Netwerken was verboden, bij deze winnen de goedjes alsnog riprip wolven

Ah ja.. Ik zeg tegen m'n medewolf dat jij heks bent, en die zegt het tegen zijn koppel. Ripriprip jouw theorie.
 

DeletedUser65460

Guest
Subtiele claim.

Hij zei: 'Als jullie dat doen, zal de heks vast dat doen'.
 

DeletedUser

Guest
Is niet echt een claim, mja ik dacht die welpen zullen wel volgroeid zijn.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja ik lette er niet op. Ik wist dat hij speciaal was, maar wist niet wat voor speciaaltje.
 

DeletedUser5312

Guest
twan jij bent voor mij ook speciaal net zoals deze jongen speciaal is

Caden-Golden-Egg-sm.jpg
 
Bovenaan