[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

Reactiescore
1.577
Ga je daarvan nu beter slapen Emperor? Een beetje lachen met een mentaal gehandicapte jongen die zijn voornaamste genot uit Harry Potter films haalt? Die écht fan is van zwerkbal? Wie weet is deze jongen zelfs blind?

Misschien moet je maar eens diep vanbinnen kijken en je afvragen of de wereld nog wel plaats heeft voor dieptrieste mensen als jou.
 

DeletedUser13801

Guest
jammer dat zo'n potje bepaald wordt door een claimdood

maargoed, als er nog 5 slechtjes leven zal je het er wel naar gemaakt hebben
 

DeletedUser65460

Guest
jammer dat zo'n potje bepaald wordt door een claimdood

maargoed, als er nog 5 slechtjes leven zal je het er wel naar gemaakt hebben

Nou we moesten eigenlijk alleen nog maar Blue lynchen en we hadden gewonnen, en die kans zat er wel dik in door Angelina en NB die ook op hem stemden.
 

DeletedUser

Guest
Drankje op nonkel en levensdrankje erin

Dan zouden wij winnen

Allee bram was noep dus lukte mijn plan niet
 

DeletedUser

Guest
Het is niet hopen. Het is wat had kunnen gebeuren mocht Bram niet noep zijn
 

DeletedUser63354

Guest
jammer dat zo'n potje bepaald wordt door een claimdood

maargoed, als er nog 5 slechtjes leven zal je het er wel naar gemaakt hebben

Het viel nog wel mee eigenlijk. Als je kijkt naar de manier waarop de wolven gespeeld hebben. Op het eind had ik er 3 sowieso dmv ziener, maargoed ik was overtuigingskracht kwijt omdat ik 3 lynches fout had gezeten. Daarbij hielp een beginneling en iemand die het hele potje niet had kunnen volgen ook niet bij.
 

DeletedUser13801

Guest
Het viel nog wel mee eigenlijk. Als je kijkt naar de manier waarop de wolven gespeeld hebben. Op het eind had ik er 3 sowieso dmv ziener, maargoed ik was overtuigingskracht kwijt omdat ik 3 lynches fout had gezeten. Daarbij hielp een beginneling en iemand die het hele potje niet had kunnen volgen ook niet bij.

De wolven door hebben en de wolven eruit lynchen zijn ook twee hele andere dingen.
 

DeletedUser70435

Guest
Zie nu dat die post niet voor mij was, maar de inhoud van mijn post is wel zo.
 

DeletedUser13801

Guest
Jouw claimdood is vaker voorgekomen, zeker als ziener moet je oppassen met dat soort opmerkingen.
 

DeletedUser70435

Guest
Jouw claimdood is vaker voorgekomen, zeker als ziener moet je oppassen met dat soort opmerkingen.

Het gaat me er meer om dat hij zich gewoon heeft laten overhalen. Wat ik al eerder heb gezegd, als iemand anders dat zei dan had hij niks gedaan. Dit zal ontkend worden, maar het is wel zo.
 

DeletedUser13801

Guest
Ahja. Dat zou men ook kunnen interpreteren als het inzien van een fout, dat is verder een beetje een puntloze discussie.

Het is natuurlijk nooit leuk om zo te verliezen.
 
Bovenaan