[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

DeletedUser73803

Guest
Hé het is niet Bram zn schuld. Geef mij maar die strafpunt, ik probeerde hem al een claimende move te laten maken zodat ik hem kon laten doodvallen en mezelf kon bewijzen. Maargoed.

Ik was van plan hem te lynchen en daarmee de wolfjes te ontmaskeren.
Maar ondertussen had hij al geclaimd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga nergens anders heen.
Misschien heb ik niet zoveel meegespeeld maar goed, who cares.. :confused:
Nee ik snap dat je geïrriteerd bent over mij maar dan mag ik nog wel ff blij zijn dat we hebben gewonnen.
 

DeletedUser65460

Guest
Ik ga nergens anders heen.
Misschien heb ik niet zoveel meegespeeld maar goed, who cares.. :confused:
Nee ik snap dat je geïrriteerd bent over mij maar dan mag ik nog wel ff blij zijn dat we hebben gewonnen.

Jij ging mee hinten ja, als je je posts doorlas dan zag je stuk voor stuk versprekingen.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik ga nergens anders heen.
Misschien heb ik niet zoveel meegespeeld maar goed, who cares.. :confused:
Nee ik snap dat je geïrriteerd bent over mij maar dan mag ik nog wel ff blij zijn dat we hebben gewonnen.

True that.
Achja, ik feliciteerde daar straks ook Nonkel al. Goed potje, uiteindelijk is het flawless gespeeld voor de wolven, al het was het wel op het randje.

Gefeliciteerd.
 
Reactiescore
338
Eindverhaal.

Londen - 26 augustus ’14​

Na de aanval van de slechtjes te hebben gezien ben ik de piramide ingevlucht met alle levende goedjes. Dit waren er in totaal 6 (inclusief ik). We zijn zo snel naar de ingang van de piramide gerent, maar toen zagen we een enorme deur voor ons, en wilden ons terugtrekken maar zaten toen in de val. Want een muur achter ons, blokte de weg terug. Het enige voordeel was dat de slechtjes nu niet naar ons toe konden. "Jongens, we weten niet hoelang deze muur hier blijft staan. Laten we als een malle naar die ingang gaan. Bij de ingang aangekomen zagen we dit.

nxik3t2egof.gif


Op het moment dat één van ons de deur wist te kraken ging de muur achter ons weer omhoog. We gingen met z'n allen zo snel mogelijk naar binnen de donkere gangen van de piramide in. Daar aangekomen ging de ingang van de piramide weer dicht en werd het pikkedonker in de piramide en kon je een speld horen vallen. Ook hoorde ik gehijg van meerdere personen. Ik wist dat dat mijn vrienden waren, en kon ze niks kwalijk nemen want zelf deed ik het ook. Vooral van de spanning. "Jongens ik zie een open plek daar verderop, en er branden fakkels." We lopen erheen en we komen in een kleine ruimte, maar groot vergeleken met de gangen. We proberen iets te vinden wat een antwoord kan geven op de koepel maar kunnen helaas niks vinden. "Uhm jongens, volgens mij komt dit me bekend voor." "Ja mij al helemaal, dat oog heb ik op mijn been staan."

images

"Als ik dat ben, wat betekend dat plaatje dan? Want ik kan er eigenlijk niet veel uit halen." De jongen naast me begint te vertellen maar durft de jongen met het oog niet aan te kijken. "Het lijkt wel of ze daar wat aan het offeren zijn." Meteen naar die zin wordt er een speer door de jongen met het oog geworpen en valt hij op een soort van tafel in het midden. Dat is het laatste wat ik zag, want daarna open ik mijn ogen in mijn eigen huis alsof er niks gebeurd is.

Was dit dan allemaal een droom?

Fin (Victorious) sterft aan claimen en was ziener.

Dat betekent dat we nu 5 goedjes en 5 + BM slechtjes hebben.

De rollen:
1. Dragonfriend = Marvel : Heks
2. Mayco = Glimmer : Burger
3. BlueKnife = Cato : Burger
4. Napoleon Boneparte = Clove : Burger
5. Altijd Bezig = Mark : Burger
6. Flexibility = Leona : Welp dag 4
7. Victorious = Fin : Ziener
8. Quechua = Sarah : Burger
9. Dragon of Blaze = Dan : Wolf
10. Empire of Statement = Rebecca : Welp dag 2
11. The Joker13 = Jack : Welp dag 1
12. Snuf = Olivia : Burger
13. Dark-knight = Jacob : Burger
14. PartOfTheGame = Chloe : Burger.
15. Capricorno = Edward : Beul.
16. Marwolaeth = Amy : Burger.
17. AngelinoLoveYa = Oscar : Dorpsoudste
18. Oscar11 = Lola : Burger.
19. Big Bear = Connor : Cupido.
20. nonkel jos = Shannon : Welp dag 3
21. Icescream = Thresh : Jager
22. Senne = Rue : Heks
23. Eucalyptus Sunrise = Peeta : Burger
 

DeletedUser63354

Guest
Uit wiens ogen werd het verhaal verteld? En ik ben benieuwd of ik alles goed had bij die hint naar DoB
 

DeletedUser

Guest
Damn,
verklaarden de meesten me gek,
maar ik zat gewoon goed met nonkel, EoS en dragon of blaze! :eek:

Hadden mensen wat meer naar mij geluisterd, hadden de goedjes gewonnen! ;) :D
 

DeletedUser65460

Guest
Ik kreeg gisteravond half 9 mijn rol. Laurens had zijn drankjes speciaal voor me overgelaten maar ik kan niet in een half uur tijd al zien wie de wolven zijn en wie niet

Heb het niet over jou, gaat over Dragonfriend en Senne.
Jij kon onmogelijk nog iets deftig gedaan hebben, tenzij levensdrankje mss inzetten.
 

DeletedUser65460

Guest
Damn,
verklaarden de meesten me gek,
maar ik zat gewoon goed met nonkel, EoS en dragon of blaze! :eek:

Hadden mensen wat meer naar mij geluisterd, hadden de goedjes gewonnen! ;) :D

Met welke argumenten? Er was niet voor niets een reden dat we niet gelynched werden he, je had er geen argumenten voor.
 

DeletedUser73803

Guest
Damn,
verklaarden de meesten me gek,
maar ik zat gewoon goed met nonkel, EoS en dragon of blaze! :eek:

Hadden mensen wat meer naar mij geluisterd, hadden de goedjes gewonnen! ;) :D

Angelino, sorry :p
Maar ey, ik heb nog een mooi linkje waar de spelregels erg uitgebreid uitgelegd staan, voor als je het nog steeds niet 100% snapt ;)
 

DeletedUser73803

Guest
Tevens heb ik nonkel ook verdacht en toen kwam hij met een counter richting Angelino en mij :eek:
Daar had ik hem op moeten aanspreken, niet gedaan :(
 

DeletedUser

Guest
Ik was op vakantie :p Kwam in de middag terug. Avond toen ik achter me pc zat kreeg ik me rol etc. maar was ik te moe om direct al te beginnen aan wvw dus kon vandaag pas me acties doen wat ik ook van plan was :p
 

DeletedUser

Guest
Angelino, sorry :p
Maar ey, ik heb nog een mooi linkje waar de spelregels erg uitgebreid uitgelegd staan, voor als je het nog steeds niet 100% snapt ;)

Waar slaat dit nou weer op, jij bent echt *****.
Hij heeft 10x beter dan jouw en mij en vele andere gespeeld dus stop hier aub mee.
 
Bovenaan