Wie wordt de eindoverwinnaar van wereld 3?

Deleted User - 44652

Guest
Denk dat we de delete van omnius moeten respecteren aangezien hij het account verder groot heeft gemaakt. Zelfde werd ook gedaan bij andere accounts waarvan er een nieuwe speler op aanwezig was die het account iets bijbracht of een meerwaarde gaf aan het account.

Wat ik dan niet snap is dat jij een account op delete zet waarvan zelfs de orginele eigenaar niet wilde dat die op delete ging?

wat ik niet begrijp is dat je het account van Runeskater dan niet hebt meegenomen met deleten van de accounts.

Dat snap ik ook niet.

Heeft Omnius het in dit geval dan ook echt zelf gedaan? Of staat het synoniem voor jou.. Respect is dan ver te zoeken, denk je ook niet?

Same as my first answer.
 

DeletedUser13822

Guest
Hij is baas over zijn eigen account, hebben we altijd gescheiden gehouden ondanks dat we broers waren. Krijg hier al genoeg geklaag dat ik niet mag stoppen en is iets moet terug doen, maar heb er de fut niet voor. Laat de rest nog maar wat maandjes wat barbs edelen, zou ik ook veel plezier aan beleven :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
gewoon deleten!

Voor mij is deze wereld allang gespeeld en zijn Cervix en DTW de winnaars. Ook al zal dat nu straks door anderen niet meer gezegt worden. Ze hadden gewoon door kunnen gaan als ze gewild hadden en dan hadden ze het hard kunnen maken, maar iedereen die logisch nadenkt weet gewoon dat zij gewonnen hebben.
 

DeletedUser6817

Guest
wat ik niet begrijp is dat je het account van Runeskater dan niet hebt meegenomen met deleten van de accounts.

Omdat ik altijd baas ben geweest over mijn eigen account, hij heeft en had er nooit iets op te zoeken en heeft dat ook nooit gedaan.

Het is mijn eigen keuze om verder te spelen, als bijvoorbeeld* De Hagenezen op delete zou gaan, zou jij dan ook op delete gaan omdat jullie familie zijn? Is Jullie Beschermer gestopt toen zijn broer (EDCR) op delete ging? Neen.



*Let op, er staat Bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11858

Guest
OP zijn minst typerend dat accounts "verbonden" of in ieder geval een sterke link naar PJ hebben opeens op het AF zich vertonen, terwijl deze er zelden tot nooit zijn! Het had mij niets verbaasd als er ook een reactie van Pa Breydel had bij gestaan....ohnee shit die heeft zijn ww veranderd:)
 

Deleted User - 44652

Guest
OP zijn minst typerend dat accounts "verbonden" of in ieder geval een sterke link naar PJ hebben opeens op het AF zich vertonen, terwijl deze er zelden tot nooit zijn! Het had mij niets verbaasd als er ook een reactie van Pa Breydel had bij gestaan....ohnee shit die heeft zijn ww veranderd:)

d'r staat ook in een keer een reactie van pa breydel bij :D

-zie onderschrift- xD
 

DeletedUser49938

Guest
Omdat ik altijd baas ben geweest over mijn eigen account, hij heeft en had er nooit iets op te zoeken en heeft dat ook nooit gedaan.

Het is mijn eigen keuze om verder te spelen, als bijvoorbeeld* De Hagenezen op delete zou gaan, zou jij dan ook op delete gaan omdat jullie familie zijn? Is Jullie Beschermer gestopt toen zijn broer (EDCR) op delete ging? Neen.



*Let op, er staat Bijvoorbeeld

Raar? dat ik er niets van geloof dat dit de real Runeskater is!!!!
 

DeletedUser

Guest
even ter herinnering :

Dit is (maar) een spelletje!

grts, een (bijna) gestopte W3-bewoner
 

DeletedUser13822

Guest
Ben blij dat mijn ex-stamgenoten zo paranoia zijn geworden rond mijn persoon, wilt toch zeggen dat ik zowel bij vriend als vijand een indruk heb nagelaten. Zeker bij u, dat je overal maar een complot achter zoekt, die redeneringen van u zijn geweldig! :rolleyes: Zeker hoe je omnius aan mij kunt linken? Héél bizar

Zoals zegt het is maar een spelletje, leef met de keuzes die je hebt gemaakt ingame en laat de frustraties los.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6817

Guest
OP zijn minst typerend dat accounts "verbonden" of in ieder geval een sterke link naar PJ hebben opeens op het AF zich vertonen, terwijl deze er zelden tot nooit zijn! Het had mij niets verbaasd als er ook een reactie van Pa Breydel had bij gestaan....ohnee shit die heeft zijn ww veranderd:)

Op zijn minst typerend dat accounts "verbonden" of in ieder geval een sterke link naar Hakuna hebben opeens op het AF zich vertonen, terwijl deze er zelden tot nooit zijn!

Prutsers en Cloduar dus ;)
 

DeletedUser49938

Guest
Op zijn minst typerend dat accounts "verbonden" of in ieder geval een sterke link naar Hakuna hebben opeens op het AF zich vertonen, terwijl deze er zelden tot nooit zijn!

Prutsers en Cloduar dus ;)

Je weet het weer perfect te beschrijven. Maar ben jij er ook niet zo eentje. Volgens mij is Runeskater hier nog nooit geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20928

Guest
Omdat ik altijd baas ben geweest over mijn eigen account, hij heeft en had er nooit iets op te zoeken en heeft dat ook nooit gedaan.

Het is mijn eigen keuze om verder te spelen, als bijvoorbeeld* De Hagenezen op delete zou gaan, zou jij dan ook op delete gaan omdat jullie familie zijn? Is Jullie Beschermer gestopt toen zijn broer (EDCR) op delete ging? Neen.



*Let op, er staat Bijvoorbeeld

wij zijn "bijvoorbeeld" ook geen familie, net zoals dit geen tekst van is........
Er was ooit een tijd dat ook wij eens vrienden waren, totdat er zo nodig gefuseerd moest worden, dáár is alles misgegaan en dat betreur ik ten zeerste.....niet dat ik tégen de fusie was, maar de manier waaróp en de tijd waarin waren redenen ernstige bedenkingen te krijgen. Toen die bedenkingen té dicht bij de waarheid kwamen te liggen om NIET waar te zijn, is de ellende begonnen.....

Eerlijkheid duurt nog steeds het langst.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6817

Guest
Ik typ hier even zo, want de quote werkt hier even niet.

@DH en prutsers, owwww, dat wordt een waarschuwing, mijn naam zetten en die van een ex-speler....

@Prutsers, Moeys heeft zijn eigen forumacc, genaamd: Moeysiano (raar toch?). Ik ben de enigste hier op dit forumacc, wat denk ik de regel is. Moeys is even mijn co geweest maar die heb ik eraf gesmeten (als je dit leest moeys, het was perongeluk). Tevens heb ik hier al veel langer gezeten en heb wel wat threads gereageerd, lees spotprenten maar. En toen zat Moeys nog bij de vijand.

@DH, geen familie? Ok.
Geen tekst van mij? Zie hierboven.


Hopelijk is dit het laatste wat ik moet zeggen over dat ik zogezegd niet op mijn account of forumaccount zit...:eek:
 

DeletedUser13822

Guest
en zo zal de wereld eeuwig blijven draaien. Tot New delete of devil
 
Bovenaan