Wie wordt de eindoverwinnaar van wereld 3?

DeletedUser

Guest
Nu de grote veranderingen binnen axis hun tol hebben geeïst, vroeg ik me af wat de andere spelers nog van grote veranderingen zien aankomen. Staat CB voor altijd nummer één? Hoe zal chaos omgaan nu ze wat ingesloten komen te zitten? Steekt chaos Sdm nog voorbij?

Waldo
 

DeletedUser

Guest
ik zou zeggen sluit de ex-axis-orde maar niet uit :rolleyes:

de spelers bestaan nog , alleen opgesplitst in 2 blokken
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet hoor maar aan werelden komt nooit een eind.
 

DeletedUser

Guest
okay. ALs je met dat een "einde" bedoelt, dan zal CB vast neit eerste worden. Maar ze hebben zeker wel de potentie het nog een poosje te blijven.
 

DeletedUser3474

Guest
persoonlijk vind ik dat we CQ2 ook bij de discussie moeten smijten...

nuja ik vind niet dat je nu al kan zeggen wie waar gaat eindegen en wie gaat blijven bestaan , er kan nog zoveel veranderen :)

Klopt-Niks-Van
 

DeletedUser

Guest
Mss kunnen we deze discussie over 2,5 jaar nog eens doen. Dan weten we iets meer namelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, we kunnen in ieder geval eens kijken naar "voorlopig" ipv over 4 jaar :)
 

DeletedUser

Guest
Idd, laten we het eerst over de korte termijn hebben ;)

Ik heb vooral te maken met chaos van de top drie stammen. Maar ik vraag me af wat er allemaal gebeurt in de rest van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
We will see what happens :) Misschien komt er wel 1 nieuwe stam en die overheerst de hele wereld^^ Je weet het maar nooit:cool:
 
Reactiescore
276
Om nu te speculeren wie de "eindoverwinnaar van wereld 3" wordt (stam/speler) is erg onnozel zo vroeg nog. Wereld 3 is nog erg "jong".

In de nabije toekomst zie ik niet veel gebeuren op wereld 3. Het is (nog) lekker saai :)
 

DeletedUser2826

Guest
Om nu te speculeren wie de "eindoverwinnaar van wereld 3" wordt (stam/speler) is erg onnozel zo vroeg nog. Wereld 3 is nog erg "jong".

In de nabije toekomst zie ik niet veel gebeuren op wereld 3. Het is (nog) lekker saai :)

Niet allen op w3 hoor, alle werelden zullen nog gerust een tijdje voortgaan ... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om nu te speculeren wie de "eindoverwinnaar van wereld 3" wordt (stam/speler) is erg onnozel zo vroeg nog. Wereld 3 is nog erg "jong".

In de nabije toekomst zie ik niet veel gebeuren op wereld 3. Het is (nog) lekker saai :)

ik weet niet of het nog zo saai blijft, mij lijkt het dat we sneller en sneller bij de eerste WO komen
 

DeletedUser

Guest
Wie de eindoverwinnaar wordt?

Nou: -FEEL-

Een stam die nu nog niet bestaat, maar over 3 jaar wel :rolleyes:
 
Bovenaan