Wie wordt de eindoverwinnaar van wereld 3?

DeletedUser25314

Guest
Als je spelers begint op te noemen kan je blijven gaan, want zo weet ik er nog een paar die veel bij gedragen hebben maar gewoon niet meer spelen.
 

DeletedUser4045

Guest
Haha.. Als Newlivez mij als 15 jarig jochie niet ooit in zijn stam had gewild, was ik allang hier niet meer geweest :p
 

DeletedUser13822

Guest
nu ni overdrijven :p ik heb wel paar fouten gemaakt, maar denk dat de grootste fout toch gemaakt is door EDCR, de insider weet wat ik bedoel.
 

Deleted User - 44652

Guest
Weet je...

Ik vind het toch jammer dat er iemand is gestopt op deze wereld, en dan achteraf allemaal ww's probeert te achterhalen, het account hacken, en het dan op delete zetten...

Gelukkig had ik het al verwacht en reageerde ik ook vrij snel :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn ex-account staat ook op delete. :(

Zou nog kunnen verder spelen, maar vind niet dat ik het recht heb om omnius zijn wil tegen te gaan.
 

DeletedUser13822

Guest
Denk dat we de delete van omnius moeten respecteren aangezien hij het account verder groot heeft gemaakt. Zelfde werd ook gedaan bij andere accounts waarvan er een nieuwe speler op aanwezig was die het account iets bijbracht of een meerwaarde gaf aan het account.
 

DeletedUser49938

Guest
Denk dat we de delete van omnius moeten respecteren aangezien hij het account verder groot heeft gemaakt. Zelfde werd ook gedaan bij andere accounts waarvan er een nieuwe speler op aanwezig was die het account iets bijbracht of een meerwaarde gaf aan het account.

wat ik niet begrijp is dat je het account van Runeskater dan niet hebt meegenomen met deleten van de accounts.
 

DeletedUser3409

Guest
Denk dat we de delete van omnius moeten respecteren aangezien hij het account verder groot heeft gemaakt. Zelfde werd ook gedaan bij andere accounts waarvan er een nieuwe speler op aanwezig was die het account iets bijbracht of een meerwaarde gaf aan het account.

Heeft Omnius het in dit geval dan ook echt zelf gedaan? Of staat het synoniem voor jou.. Respect is dan ver te zoeken, denk je ook niet?
 
Bovenaan