Wie wordt de eindoverwinnaar van wereld 3?

DeletedUser13822

Guest
ik heb het netjes losgelaten hoor :) Morgenavond is mn accountje weg en kan je de barbaren edelen, is nog goed voor je oda ;) evenveel verzet als resist

Kom alleen jullie hier nog wat bezighouden, anders ben je zo paranoia voor niks en dat willen we niet
 

DeletedUser58409

Guest
gewoon deleten!

Voor mij is deze wereld allang gespeeld en zijn Cervix en DTW de winnaars. Ook al zal dat nu straks door anderen niet meer gezegt worden. Ze hadden gewoon door kunnen gaan als ze gewild hadden en dan hadden ze het hard kunnen maken, maar iedereen die logisch nadenkt weet gewoon dat zij gewonnen hebben.

Voortaan zullen de wielrenners 10 minuten wegfietsen bij het peleton, afstappen en dan deze wijze woorden herhalen:
"Als ik had gewild, dan had ik gewoon door kunnen gaan en kunnen winnen, dus ik ben de winnaar" :D

Maar ja, wat me wel opvalt is dat de mensen die geen tijd meer wilden steken in TW nu hun tijd zitten te verdoen met suffe berichten op het AF achterlaten. Als ik niet persé op het AF had moeten gaan om mijn mening over dat belachelijke voorstel van W3 sluiting voor kerst te stemmen, dan was ik never op dit forum geweest. Wat een suffe bedoeling zeg, zo'n AF. Beetje elkaar afkraken en roepen hoe goed je zelf bent.... pffff echt ziek! :(
 

DeletedUser

Guest
Politiek en propaganda... het AF is wel degelijk belangrijk in the game.
Hoewel het vooral vroeger een grote invloed had op de wereldpolitiek.
 

DeletedUser

Guest
Voortaan zullen de wielrenners 10 minuten wegfietsen bij het peleton, afstappen en dan deze wijze woorden herhalen:
"Als ik had gewild, dan had ik gewoon door kunnen gaan en kunnen winnen, dus ik ben de winnaar" :D

Maar ja, wat me wel opvalt is dat de mensen die geen tijd meer wilden steken in TW nu hun tijd zitten te verdoen met suffe berichten op het AF achterlaten. Als ik niet persé op het AF had moeten gaan om mijn mening over dat belachelijke voorstel van W3 sluiting voor kerst te stemmen, dan was ik never op dit forum geweest. Wat een suffe bedoeling zeg, zo'n AF. Beetje elkaar afkraken en roepen hoe goed je zelf bent.... pffff echt ziek! :(

1) Ik denk dat hier al meermaals door verschillende mensen is duidelijk gemaakt dat die vergelijking niet op gaat.
Dat je het nu weer aanhaalt... Tja, wat moet ik daar van denken. Neigt nogal toe naar je eigen mening van het AF, dat niemand naar elkaar luistert en iedereen zijn eigen zegje doet.
Om maar eens een samenvatting te geven van de tegenargumenten van jouw vergelijking: bij een dergelijk spel is er vooraf steeds bekend hoe lang het zal duren.
Om het anders te verwoorden: De alliantie zou fuseren wanneer de kaap van 200.000 dorpen werd bereikt. Zoiets lijkt al meer op de overwinningsvoorwaarden die op andere werelden gesteld worden. Bereik als stam zoveel punten en je wint.
Wanneer wereld 20 eindigt, zullen er een pak mensen jammeren en klagen. Zeggen dat de winnaar nog zou vallen e.d., maar daar is niets aan te doen.
Als de winnaar van een wereld echter zelf een overwinningsvoorwaarde voor zichzelf stelt, wie kan daar dan aan twijfelen? Zeker als de overwinningsvoorwaarde voor wereld 3 dan 10x zo groot is als die op wereld 20.

2) Jij suckt, ik ben de beste!
 

DeletedUser4045

Guest
Voortaan zullen de wielrenners 10 minuten wegfietsen bij het peleton, afstappen en dan deze wijze woorden herhalen:
"Als ik had gewild, dan had ik gewoon door kunnen gaan en kunnen winnen, dus ik ben de winnaar" :D

Maar ja, wat me wel opvalt is dat de mensen die geen tijd meer wilden steken in TW nu hun tijd zitten te verdoen met suffe berichten op het AF achterlaten. Als ik niet persé op het AF had moeten gaan om mijn mening over dat belachelijke voorstel van W3 sluiting voor kerst te stemmen, dan was ik never op dit forum geweest. Wat een suffe bedoeling zeg, zo'n AF. Beetje elkaar afkraken en roepen hoe goed je zelf bent.... pffff echt ziek! :(

Niets, maar dan ook niets toegevoegd aan deze hele wereld, maar wel het lef hebben om iedereen die wel wat heeft bereikt.
Meneer de allesweter en kenner.
Jij bent hoogstwaarschijnlijk twee jaar later begonnen als veel spelers die nu stoppen en durft jezelf nu boven hen te scharen.

Als je een applaus wilt, vraag het dan gewoon, want uit respect zul je weinig krijgen.
 

DeletedUser58409

Guest
2) Jij suckt, ik ben de beste!

Je hebt gelijk. Gefeliciteerd hoor! Heb je toch nog iets gewonnen! :D

en droom maar lekker verder!

Meneer de allesweter en kenner.

Heb je mijn naam wel eens goed gelezen?
Die suggereert iets anders hoor.

En wie ben jij eigenlijk? Ik heb nog nooit een "Lytho" gezien op W3. Ook gedelete zeker? Want ik begrijp uit voorgaande posts dat je pas heel goed bent, als je gedelete hebt! :p

En dan heb jij blijkbaar veel tijd om hier allerlei onzin te posten

Goed, dit was echt mijn laatste afscheid van alle uitgespreelde lieden die hier hun tijd verdoen op het AF. Het ga jullie goed! ;) Mij zie je hier niet meer, dus veel plezier met onzin spuien en elkaar bedanken (wie heeft dat simpele bedanken nu weer bedacht?:rolleyes:)

Maar was trouwens erg amusant dat er mensen zijn die mijn onzinnige posts nog lezen ook en dan ook nog eens de moeite nemen om er op te reageren! :):):):):)
Maar ja, wees eerlijk: Jullie begonnen met onnozele posts :D:D:D:D

Bye
 

DeletedUser19263

Guest
wat bij ons al langer aan de gang was gebeurd nu bij de alliantie(inactieven en stoppers) w3 gaat door en er is geen winnaar dus hoop dat iedereen stopt met dit verdere gezeur

ja DA had zo goed als kunnen winnen, dit hebben ze niet gedaan(al kan dit nog steeds)

ja de alliantie was tot op heden aan de winnende hand
nee ze hebben niet gewonnen

dus laten we ff wat bb's edellen en dan verder knallen:ram:
 

DeletedUser

Guest
Wat ik nu niet snap

DTW en Cervix heb in hun bestaan nog nooit de 75% gehad die vereist is door innogames.
Maar er zijn wel veel spelers die claimen dat ze de winnaars zijn omdat ze 65% gehaald hebben.

Het hele punt dat er mensen naar NEW zijn gegaan is simpelweg niet willen dat medespelers bepalen dat de wereld dicht moest.
Ze willen nog een half jaartje spelen.

Als er gewoon 2 stammen DTW en cervix waren gebleven en die zo groot mogelijk te maken totdat ze wel 75% hebben (zo rond april)
Dan was een fusie een minder groot probleem geweest.

Zeker als dit VOORAF besproken zou zijn met ALLE leden van de stam.

Ook ligt een deel van het probleem bij Innogames omdat het lang onduidelijk is geweest wat nu de vereiste zijn voor het winnen van een wereld.

Het is net een voetbalwedstrijd waarbij de spelers zeggen we spelen 80 minuten en na 80 minuten staan we voor dus we hebben gewonnen.
En dan zegt de scheidsrechter; nee we spelen 90 minuten.

En als de spelers dan zeggen; we staan voor we hebben gewonnen dus we gaan douchen.

Maar dan moet je niet gaan klagen dat je in die laatste 10 minuten nog de winnende doelpunt tegen krijgt.
 

DeletedUser

Guest
DTW en Cervix heb in hun bestaan nog nooit de 75% gehad die vereist is door innogames.
Maar er zijn wel veel spelers die claimen dat ze de winnaars zijn omdat ze 65% gehaald hebben.

Dat is simpelweg niet waar. Net voor de fusie had *DTW* en Cervix + DKA (de internstam) meer dan 3/4 van de wereld in handen. De reden waarom DA die 75% niet haalde is te verklaren omdat enkele spelers 'nog verder wilden spelen' en op dat moment de winst nog niet wilden claimen. Met andere woorden bij een groep spelers (die hier nu kabaal loopt te maken) was de wil om te winnen er gewoonweg niet. Hun motivatie om te spelen is niet de winst binnenhalen maar het dagelijks 'bezig zijn' met dit spel. Een tweede reden was de persoonlijke 'vete' tussen Hakuna en QS waarbij Hakuna het QS niet gunde. Hakuna is een intelligente spelers die handig gebruik maakte van de onwil van verschillende spelers om te winnen om er voor te zorgen dat QS zijn doelstelling niet kon halen (en bijgevolg ook de doelstelling van anderen) en ik heb een vermoeden dat de huidige deleteacties van QS en vrienden ook enkel te wijten zijn aan deze persoonlijke vete. Aan de andere kant (het westen) gaan er verschillende op delete omdat het na de fusie al heel snel duidelijk werd dat het onmogelijk zou zijn om binnen een redelijke termijn nog de echte winst binnen te halen.

Is De Alliantie dan gewonnen? ... nee, ik denk het niet ... Zal er dan ooit iemand winnen op w3? ... nee, ik denk het niet.

Zeer binnenkort zullen er nog een 60-tal actieve accounts overblijven op w3. Samen zullen die ongeveer 120.000 actieve dorpen beheren. Dan moeten ze nog bijna 120.000 dorpen veroveren. Stel dat ze een gemiddelde halen van 120 dorpen per dag dan doen ze er 1000 dagen over of bijna 3 jaar nog om de 75% te halen. VEEL SUCCES!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is simpelweg niet waar. Net voor de fusie had *DTW* en Cervix + DKA (de internstam) meer dan 3/4 van de wereld in handen. De reden waarom DA die 75% niet haalde is te verklaren omdat enkele spelers 'nog verder wilden spelen' en op dat moment de winst nog niet wilden claimen. Met andere woorden bij een groep spelers (die hier nu kabaal loopt te maken) was de wil om te winnen er gewoonweg niet. Hun motivatie om te spelen is niet de winst binnenhalen maar het dagelijks 'bezig zijn' met dit spel. Een tweede reden was de persoonlijke 'vete' tussen Hakuna en QS waarbij Hakuna het QS niet gunde. Hakuna is een intelligente spelers die handig gebruik maakte van de onwil van verschillende spelers om te winnen om er voor te zorgen dat QS zijn doelstelling niet kon halen (en bijgevolg ook de doelstelling van anderen) en ik heb een vermoeden dat de huidige deleteacties van QS en vrienden ook enkel te wijten zijn aan deze persoonlijke vete. Aan de andere kant (het westen) gaan er verschillende op delete omdat het na de fusie al heel snel duidelijk werd dat het onmogelijk zou zijn om binnen een redelijke termijn nog de echte winst binnen te halen.

Is De Alliantie dan gewonnen? ... nee, ik denk het niet ... Zal er dan ooit iemand winnen op w3? ... nee, ik denk het niet.

Zeer binnenkort zullen er nog een 60-tal actieve accounts overblijven op w3. Samen zullen die ongeveer 120.000 actieve dorpen beheren. Dan moeten ze nog bijna 120.000 dorpen veroveren. Stel dat ze een gemiddelde halen van 120 dorpen per dag dan doen ze er 1000 dagen over of bijna 3 jaar nog om de 75% te halen. VEEL SUCCES!!!

De 75% regel betreft alleen actieve dorpen - barbaren tellen niet mee.
 

DeletedUser11858

Guest
Dat is simpelweg niet waar. Net voor de fusie had *DTW* en Cervix + DKA (de internstam) meer dan 3/4 van de wereld in handen. De reden waarom DA die 75% niet haalde is te verklaren omdat enkele spelers 'nog verder wilden spelen' en op dat moment de winst nog niet wilden claimen. Met andere woorden bij een groep spelers (die hier nu kabaal loopt te maken) was de wil om te winnen er gewoonweg niet. Hun motivatie om te spelen is niet de winst binnenhalen maar het dagelijks 'bezig zijn' met dit spel. Een tweede reden was de persoonlijke 'vete' tussen Hakuna en QS waarbij Hakuna het QS niet gunde. Hakuna is een intelligente spelers die handig gebruik maakte van de onwil van verschillende spelers om te winnen om er voor te zorgen dat QS zijn doelstelling niet kon halen (en bijgevolg ook de doelstelling van anderen) en ik heb een vermoeden dat de huidige deleteacties van QS en vrienden ook enkel te wijten zijn aan deze persoonlijke vete. Aan de andere kant (het westen) gaan er verschillende op delete omdat het na de fusie al heel snel duidelijk werd dat het onmogelijk zou zijn om binnen een redelijke termijn nog de echte winst binnen te halen.

Is De Alliantie dan gewonnen? ... nee, ik denk het niet ... Zal er dan ooit iemand winnen op w3? ... nee, ik denk het niet.

Zeer binnenkort zullen er nog een 60-tal actieve accounts overblijven op w3. Samen zullen die ongeveer 120.000 actieve dorpen beheren. Dan moeten ze nog bijna 120.000 dorpen veroveren. Stel dat ze een gemiddelde halen van 120 dorpen per dag dan doen ze er 1000 dagen over of bijna 3 jaar nog om de 75% te halen. VEEL SUCCES!!!

Wat een eer. Ik ben er van overtuigd dat het een eenzijdig verhaal is of dat jij mijn naam verward met die van QS.
Ik lees hier als tegen argument van aoisakura dat het vooraf bekent zou zijn dat er een fusie zou komen bij 200.000. Als dat bekend is bij 4 personen dan is het niet algemeen bekend. In cervix was deze afspraak totaal niet bekend. Wat betreft mijn persoonlijke vete met QS. Ik denk dat we redelijk op 1 lijn zaten. Maar waarom kwam de fusie zo snel? Waarom was er in DTW een plan B?
De communicatie in Cervix was gewoon erg slecht. Dat neem ik QS zeer kwalijk. Dat ie er op het laatst ook alles aan heeft gedaan om de wereld zo spoedig mogelijk te stoppen dit terwijl daar geen draagvlak voor was in cervix is ook een feit. Hierdoor ben ik met de fusie niet meegegaan en hierdoor zijn er een aantal oud-cervix spelers later over gekomen.

Innogames is hier de scheidsrechter. Innogames bepaald de regels, Innogames bepaalt/heeft bepaald wanneer het spel stopt.

Nog niemand is winnaar en zeker al de stoppers niet. want dan zijn er zoveel winnaars!!!

Dus stopt met dat geween. Ga je op delete dan stap je uit en val je uit de eindklassering. Ieder zijn keus. Net als bij elke andere wedstrijd.

Dat innogames cq de leiders nooit in overleg met elkaar een officieel einde hebben kunnen overeenkomen is een feit. Reageer dat niet af op jan en alleman, had daar zelf at aan gedaan.

Het was zo eenvoudig geweest: De stemming was over de fusie: NADAT innogames de eindvoorwaarde bekent gemaakt zou hebben gaan we fuseren. Helaas konden DTW en Cervix daar niet op wachten. (BEWUST).
 

DeletedUser

Guest
Het is net een voetbalwedstrijd waarbij de spelers zeggen we spelen 80 minuten en na 80 minuten staan we voor dus we hebben gewonnen.
En dan zegt de scheidsrechter; nee we spelen 90 minuten.

En als de spelers dan zeggen; we staan voor we hebben gewonnen dus we gaan douchen.

Maar dan moet je niet gaan klagen dat je in die laatste 10 minuten nog de winnende doelpunt tegen krijgt.

Hoor ik dat goed?
Zie ik nu 5 posts na mijn klaagzang op het niet gebruiken van idiote vergelijking wederom een vergelijking?
Come on!

@ weet nie, dat was een parodie op jouw post, had nu echt wel gedacht dat je dat door zou hebben...
 

DeletedUser60039

Guest
Iedereen die nu nog op die kaart is een winnaar, spelers die van het begin speelden zijn winnaars, dat ze het nog overleven er te liggen, dit is al een soort winnaar :)
 

DeletedUser55669

Guest
De verliezers vandaag: IEDEREEN.
DTW en cervix hebben gewonnen en nu bloedt de wereld dood.
Alleen al de voorbije 24 uur zijn er maar liefst 18k barbarendorpen bijgekomen en dit zijn nog lang niet de enige barbs.

Het zal dus gewoon wachten zijn tot de barbaren hun 50% dominantie kunnen claimen...
 

DeletedUser

Guest
Hoor ik dat goed?
Zie ik nu 5 posts na mijn klaagzang op het niet gebruiken van idiote vergelijking wederom een vergelijking?
Come on!

Blijkbaar snappen sommige (ex) spelers het anders niet.

Het feit is dat zowel de leiding van dtw als die van cervix deze wereld om zeep geholpen hebben net voor het einde.

Als geen fusie zou komen, zou de helft van dtw op delete gaan was de dreiging.
Nu is er een fusie doorheen gedrukt (tegen de wens van de helft van cervix) en nu gaat de andere helft van cervix op delete.

Blijkbaar kon de leiding van beide stammen het niet opbrengen om nog even te wachten voordat er duidelijkheid is over de voorwaarden van een overwinning.

Hoewel ik het betreur dat er zoveel mensen op delete gaan, respecteer ik hun beslissing.
Ik hoop alleen dat de stoppers van dit moment niet op hun borst blijven slaan dat zij eigenlijk de winnaars zijn.

Veel van deze stoppers hebben in het verleden zeker een stempel op deze wereld gezet, en dat zal ik zeker nooit ontkennen.

Maar het gaat om de eindafrekening.
En of ik dan bij die winnaars zit.....? I don't care.

Ik heb plezier gehad (en heb ik nog steeds), en daar gaat het bij mij om.
 

DeletedUser

Guest
de reden waarom de leiding het niet op kon brengen, lag waarschijnlijk aan het feit hoe ex cervix spelers uit da zijn vertrokken en hoe het daarna verlopen is -.-
door beschuldigingen en een hoop modder gegooi op het AF.
dan vergaat je plezier wel in spelen, vooral als het om spelers gaat waar je al zoveel jaar mee samen hebt gespeeld.
dat is ook 1 van de redenen dat ik niet overstap op een ander acc, een andere reden is dat ik helemaal achter QS zijn beslissing staat.
die hij in overleg met mij genomen heeft (geloof dat hier ook nogal geruchten over gaan)

en dan zie ik hier wel zinnen voorbij komen over respect en al, over spelers die door willen spelen.
maar heb dan ook respect voor spelers die er genoeg van hebben om op deze manier verder te spelen.

en ja weer een reactie van een speler die nooit reageert hier maar nu kon het even niet laten nu.
 

Deleted User - 44652

Guest
de reden waarom de leiding het niet op kon brengen, lag waarschijnlijk aan het feit hoe ex cervix spelers uit da zijn vertrokken en hoe het daarna verlopen is -.-
door beschuldigingen en een hoop modder gegooi op het AF.
dan vergaat je plezier wel in spelen, vooral als het om spelers gaat waar je al zoveel jaar mee samen hebt gespeeld.
dat is ook 1 van de redenen dat ik niet overstap op een ander acc, een andere reden is dat ik helemaal achter QS zijn beslissing staat.
die hij in overleg met mij genomen heeft (geloof dat hier ook nogal geruchten over gaan)

en dan zie ik hier wel zinnen voorbij komen over respect en al, over spelers die door willen spelen.
maar heb dan ook respect voor spelers die er genoeg van hebben om op deze manier verder te spelen.

en ja weer een reactie van een speler die nooit reageert hier maar nu kon het even niet laten nu.

Niet alle spelers zijn uit DA vertrokken om te naaien om het maar zo ff te noemen, ik ben uit DA vertrokken omdat ik ZELF genaaid BEN ;) En dat weet jij wss ook, gezien het feit dat ik jou nog vroeg of PJ nog speelde, omdat mijn ww was veranderd..
 

DeletedUser

Guest
Niet alle spelers zijn uit DA vertrokken om te naaien om het maar zo ff te noemen, ik ben uit DA vertrokken omdat ik ZELF genaaid BEN ;) En dat weet jij wss ook, gezien het feit dat ik jou nog vroeg of PJ nog speelde, omdat mijn ww was veranderd..
ik heb het ook vooral over de manier waarop iedereen nu doet tegenover elkaar

spelers die al jaren samen gespeeld hebben
en moet je zien wat voor antwoorden hier staan
zou je spontaan ziek van worden -.-
 

Deleted User - 44652

Guest
ik heb het ook vooral over de manier waarop iedereen nu doet tegenover elkaar

spelers die al jaren samen gespeeld hebben
en moet je zien wat voor antwoorden hier staan
zou je spontaan ziek van worden -.-

Tsja, daar heb je gelijk in ;) Ik ben tegen iedereen net zo vriendelijk hoor :)
Nou is er verder wel niemand die negatief doet tegen jou geloof ik :)
 

DeletedUser11858

Guest
de reden waarom de leiding het niet op kon brengen, lag waarschijnlijk aan het feit hoe ex cervix spelers uit da zijn vertrokken en hoe het daarna verlopen is -.-
door beschuldigingen en een hoop modder gegooi op het AF.
dan vergaat je plezier wel in spelen, vooral als het om spelers gaat waar je al zoveel jaar mee samen hebt gespeeld.
dat is ook 1 van de redenen dat ik niet overstap op een ander acc, een andere reden is dat ik helemaal achter QS zijn beslissing staat.
die hij in overleg met mij genomen heeft (geloof dat hier ook nogal geruchten over gaan)

en dan zie ik hier wel zinnen voorbij komen over respect en al, over spelers die door willen spelen.
maar heb dan ook respect voor spelers die er genoeg van hebben om op deze manier verder te spelen.

en ja weer een reactie van een speler die nooit reageert hier maar nu kon het even niet laten nu.

Er is NIEMAND uit DA vertrokken voor de Fusie. Ik was de eerste. Ik was het hier totaal oneens met de argumenten dat de fusie door onze strot heen gedrukt worden. Dit is een beslissing van de Leiding van DTW en Cervix geweest. Wat daarna allemaal is gebeurd is dat wat tristar heeft geschreven. Ga dus nou niet zeggen dat de leden van NEW is geweest die het gedaan hebben. Het was dit of DTW ging op delete. So care the situation, het is niet anders en zonder de fusie was het mogelijk niet anders geweest maar nu lopen de DTW-er te zeveren kijk die ex-Cervix gasten nu. kom op. leg je neer bij de realiteit en dat is zoals ie nu is!
 
Bovenaan