Wie wordt de eindoverwinnaar van wereld 3?

DeletedUser

Guest
Voor mij is het simpel, ik ben van dit spel af en ben opgelucht.
Anderen die nog door willen spelen zijn van de bedreigingen voor het einde van w3 af, dus die zijn ook opgelucht.
Iedereen blij toch? :)
 

DeletedUser

Guest
Er is NIEMAND uit DA vertrokken voor de Fusie. Ik was de eerste. Ik was het hier totaal oneens met de argumenten dat de fusie door onze strot heen gedrukt worden. Dit is een beslissing van de Leiding van DTW en Cervix geweest. Wat daarna allemaal is gebeurd is dat wat tristar heeft geschreven. Ga dus nou niet zeggen dat de leden van NEW is geweest die het gedaan hebben. Het was dit of DTW ging op delete. So care the situation, het is niet anders en zonder de fusie was het mogelijk niet anders geweest maar nu lopen de DTW-er te zeveren kijk die ex-Cervix gasten nu. kom op. leg je neer bij de realiteit en dat is zoals ie nu is!

Op het moment van de fusie waren we gewonnen, ook volgens de geldende regels (die idd te laat gecommuniceerd werden maar dan nog). DTW zou voor een groot stuk op delete gaan omdat er onwil was bij Cervix om te winnen. Ook wanneer DA er was, bleef deze onwil bij een groot stuk van Cervix.

Hier worden nu een heleboel vergelijkingen gemaakt met andere spelletjes of sporten.

Wel deze vergelijk gaat in iedere situatie op: 'hoh, hoh, gelukkig zijn we niet gewonnen!!!" Leg dat gedrag nu eens uit aan ieder weldenkend mens?!? De wil om niet te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Er is NIEMAND uit DA vertrokken voor de Fusie. Ik was de eerste. Ik was het hier totaal oneens met de argumenten dat de fusie door onze strot heen gedrukt worden. Dit is een beslissing van de Leiding van DTW en Cervix geweest. Wat daarna allemaal is gebeurd is dat wat tristar heeft geschreven. Ga dus nou niet zeggen dat de leden van NEW is geweest die het gedaan hebben. Het was dit of DTW ging op delete. So care the situation, het is niet anders en zonder de fusie was het mogelijk niet anders geweest maar nu lopen de DTW-er te zeveren kijk die ex-Cervix gasten nu. kom op. leg je neer bij de realiteit en dat is zoals ie nu is!

mss moest je eens lezen wat er staat ^^
ik heb het helemaal niet over de fusie gehad of over new
ik had het erover hoe hier op het forum gereageerd word naar elkaar, dan zou je toch niet zeggen dat het om spelers gaat die jaren samen in 1 stam hebben gezeten -.-

nu kan ik wel naar datzelfde niveau dalen door te zeggen van loop zelf niet zo te zeveren maar haalt toch niks uit denk :rolleyes:
 

DeletedUser55669

Guest
Voor mij is het simpel, ik ben van dit spel af en ben opgelucht.
Anderen die nog door willen spelen zijn van de bedreigingen voor het einde van w3 af, dus die zijn ook opgelucht.
Iedereen blij toch? :)

Nee :(
Want nu gaan alle leuke mensen weg :eek:
 

DeletedUser11858

Guest
Op het moment van de fusie waren we gewonnen, ook volgens de geldende regels (die idd te laat gecommuniceerd werden maar dan nog). DTW zou voor een groot stuk op delete gaan omdat er onwil was bij Cervix om te winnen. Ook wanneer DA er was, bleef deze onwil bij een groot stuk van Cervix.

Hier worden nu een heleboel vergelijkingen gemaakt met andere spelletjes of sporten.

Wel deze vergelijk gaat in iedere situatie op: 'hoh, hoh, gelukkig zijn we niet gewonnen!!!" Leg dat gedrag nu eens uit aan ieder weldenkend mens?!? De wil om niet te winnen.

Ik had van jou toch wel een intellectuelere opmerking verwacht. De wil is en was er zeker om te winnen.

1 Dat jullie geen vertrouwen hadden in cervix is niet mijn probleem
2 dat de cervix leiding niet heeft durven communiceren of verzaakt heeft om dit te doen is een feit.
3 de fusie zou NADAT Innogames de voorwaarden had bekend gemaakt pas geschieden.

Door dit alles hebben jullie het kapot gemaakt! Jullie beslissing, geen probleem. Maar ik ben niet iemand die me als een hondje laat voeren en de rest van de NEW leden zijn niet de mensen die zich laten bedonderen. Respecteer een ieders beslissing. En niemand is op dit moment nog winnaar, er zijn alleen maar verliezers.
We hebben niet voor niets keihard gewerkt, dat doe je met een bepaalde reden, en die reden is om te winnen. En winnen doe je als je over de finish bent en velen zullen die finish niet halen.
En die mensen die nog op weg zijn naar de finish moet je vooral gaan zeggen dat zij de mentaliteit niet hebben om de finish te halen terwijl jullie zijn uitgestapt?

Ik denk dat JIJ de mentaliteit niet had om te winnen want dan had je gewoon afgewacht tot Innogames wel het einddoel had bepaald!
Had je de leden van Cervix de tijd gegeven om de overstap te maken en ze niet gedwongen, tegen alle regels in, moeten laten fuseren.
 

DeletedUser13822

Guest
Het leuke is dat die finish nog maanden ver ligt nu. Geniet er iig van ;)
 

DeletedUser

Guest
tja, ... ik zie 1 iets altijd maar weer terugkeren: Inno moest nog een einddoel bepalen op het (bijna) einde van het spel en dan kunnen we nog zeveren tot het vriest in de hel maar heel deze boel en alles er rond is enkel veroorzaakt door deze fout in het spel op w3.
 

DeletedUser

Guest
Mentaliteit om te winnen?
Dus 4 jaar aan de winnende hand zijn met een stam die je vanuit niets hebt opgebouwd is niet genoeg om de mentaliteit te hebben om te winnen?
Nee, laat die eer maar over aan diegene die braafjes in de stam zaten en zich nooit met stamzaken moesten mengen.
Volgens mij onderschat je de tijd die in die taak kruipt.
 

DeletedUser11858

Guest
Mentaliteit om te winnen?
Dus 4 jaar aan de winnende hand zijn met een stam die je vanuit niets hebt opgebouwd is niet genoeg om de mentaliteit te hebben om te winnen?
Nee, laat die eer maar over aan diegene die braafjes in de stam zaten en zich nooit met stamzaken moesten mengen.
Volgens mij onderschat je de tijd die in die taak kruipt.

Waar staat dat ik geen respect hebt voor alles wat je voor je stam hebt gedaan?
Wie zegt dat ik maar gewoon in een stammetje heb gezeten en niets heb gedaan?

Als je even nadenkt en nog even had gewacht, de besproken zaken had gecommuniceerd had de finish inderdaad dicht bij geweest. de laatste loodjes wogen te zwaar?

Ja. het is okay. Ik begrijp zo ie zo niet waar jullie je druk om maken? Jullie wilden bij de overwinnaars zitten maar zijn het niet door jullie eigen beslissing uit te stappen.
 

DeletedUser13822

Guest
wij maken ons echt niet druk hoor. Al dan niet officieel winnen boeit mij echt niets meer, anders zou ik nog rustig liggen idlen tot het einde. Dat je geen respect hebt voor bepaalde mensen die héél veel tijd in de leiding hebben gestoken ligt er gewoon vingerdik op, dat is nu eenmaal zo van je manier van spreken hier af te leiden. En als je dat zelf niet inziet dan.....tja, heb ik wat medelijden. En niet veel gedaan? Kan je op 2 manieren bekijken, maar laat ik het bij het feit houden dat je het de leiding nooit makkelijk hebt gemaakt. Ok, dat af en toe is, maar uw manier van handelen op dat vlak is....tja, hoe moet je dit weer beleefd zeggen, zorgwekkend als je ook zo in RL bezig bent.

Met dit gezegd zijn hoop ik dat het stopt nu eenmaal met op de man te spelen door bepaalde mensen. Indien dat stopt, zal het ook langs hier niet gebeuren maar actie vraagt om reactie sjoekes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, me druk maken...
Naast mijn taak als moderator is dit forum nog het enige wat ik hier op TW doe.
Een beetje nadiscussiëren doet niemand pijn.
 
Bovenaan