[Speeltopic] Wie is de Mol?

DeletedUser

Guest
Opdracht 7.3

Jullie hebben allemaal nu jullie woord gemaakt, toppie. In totaal zijn er 36 letters gebruikt. Aan jullie nu de taak de piramides om te draaien. Iedereen krijgt nu een woord van een ander en je gaat, zonder overleg de piramide kleiner maken. Lukt het jou om de oorspronkelijke eindletter te halen dan verdien je 50 euro x het aantal letters van jouw woord. Lukt het je niet verdien je niets. Deadline zet ik nu wat korter op woensdag 22:00. Veel succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Ik ook, denk alleen de gene die mij had hem fout heeft, had een woord beter andersom gekund want dat had diegene hem sowieso goed :p
 

DeletedUser63354

Guest
Ik weet niet zeker of ik hem goed heb. Degene die mijn woord had, wens heeft het sowieso fout :p
 

DeletedUser

Guest
Uitslag opdracht 7

Jullie hebben de piramides herleid en ik er zijn 2 fouten gemaakt. Jullie hadden dus wel 3 woorden goed en daarmee verdienen jullie 950 euro voor de pot. Aardig wat maar het had het dubbele kunnen zijn zowat.
 

DeletedUser

Guest
Opdracht 8

De volgende opdracht zal een samenwerkingsopdracht en opzoekopdracht worden. Jullie mogen van mij voor deze opdracht Wikipedia gaan gebruiken. Het zal reuze handig zijn, aangezien ik 5 artiesten/bands zoek. Ik geef jullie 15 woorden mee. Deze woorden zijn allemaal links op de pagina's van de artiesten/bands die ik zoek. De verdeling is 1, 2, 3, 4, 5. Aan jullie de taak om de woorden goed te zetten per categorie en de daarbij behorende artiest/band erachter. Er is 300 euro per band te verdienen. Als dit gelukt is dienen is er nog een extra opdracht. 1 van de 5 hoort er niet echt bij, dat wil zeggen die is anders dan de andere 4. Echter zijn er 2 mogelijkheden die ik daarom ook beide wil weten van jullie en met de juiste reden erbij. Lukt dit jullie verdienen jullie nog eens 1000 euro extra.

De woorden.

Code:
Escatawpa, Simon Cowell, YouTube, San Fransisco, Greenday, Sydney, Daughtry, eurodance, NHL, Christina Aguilera, Led Zeppelin, One Direction, boyband, Loma Prieta earthquake, Nickelback

Nogmaals jullie mogen Wikipedia gebruiken en ook wel andere sites om je research te doen. Echter niet een zoekmachine die meteen alle woorden weergeeft op elke pagina. Dat je bijvoorbeeld YouTube opzoekt en ziet op welke pagina's die allemaal staan. Ik weet niet of die site bestaat maar dat mag dus niet.

Definitieve oplossing dient groen en dikgedrukt in het topic te staan. Deadline leg ik op maandag 22:00.

Veel succes!

PS: Ik heb gebruik gemaakt van de Engelse sites van Wikipedia aangezien hier meer van die linkwoorden op staan dan op de Nederlandse.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Ik zie Simon Cowell, One Direction en Boyband als iets bij elkaar horend.
 

DeletedUser72524

Guest
One Direction3 doors downLoma PrietaCategorie 4Categorie 5
One DirectionNickelbackLoma Prieta EarthquakeChristina Aguileira
BoybandEscatawpaSan FransiscoNHL
Simon Cowell
=
 

DeletedUser16768

Guest
We moeten bands zoeken toch?

Ik snap de logica van hierboven niet echt dan.
 
Bovenaan