[Speeltopic] Wie is de Mol?

DeletedUser72524

Guest
2 van de 4 terwijl iedereen 4 keuzes had. Dat ziet er niet echt goed uit:p. Daarbij geven de andere 2 aan het gehele potje gesplit te hebben op bappos en een tweede persoon ene op het laatst de keuze hadden gemaakt om toch een andere te gaan. Voor mij was die keuze puur omdat ik door had dat iedereen op bappos zou gaan (uit gesprek met anderen) en dus hoopte als ik op mijn 2e verdachte zou gaan dat ik dan zou winnen en niet zal worden benadeeld omdat ik het zo laat inleverde.
 

DeletedUser

Guest
Goed excuus haha :p
En als je had gelezem stond er dat ik eerst ging kijken wie de meeste goed had over het hele spel gezien en vervolgens pas de tijdstip.
 

DeletedUser72524

Guest
Goed excuus haha :p
En als je had gelezem stond er dat ik eerst ging kijken wie de meeste goed had over het hele spel gezien en vervolgens pas de tijdstip.

Dat was alleen van de finaletest, daar had ik mijn keuze Jojor gemaakt. Kijk maar naar de vorige rondes, ik splitte op Jojor en Bappos. Omdat beide 0,0 geld binnenhaalde. Bappos maakte ook nog de keuze om 3x op rij goed te hebben (bij het mijnenspel), wat heel obvious van hem was. Daarom wist ik dat iedereen op Bappos zou gaan en hoopte ik dat er een gelukstoeval zal zijn aan zijn kant en dat het wel Jojor was.

Ik wil mezelf niet goed praten, want ik heb die keuze niet gemaakt. Maar de stelling Bappos was een goede mol omdat maar 2 mensen goed op hem zaten is een niet juiste stelling. Omdat 50% op hem zat in de finaletest en de andere 50% op het laatst de keuze had om in hun short list van 2 niet voor Bappos te gaan. Je zou dus kunnen zeggen dat 75% op Bappos zat. Daarbij heeft hij inderdaad goed gemold, maar was het vooral een inactieve en niet gemotiveerde groep die ervoor zorgden dat er geen geld binnen werd gehaald.
 
Bovenaan