[Speeltopic] Wie is de Mol?

DeletedUser66129

Guest
Yeah! :cool:

Bewezen baasje ben ik.

Ik was overigens al bezig met een nieuwe ronde wie is de mol, heb al aantal spellen uitgewerkt en aantal in gedachte om nog te gaan uitwerken. Moet even de tijd vinden ergens om alles goed uit te werken en dan zal wel ergens inschrijftopic volgen.

Was leuk potje Yube, goed gedaan vooral in begin, dat het opgeven moment af zakte kan je vrij weinig aan doen. ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Nice :D, heel het potje gesplit op Bappos en Jojor. Uiteindleijk voor Jojor gekozen, omdat Jojor nog minder (zichtbare) geld had binnengebracht.
 

DeletedUser63354

Guest
Fuck, hele tijd op Jojor & Bappos gespeeld. Laatste test dacht ik alles op Bappos te hebben, maargoed, die dierenvragen etc wist ik natuurlijk niet :D

Gefeliciteerd Netsky
 

DeletedUser63354

Guest
En kut, vorige editie werd ik ook 2e :(

3x is scheepsrecht dan maar?
 

DeletedUser72524

Guest
Gozers, ik was die gast die verre uit de meeste inzet toonde om het spel leuk te krijgen. Ik was zelf aan het denken dat ik niet te veel mijn best deed zodat ik te obvious niet mol leek, maar op het laatst had ik daar schijt aan omdat ik het potje leuk wilde houden.
 

DeletedUser63354

Guest
Gozers, ik was die gast die verre uit de meeste inzet toonde om het spel leuk te krijgen. Ik was zelf aan het denken dat ik niet te veel mijn best deed zodat ik te obvious niet mol leek, maar op het laatst had ik daar schijt aan omdat ik het potje leuk wilde houden.

Dit dus :p Ik heb echt enkel Jojor & Bappos gehad.
 

DeletedUser63354

Guest
Risicovol, ik heb telkens een beetje gesplit. Enkel finale vol op Bappos, maar weet niet welke ik dus fout had :p
 

DeletedUser73803

Guest
Ik heb echt nooit überhaupt overwogen om op Bappos te gaan D:
 

DeletedUser72524

Guest
Ja Bappos was too obvious met zijn mijnen, maar ik begon op het laatst te twijfelen of dit niet gewoon puur geluk kon zijn. Daarbij hadden Bappos en Jojor beide niks zichtelijks in de pot gehaald.
 

DeletedUser16768

Guest
Jullie waren overigens wel grappig bij die opdracht met de categorieën :D
 

DeletedUser

Guest
Door inactief te zijn molde hij, ja sorry hoor maar dat vind ik niet kunnen

Als je volgend potje meedoet schrijf ik me meteen uit.
 

DeletedUser16768

Guest
Door inactief te zijn molde hij, ja sorry hoor maar dat vind ik niet kunnen

Als je volgend potje meedoet schrijf ik me meteen uit.

Onzin, ik heb 1 opsracht gemist toen ik op vakantie was en verder alles mee gedaan.
Dat jullie zo slecht speelde dat ik niet veel hoefde te doen kan ik niks aan doen.

Verder speelden veel opdrachten zich via pm af.
 

DeletedUser

Guest
Bappos speelde gewoon goed, slechts 2 man had hem door. Klaas molde ook op de achtergrond. Bappos heeft vaak genoeg dingen omgedraaid zonder dat jullie het doorhadden. Beetje sneu om het zo op Bappos af te geven als jij ook inactief was jojor.
 

DeletedUser

Guest
Ik was gewoon actief

Bappos heb ik richting het eind van het potje niet meer gezien. Ik dacht dat hij bij elke ronde wel dood zal vallen. ik had beter moeten weten.
 
Bovenaan