[Speeltopic] Wie is de Mol?

DeletedUser

Guest
5uoldz.png

Goedenavond en welkom allemaal in het speltopic van Wie is de Mol? Dit topic zal dienen als speltopic en hier zullen dan ook alle opdrachten komen te staan. Ik houd alles netjes bij met linkjes in de beginpost, de spelerslijst zal er ook staan en uiteraard de prijzenpot. Ik had het nog niet gemeld maar de winnaar van dit spel zal Premium Punten gaan verdienen. 50 euro in het spel zal gelijk staan aan 1 premiumpoint. Je dient dus wel veel geld te verdienen wil je er wat aan overhouden.

Bij Wie is de Mol? dien je opdrachten en puzzels te voltooien zodat je geld voor de pot kan verdienen. Het geld voor de pot is uiteindelijk voor de winnaar. Er is echter 1 speler in het spel die probeert zo min mogelijk geld in de pot te krijgen. Die persoon is de mol. Aan jullie is het door middel van een test de mol op te speuren en zo in het spel te blijven. Heb je na de test de minste antwoorden goed, vlieg je uit het spel. De mol niet, die hoeft nooit naar huis. Dit spel zal beginnen met 11 man. Er wordt gespeeld met meerdere afleveringen. Na elke aflevering, die twee opdrachten duurt, zal er een test met executie plaatsvinden. Er vallen telkens 2 man uit om er ook nog een beetje de vaart in te houden. Mochten er nog meer vragen zijn, stel ze gerust. Zo niet kunnen we nu beginnen met

Wie is de Mol?

20140321.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spelerslijst:

1. Sander14
2. Dragonfriend723
3. Fenoglio
4. .Saphira
5. dark-knight
6. Agloven
7. Mikeeeeeee3
8. Jojor
9. *Netsky
10. TheManWithItzBlueKnife
11. Bappos

Kamerindeling:

Kamer 1: *Netsky
Kamer 2: Bappos
Kamer 3:
Kamer 4: Jojor en Sander14
Kamer 5: TheManWithItzBlueKnife
Kamer 6:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pot:

5950 euro staat gelijk aan 119 premiumpunten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Opdracht 1

Nogmaals welkom allemaal. We zijn hier op een plek aangekomen na een lange en vermoeiende reis. Vandaar dat jullie eerst de gelegenheid krijgen elkaar wat beter te leren kennen en te rusten. We staan hier voor een hotel en wij hebben 6 kamers voor jullie geboekt. In elke kamer zullen 2 personen slapen. Op die kamers wacht jullie eerst nog een vragenlijst die gebruikt gaat worden bij de tests, zodat ik jullie ook wat beter leer kennen.
Jullie hebben 48 uur om je roomie en een kamer uit te kiezen. Dat doe je door in het topic je naam in te vullen in de lijst met kamers. Je krijgt je kamer pas als beide personen in het rood en dikgedrukt hebben neergezet met wie en in welke kamer ze willen. Dan is de kamer vol en kunnen anderen er niet meer in. Hier volgt een plattegrond van de kamers.

2n8sglc.png

Kleurtjes zijn gedaan voor de testvragen, in welke kleur kamer zat de mol bijvoorbeeld

Zodra je kamer is uitgekozen krijg je van mij persoonlijk jullie vragenlijst. Ik wens jullie veel plezier toe in de jacht op de mol die op dit moment gestart is!

Kamer 1:
Kamer 2:
Kamer 3:
Kamer 4:
Kamer 5:
Kamer 6:

Aangezien we met 11 man beginnen zal er dus een iemand als laatste overblijven. Je kan niet in je eentje een kamer claimen. Die gaat over naar de laatste persoon zonder kamer. Deadline ligt op 48 uur voor deze. Als alles eerder klaar is kunnen we ook eerder door. Deadline voorbij en nog niet ingedeeld? Een extra fout op de test en ik deel je in.

Ohja, niet onbelangrijk. Lukt dit binnen 48 uur hebben jullie al 500 euro verdiend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kamer 1: Jojor
Kamer 2:
Kamer 3:
Kamer 4:
Kamer 5:
Kamer 6:
 

DeletedUser16768

Guest
Kamer 1 kies ik dus niet :D.

Kamer 1: Jojor
Kamer 2: Bappos
Kamer 3:
Kamer 4:
Kamer 5:
Kamer 6:
 

DeletedUser

Guest
Kamer 1: Jojor
Kamer 2: Bappos
Kamer 3: Agloven
Kamer 4:
Kamer 5:
Kamer 6:
 

DeletedUser65921

Guest
Kamer 2 kies ik dus niet :D.

Kamer 1: Jojor
Kamer 2: Bappos
Kamer 3: Agloven
Kamer 4:
Kamer 5:
Kamer 6: Dragonfriend723
 

DeletedUser

Guest
Met een inactieve op een kamer liggen lijkt me niet verstandig nee
 

DeletedUser

Guest
Wie wil mijn metgezel zijn? Zet je naam + mijn naam in het rood en ik verifieer het. Maakt me niet gek veel uit wie het is..
 

DeletedUser65921

Guest
Doen wij kamer jojor?

dragonfriend723 en jojor, kamer 1
 

DeletedUser73803

Guest
Dark-knight en agloven, kamer 3

Als dat geen probleem voor jou is :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Ik merk dat met 11 spelers 1 iemand alleen moet slapen, bij deze wil ik dus als einzelganger liever alleen slapen dan samen met iemand. Ik kan niet tegen snurkers.

Kamer 1: Jojor
Kamer 2: Bappos
Kamer 3: Agloven
Kamer 4: Sander14
Kamer 5:
Kamer 6: Dragonfriend723
 

DeletedUser73696

Guest
Ik ga wel met de gifjes jager.

Kamer 2; Bappos & Mikeeeeeee3
 
Bovenaan