[Speeltopic] Wie is de Mol?

DeletedUser

Guest
Kamer 3: Fenoglio en Agloven

Sorry DK, ik zie je post van gisteren nu pas.
 

DeletedUser73803

Guest
Sander ga gewoon met jojor in die kamer en zorg dat we die 500 euro krijgen :eek::eek:
 

DeletedUser71523

Guest
Van te veel rukken word je toch blind, blijkt nu weer.

Aangezien we met 11 man beginnen zal er dus een iemand als laatste overblijven. Je kan niet in je eentje een kamer claimen. Die gaat over naar de laatste persoon zonder kamer. Deadline ligt op 48 uur voor deze. Als alles eerder klaar is kunnen we ook eerder door. Deadline voorbij en nog niet ingedeeld? Een extra fout op de test en ik deel je in.
 

DeletedUser72524

Guest
Oké dus als het goed is voor Jojor. (let op ik beweeg veel in mijn slaap, dus ik hoop dat er geen krakend bed is.) Dan: Kamer 4: Jojor & Sander
 

DeletedUser69459

Guest
Ik vermoed ook binnen de 48uur. Het is niet veel werk hoor, duurt slechts 2 minuutjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Oké dus als het goed is voor Jojor. (let op ik beweeg veel in mijn slaap, dus ik hoop dat er geen krakend bed is.) Dan: Kamer 4: Jojor & Sander

Kamer 4: Jojor & Sander

Oke dat betekent dat de laatste kamer voor Calamus is. Antwoord hij niet binnen 24 uur krijgt hij een vraag extra fout op de test. Ik maak alles even gereed voor opdracht 2. Jullie 500 euro is in ieder geval binnen, gefeliciteerd.
 

DeletedUser

Guest
Uitslag Opdracht 1:

Om het even compleet te maken, hier volgt de complete kamerindeling. Onthoud hem goed zou ik zeggen :)

Kamer 1: *Netsky
Kamer 2: Bappos en Mikeeeeeee3
Kamer 3: Fenoglio en Agloven
Kamer 4: Jojor en Sander14
Kamer 5: dark-knight en TheManWithItzBlueKnife
Kamer 6: dragonfriend723 en .Saphira


Eerste 500 euro zijn binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Opdracht 2

We zijn nu al een tijdje in het hotel maar ik denk dat niemand nog weet waar we echt zijn? Wellicht 1 persoon maar die houdt dat bewust stil natuurlijk. Om te weten waar we zijn moet je de opdracht van vandaag correct maken. Jullie ontvangen zodadelijk allemaal 3 foto's. Aan jullie de taak om deze foto's in de juiste categorie te stoppen. Welke categorien dat zijn, dat zeg ik niet. Dat is aan jullie om uit te vogelen. Wel geef alvast 9 foto's van de 9 categorien cadeau. Plus nog 3 extra aangezien er geen 12e speler is, deze is echter niet in een categorie gezet dat is aan jullie.
Maar met die foto's is er wat aan de hand. Eentje hoort niet echt bij de categorie. Aan jullie de taak die te vinden. Heb je hem gevonden? Neem dan de eerste letter van de naam en vorm het woord dat we zoeken. Is je foto een persoon dan dien je de achternaam te nemen. Per juiste combinatie van 5 foto's in een categorie is al 200 euro te verdienen. Weten jullie alle rijtjes dan gaat dat bedrag met nog 200 euro verhoogd worden naar 2000 euro! Weten jullie uiteindelijk ook het woord te ontcijferen verdienen jullie nog eens 500 euro. In totaal dus 2500 euro! Ik zou zeggen, veel succes iedereen.
Ohja, nog vergeten te melden. Het is niet toegestaan de foto's te delen. De foto's zijn voor jezelf. Je mag ze niet opzoeken van wat of wie het is. Je mag dus enkel omschrijven aan de anderen wat je ziet. Merk ik dat er een foto gedeeld wordt zal er 300 euro van het opdrachtgeld uit de pot verdwijnen, per gedeelde foto.

Categorie 1:
1.
5prj9g.jpg
2.
3.
4.
5.


Categorie 2:
1.
6pudfo.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 3:
1.
2dpav8.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 4:
1.
k9dhg4.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 5:
1.
347a0lu.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 6:
1.
dxzaf5.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 7:
1.
wbdwsi.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 8:
1.
117zo6c.jpg
2.
3.
4.
5.

Categorie 9:
1.
2d9vajs.jpg
2.
3.
4.
5.

Extra foto's:
rtnvdl.jpg

2vsgbqa.jpg

vpkdp5.jpg

Dan ga ik nu aan iedereen 3 foto's geven. Dat duurt wel eventjes denk :)

Wat ik dus zoek zijn de juiste rijtjes van 5 en het antwoord op de puzzel waar jullie zijn, die gevormd kan worden door de eerste letter te nemen van de foto die op het ene punt wel bij de 4 anderen hoort maar op het andere niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Yube categorie 4 werkt de pic niet

Ik heb een jongeman die volgens mij muzikant is maar ik niet volledig kan thuisbrengen.

Een wolkenkrabber (categorie 2 lijkt me)

Snoop Dogg


Van de andere:

Jean Michel Saive denk ik (bij Axelle van het wk in de categorie?)
Bonucci of Chiellini?
En 3 herken ik vaag uit de film :p
 
Bovenaan