[Speeltopic] Wie is de Mol?

DeletedUser

Guest
Aangezien ik van meerdere spelers nog niks heb ontvangen stel ik de deadline maar uit. Vrijdag 22:00 nieuwe deadline aangezien ik er morgenavond niet kan zijn. Mensen die niet hebben ingeleverd krijgen nu al een extra vraag fout en mochten ze vrijdag niet ingeleverd hebben vliegen ze er allemaal uit. Ik ga natuurlijk niet zeggen wie er niet hebben ingeleverd, dat beinvloed het spel.
 

DeletedUser

Guest
Uitslag

Na de gegeven uitstel is er toch iemand in geslaagd niks in te sturen en zelfs ook niet iets van zich te laten horen. Daarom nemen wij afscheid van Dark-Knight. Hij was niet de mol, gewoon een kandidaat. Echter dient er nog 1 iemand verder af te vallen nu. Ik ben benieuwd. We gaan het nu meemaken!

Sander14

25gaqdg.jpg


Jojor

25gaqdg.jpg


Mikeeeeeee3

2n7ubr.jpg


Dat betekent dat we nog met 5 man doorgaan. Gefeliciteerd Sander14, Jojor, *Netsky, Bappos en TheManWithItzBlueKnife. De volgende opdracht volgt zo.
 

DeletedUser

Guest
Opdracht 7.1

Jullie zijn nog met 5 man. Er zijn 5 klinkers in het alfabet. Toeval? I think not. Zoek een klinker uit en maak een lijstje. Hoe sneller dat gedaan is hoe sneller we doorkunnen. Niet al te moeilijke opdracht. Let wel, iedereen moet het er mee eens zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik neem aan dat een inschrijving ook meteen betekent dat je ermee eens bent.
 

DeletedUser66129

Guest
Alsof mij het wat kan boeien, ken het spel verder niet eens dus :p
 

DeletedUser

Guest
Opdracht 7.2

Jullie hebben nu allemaal een letter gekozen waar jullie achterstaan. Prima, dan kan de echte opdracht begin. Jullie moeten een piramide gaan maken met jullie letter. Je hebt dus je eerste klinker. Stap 1 is dus een 2-letterwoord te maken met die klinker erin. Vervolgens voeg je telkens een letter toe om een woord te maken. Je kan de letters steeds verwisselen om het woord groter te maken, je klinker hoeft dus niet vooraan te zitten. Hoe groter het woord, hoe meer geld je kan verdienen. Wat je er mee kan verdienen hou ik nog voor mezelf, dat komt namelijk pas van pas bij de volgende opdracht. Je stuurt je piramide in via PM naar mij. Verder mag er niet gecommuniceerd worden over het woord dat je maakt. Jullie zitten namelijk 'apart in kamers'. Deadline leg ik op maandag 22:00.

A: Netsky
E: Blueknife
I: Jojor
O: Bappos
U: Sander14
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan