Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
58
Huidige status:
- Mededeling naar ActionReaction staat uit (09:51 08-03-2020).
* ActionReaction is het ermee eens dat 100. maar eens snel aansluiten bij de CF/Kata afspraken.
- Mededeling naar Seduced by Lies staat uit (10:09 08-03-2020, in afwachting van reactie.
* Seduced by Lies reageerd: "Forum topic gemaakt, in principe hanteren wij dezelfde CF en Kata afspraken als jullie.
Ik zal later vandaag of morgen nog een bevestiging sturen."

Vervolg: Vraag bij SBL neergelegd om ActionReaction te vragen zijn CF af te staan aan de juiste partij. In dit geval Orthello, tenzij zij dit niet willen dan MoTr! of PASS.

Het lijkt op een bewuste overtreding, van regels nog niet gecommuniceerd vanuit de leiding van 100.

De fout lijkt hem dus te liggen bij:
- Leiding 100., door het onduidelijk communiceren over gemaakte afspraken.
- ActionReaction het zetten van deze CF a.d.h.v. een barb in de cluster van een ander.

Verdere updates zullen volgen.
 
Reactiescore
805
Huidige status:
- Mededeling naar ActionReaction staat uit (09:51 08-03-2020).
* ActionReaction is het ermee eens dat 100. maar eens snel aansluiten bij de CF/Kata afspraken.
- Mededeling naar Seduced by Lies staat uit (10:09 08-03-2020, in afwachting van reactie.
* Seduced by Lies reageerd: "Forum topic gemaakt, in principe hanteren wij dezelfde CF en Kata afspraken als jullie.
Ik zal later vandaag of morgen nog een bevestiging sturen."

Vervolg: Vraag bij SBL neergelegd om ActionReaction te vragen zijn CF af te staan aan de juiste partij. In dit geval Orthello, tenzij zij dit niet willen dan MoTr! of PASS.

Het lijkt op een bewuste overtreding, van regels nog niet gecommuniceerd vanuit de leiding van 100.

De fout lijkt hem dus te liggen bij:
- Leiding 100., door het onduidelijk communiceren over gemaakte afspraken.
- ActionReaction het zetten van deze CF a.d.h.v. een barb in de cluster van een ander.

Verdere updates zullen volgen.

Actionreaction zal deze CF afstaan! Was inderdaad intern gewoon niet over gecommuniceerd.

Ik weet niet aan wie het gevraagd is van de stam 100. in verband met deze wereldafspraken?
 
Reactiescore
225
Actionreaction zal deze CF afstaan! Was inderdaad intern gewoon niet over gecommuniceerd.

Ik weet niet aan wie het gevraagd is van de stam 100. in verband met deze wereldafspraken?

Wel grappig, ze proberen front speler van Motr! over te nemen even random. verliezen een paar deftige clears op een paar stacks. kruipen terug in hun hol en gaan "ontwetend" clusterfucken.
Joh we gaan niet doen alsof we achterlijk zijn en denken dat dit "slechte communicatie" was XD

Je bent een lachertje van een stam als je na al deze dagen nog niet duidelijk hebt aan je stamleden wat er gaande is omtrent wereld afspraken ;)
 

DeletedUser77845

Guest
Wel grappig, ze proberen front speler van Motr! over te nemen even random. verliezen een paar deftige clears op een paar stacks. kruipen terug in hun hol en gaan "ontwetend" clusterfucken.
Joh we gaan niet doen alsof we achterlijk zijn en denken dat dit "slechte communicatie" was XD

Je bent een lachertje van een stam als je na al deze dagen nog niet duidelijk hebt aan je stamleden wat er gaande is omtrent wereld afspraken ;)

Om duidelijkheid te scheppen de stam 100. heeft zich nog nergens aangesloten. In principe kan je ze niet verwijten dus dat ze de afspraken niet nakomen.
Alle andere meningen laat ik even in het midden. ;)
 
Reactiescore
805
Wel grappig, ze proberen front speler van Motr! over te nemen even random. verliezen een paar deftige clears op een paar stacks. kruipen terug in hun hol en gaan "ontwetend" clusterfucken.
Joh we gaan niet doen alsof we achterlijk zijn en denken dat dit "slechte communicatie" was XD

Je bent een lachertje van een stam als je na al deze dagen nog niet duidelijk hebt aan je stamleden wat er gaande is omtrent wereld afspraken ;)

Geen idee waarom je mij aanvalt in verband met iets waar ik niets mee te maken heb, het feit dat je "XD" gebruikt zegt wel genoeg vermoed ik.
Ik zeg gewoon dat ze die CF gaan afgeven.

Wij zijn geen stamleiding en als dit voorstel niet van bij de stamleiding naar ons komt valt er ons weinig te verwijten.
 
Reactiescore
222
Om duidelijkheid te scheppen de stam 100. heeft zich nog nergens aangesloten. In principe kan je ze niet verwijten dus dat ze de afspraken niet nakomen.
Alle andere meningen laat ik even in het midden. ;)
Het is idd niet verbreken van een afspraak. Maar een zekerheid dat die CF met opzet gemaakt is. Nergens ontwetendheid. Want een beetje speler snapt dat het triest is en je dat niet doet.
Zegt genoeg over de spelers. Gewoon nooit meer ergens toelaten.
 
Reactiescore
225
Geen idee waarom je mij aanvalt in verband met iets waar ik niets mee te maken heb, het feit dat je "XD" gebruikt zegt wel genoeg vermoed ik.
Ik zeg gewoon dat ze die CF gaan afgeven.

Wij zijn geen stamleiding en als dit voorstel niet van bij de stamleiding naar ons komt valt er ons weinig te verwijten.

Jaa sorry nu je dit zo zegt lees ik inderdaad dat het kan worden opgevat als een persoonlijke aanval.
Dat was niet de bedoeling, de woorden "je" zijn niet als in "poohbeer" maar als in iemand die zich gedraagt zoals actionreaction dat doet.

Om duidelijkheid te scheppen de stam 100. heeft zich nog nergens aangesloten. In principe kan je ze niet verwijten dus dat ze de afspraken niet nakomen.
Alle andere meningen laat ik even in het midden. ;)

Ik verwijt ook niks. Ik hoef geen sancties te zien van een "grotere macht" gericht op actionreaction. ik wil gewoon duidelijk maken dat zijn manier van doen niet binnen onze normen en waarden valt en daarmee hoop ik dat de sympathie van de community wegvalt bij dit soort acties van dergelijke spelers.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77845

Guest
Ik verwijt ook niks. Ik hoef geen sancties te zien van een "grotere macht" gericht op actionreaction. ik wil gewoon duidelijk maken dat zijn manier van doen niet binnen onze normen en waarden valt en daarmee hoop ik dat de sympathie van de community wegvalt bij dit soort acties van dergelijke spelers.

Dat sowieso
 
Reactiescore
634
@.TalkToTheHand
Het moet wel niet zo zijn dat er nu een stam volop de dupe van gaat worden.
Als er 1 stam niet mee wilt doen met de wereldafspraken, dan is dat hun keus.

Achteraf alsnog toetreden, zou op zijn minst de CF direct inleveren moeten zijn.
Anders heeft het opstellen van wereldafspraken weinig nut, als de naleving ervan waardeloos gaat zijn.

Dorp van Action is hoe je het went of keert een CF.
Mocht iemand er een andere benaming voor hebben, ben ik serieus benieuw hoe een JUMP naar een BB dorp genoemd wordt in cluster van de andere stam
 

DeletedUser77845

Guest
Nee precies volkomen mee eens. Maar zoals ik hier kan lezen gaat het dorp terug gegeven worden door de stam ( niet dat je met een barberendorp blij mag zijn maar goed) De intentie om het goed te maken is er gelukkig wel, laat het gelijk een les zijn voor iedereen. Hopelijk sluiten ze zich ook snel aan bij de gemaakte wereldafspraken om verwarring te voorkomen.
 
Reactiescore
455
Om alle onduidelijkheid omtrent het hierboven besproken onderwerp weg te nemen, volgende bericht namens mij vanuit 100:
Ook wij zijn akkoord en gaan mee in deze gemaakte wereldafspraken zoals opgesteld. Excuses voor het late communiceren. Aangezien er via verkeerde lijnen info bij ons binnen gekomen is, duurde het initieel te lang voor dat dit besproken werd binnen de stam. Nadat dit eenmaal ter sprake kwam, ging de aandacht van de leiders naar andere zaken dan een post op het AF opstellen (iets met een aanval van twee kanten).

Terugkomend op de vermeende CF van ActionReaction (AR), deze zal worden gegeven aan de stam die hem toebehoord, aan de ligging te zien gok ik dat dit MoTr! gaat zijn? Graag ingame contact opnemen met AR, deze heeft binnen de stam toegezegd het dorp af te staan indien dit nodig gaat zijn.

Als laatste, zie mij en poohbeer nu niet als de 'leiding' van 100. voor alle externe zaken en communicatie op het AF. Wij hebben echter besloten het initiatief te pakken namens onze stam om dit te communiceren en zo de onduidelijkheid weg te nemen voor alle andere stammen op W72. Wie van onze stam onderdeel gaat zijn van de 'leidersgroep' om zaken tussen alle stammen snel te bespreken, volgt ingame om ook daar de onduidelijkheid weg te nemen.
 
Reactiescore
415
ik denk dat de beste oplossing is om atlas gewoon op delete te gooien. Dan edelt de tegenstander niet zo een slechte bb, en ben je gelijk van dat zeikaccount af.
 
Reactiescore
2.508
Om duidelijkheid te scheppen de stam 100. heeft zich nog nergens aangesloten. In principe kan je ze niet verwijten dus dat ze de afspraken niet nakomen.
Alle andere meningen laat ik even in het midden. ;)

Neemt niet weg dat ze zich daarom onethisch kunnen opstellen. Een week geleden heeft Book nog 2 CF's teruggeven aan 100. ;)

EDIT: Gelukkig pakken zij het dus ook goed op en doen ze voor in de toekomst mee aan de regels
 
Reactiescore
286
Wel mooi dat hij de leiding van 100. de schuld geeft.
Heeft deze speler geen normen en waarden? Dan zou je zoiets toch niet doen.
Al met al zegt het genoeg over wat voor spelers 100. in hun stam heeft zitten :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan