Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
634
Gaan we weer :D
1. Ik stab niet, al beweren ze in UWS van wel, maar goed ze baseren het op verkeerde aannamens en zonder feiten. Ik was alleen betrokken bij de oplossing. (Ik kan mijn onschuld niet bewijzen, omdat het onmogelijk is een negatief iets te bewijzen, aldus de rechtbank)
2. Ik speel hier dus ik mag niet niet modden

Je bent welkom om te spelen. Alleen hoop ik niet dat dit echt je beweegredenen waren, want dan ben je hier voor niks vrees ik ;)

Over punt 1 en 2 kunnen we doorgaan in een andere Topic als je daar zin in hebt.
Laten we het dus ontopic houden, voordat je je mede Mod erop gaat attenderen dat mensen off topic aan het posten zijn :p

Aldo,

Zou jij de touwtjes in je handen willen nemen en voor W72 een nette wereldafspraken op papier willen zetten.
Dus ook een met duidelijke sancties.

Niet zoals nu het geval is over palen en dorpen ruil bij CF


PS
@Predec

Jij mag als Game Mod, Aldo trouwens ondersteunen, aangezien jullie beide voorbeeld functies hebben :)
 
Reactiescore
2.508
Over punt 1 en 2 kunnen we doorgaan in een andere Topic als je daar zin in hebt.
Laten we het dus ontopic houden, voordat je je mede Mod erop gaat attenderen dat mensen off topic aan het posten zijn :p

Er valt weinig over te vertellen.
Feit: Ik mag hier niet modden
Feit: Ik kan niet iets bewijzen wat er niet is (= ik kan geen screens laten zien dat ik het niet wist, ik kan enkel de PM laten zien dat ik op de hoogte wordt gesteld van de situtie)

Aldo,

Zou jij de touwtjes in je handen willen nemen en voor W72 een nette wereldafspraken op papier willen zetten.
Dus ook een met duidelijke sancties

Ik hem mij teruggetrokken uit de leiding sinds gisteravond. Ik ga mijn tijd dus niet in de afspraken steken, wel zal ik mij hardmaken dat iedereen zich aan de gemaakte afspraken houdt, vriend of vijand.

Lang verhaal kort: Het heeft niks met de situatie met UWS te maken
Ik ben verhuist naar de hoofdstad om een minor te volgen. Ik woon nu dus voor het eerst op mijzelf. De minor in vrij intensief 15u contacturen 30u huiswerk (elke week deadlines van verslagen/analyses van +20 pagina's). Daarnaast wil ik Amsterdam nog leren kennen nu ik er op kamers woon. Conclusie leidingszaken zit er niet in. Enkel het spelen als speler binnen de stam met mijn team.

EDIT: Wat zich overigens ook beperkt tot P&P voor de stam/account op het AF en farmen
 
Reactiescore
58
Aldo,

Zou jij de touwtjes in je handen willen nemen en voor W72 een nette wereldafspraken op papier willen zetten.
Dus ook een met duidelijke sancties.

Niet zoals nu het geval is over palen en dorpen ruil bij CF


Nu Aldo zijn overdracht netjes heeft gedaan naar de nieuwe leiding van Book. En hij het stokje heeft over gedragen aan mij, Lars (Kapitrein), met daarin een ondersteunende. Vind ik het niet erg om persoonlijk de regels, afspraken en sancties rondom de wereld afspraken in goede banen te gaan leiden.

Op het moment heeft Jasper (Vanuit Fresh!) een mededeling de ronde gedaan om te peilen welke leiding teams er zich willen melden voor een gezamenlijke groep om wereld afspraken in vast te leggen. Mocht dit op niks lopen zal ik dit daarna samen met Jasper opnieuw proberen om zo in ieder geval goede lijnen voor communicatie te hebben tussen de leiding van de verschillende kampen in deze wereld.

In de loop van de aankomende dagen zal er dan ook meer overleg plaats gaan vinden over o.a.:
- De huidige afspraken
- Verdere afspraken, voornamelijk met oog op bijvoorbeeld de Universiteiten dorpen die binnenkort beschikbaar worden.

Ook zal deze groep dan gezamenlijk sneller kunnen communiceren, zeker als dit nodig geacht wordt in het verloop van de wereld.

Het zal even wennen worden, maar ik (en hopelijk ook alle andere) gaan ons best doen om dit zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen.
 
Reactiescore
634
Even terugkomend op mijn eerdere post.

Ik ben zelfs voorstander van wereldafspraken, ben volgens mij ook de eerste speler die de CM erbij had betrokken (W65).
Enige jammere eraan is dat de afspraken wel gaan lukken, alleen de uitvoering ervan een moeilijke zaak blijft.

Ik lees nu bv dorpen ruil bij een CF, moet als ik heel eerlijk ben flink om lachen :)
 
Reactiescore
767
Ik hoorde dat een Forum Mod leider was van een stabbende stam en actief was op een wereld waar hij ook als Mod deels actief was.
Dus kon ik het niet laten om even mee te lezen :)
Markje hoe durf jij nog te vertonen na w69 grote bek dit dat maar keihard op del gegaan die wereld werd je ook al uitgespuugt door je stamgenoten ? Zou me niks verbazen hier ?
 
Reactiescore
634
Frank,

Ga je nu elke wereld naar aandacht zoeken die je irl niet kan vinden ?.

Wellicht een idee om zo een pop te kopen.
Enige moeite die je dan nog moet doen is het even op te blazen :).

Wereld waar jij het trouwens over hebt.
Was jij niet de klootzak die even een NAP aanging met de vijand terwijl je buurman volop aan het aanvallen was.
Andersverwoord, zorgde jij er niet voor dat de tegenstander dankzij zou perfect getimede NAP beter zijn stamgenoot kon OS.
Sws verdient het een waardering dat jouw account gelijk eerste beste massa met volop stam def op zijn bek was gegaan

Nu je hok in !
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
767
Frank,

Ga je nu elke wereld naar aandacht zoeken die je irl niet kan vinden ?.

Wellicht een idee om zo een pop te kopen.
Enige moeite die je dan nog moet doen is het even op te blazen :).

Wereld waar jij het trouwens over hebt.
Was jij niet de klootzak die even een NAP aanging met de vijand terwijl je buurman volop aan het aanvallen was.
Andersverwoord, zorgde jij er niet voor dat de tegenstander dankzij zou perfect getimede NAP beter zijn stamgenoot kon OS.
Sws verdient het een waardering dat jouw account gelijk eerste beste massa met volop stam def op zijn bek was gegaan

Nu je hok in !
Hahahaha is wel grappig dat jij de gene bent die dit beweert , eve feiten op tafel hoor

Corus is op del gegaan en daarna is pret weggespeeld en daarna nap ect omdat vele accounts er geen zin hadden , die nap met freyer zijn we aangegaan vanwege jullie ego gedrag kwa lijnen en en edelen het feit dat jullie een 30 dorpen breed front hadden was jullie eige fout want ja 3 dorpjes afstaan bijv kon niet in jou ogen :)
 

DeletedUser69389

Guest
Frank,

Ga je nu elke wereld naar aandacht zoeken die je irl niet kan vinden ?.

Wellicht een idee om zo een pop te kopen.
Enige moeite die je dan nog moet doen is het even op te blazen :).

Wereld waar jij het trouwens over hebt.
Was jij niet de klootzak die even een NAP aanging met de vijand terwijl je buurman volop aan het aanvallen was.
Andersverwoord, zorgde jij er niet voor dat de tegenstander dankzij zou perfect getimede NAP beter zijn stamgenoot kon OS.
Sws verdient het een waardering dat jouw account gelijk eerste beste massa met volop stam def op zijn bek was gegaan

Nu je hok in !
Gelukkig gaat de vlieger niet meer op dat Corus nooit is weggespeeld.
 
Reactiescore
349
Als een witch hunt effect ervoor zorgt dat ik kan zien welke stammen potentieel een (illegale) Cluster Fuck kunnen gaan plaatsen binnen het gebied van mijn stam. Of van welke stammen ik rekening moet houden met mogelijke (niet standaard) katapult aanvallen dan ja, doe mij maar een Witch Hunt.

Op het moment zijn voor zover ik kan lezen in dit topic Book en Fresh! de enige die er mee in hebben gestemd. De rest is er of mee ingestemd en heeft alleen maar onvrede uitgesproken over de afspraken, waarna de definitieve uitslag van het overleg nog achterwegen is gelaten. Of er is nog niets gemeld over deze afspraken.

Een lijst van stammen waarvan we zeker weten met wie we een gezamenlijke afspraak hebben zorgt ervoor dat bij overtreding van de regels niet door maar de helft van een wereld wordt gereageerd. Maar dat we ook allemaal verantwoordelijk worden gehouden voor het bestraffen van overtredingen.

Huidige lijst stammen die zich aan deze afspraken houden:
- Fresh!
- Book
- MoTr!
- U.W.S.

Huidige stammen die interresse hebben in de afspraken:
- 100.

Ik denk dat 100. de interesse is verloren als ik de meest recente actie zie van Action...
 
Reactiescore
225
Schermafbeelding 2020-03-08 om 9.50.20 AM.png
(wit: Actionreaction, Blauw: Motr!, Geel: 100.)

Alsof je schijt hebt aan de community ofzo...
Dat de leiders van 100. zich nog durfen te verdedigen in moraliteit joh, Lachwekkend met een hoofdletter L :)
 
Reactiescore
58
Ik denk dat 100. de interesse is verloren als ik de meest recente actie zie van Action...

De houding van de stam ten opzichte van de onderhandelingen, waar voor zover ik weet nog geen animo voor was zijn inderdaad niet optimaal. Zeg maar gerust, redelijk a-sociaal.

Ik verwacht dat 100. deze move gaat verdedigen onder het mom van een jump dorpje (Echter toont dit weinig, tot geen respect naar de andere mensen in deze speel wereld), waar deze jump echter naartoe gaat is mij volledig onduidelijk. Vraag bij Action Reaction uitgezet.

Het desbetreffende dorpje lijkt echter wel over de clusters van MoTr! te zijn heen gesprongen (waar Tragedy Under Grace & jij (Niels015) liggen) dit cluster deel is nog niet gedicht, dus het kan ook gezien zijn als een gat waar nog gebruik gemaakt van kon worden.

Ik zal proberen hier onpartijdig in te blijven, maar positief voor de stand van 100. ten opzichte van de andere spelers op W72 ziet het er niet uit.

Laten we even verhaal afwachten, voordat we met meer modder gaan gooien.

Huidige status:
- Mededeling naar ActionReaction staat uit (09:51 08-03-2020).
* ActionReaction is het ermee eens dat 100. maar eens snel aansluiten bij de CF/Kata afspraken.
- Mededeling naar Seduced by Lies staat uit (10:09 08-03-2020, in afwachting van reactie.
* Seduced by Lies reageerd: "Forum topic gemaakt, in principe hanteren wij dezelfde CF en Kata afspraken als jullie.
Ik zal later vandaag of morgen nog een bevestiging sturen."

Vervolg: Vraag bij SBL neergelegd om ActionReaction te vragen zijn CF af te staan aan de juiste partij. In dit geval Orthello, tenzij zij dit niet willen dan MoTr! of PASS.

Extra informatie vanuit MoTr! (& PASS <-- MB Stam MoTr!):
- Cluster is een stuk meer gedicht als je deze betrekt in de kaart die gecreëerd wordt.
- Daarnaast ligt het dorpje ook tussen dorpen van een kleinere stam: Orthello wiens loyaliteiten (Eigen spel, of ondergeschikt aan) nog onbekend zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan