Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
146
En mag je al zwemmen voor er water in zit?

(even de fantatische spreekwoorden verderzetten)
 
Reactiescore
516
Nu komt de giraffe uit de sok.

1583336569188.png
 
Reactiescore
301
Over gras wandelen is één. Maar palen in de grond slaan die er 3 weken later niet meer mogen staan, kunnen eruitgehaald worden toch?

Maar als er ondertussen op die palen al een heel huis is gebouwd, waar mensen wonen, gaat het weeral niet zo vlotjes en mogen deze mensen er vaak blijven wonen en gelden die nieuwe regels van palen slaan pas vanaf dan voor de volgende mensen die zoiets willen bouwen

(Ps. Welke gek bouwt nu op palen als fundering)
 
Reactiescore
2.039
Maar als er ondertussen op die palen al een heel huis is gebouwd, waar mensen wonen, gaat het weeral niet zo vlotjes en mogen deze mensen er vaak blijven wonen en gelden die nieuwe regels van palen slaan pas vanaf dan voor de volgende mensen die zoiets willen bouwen

(Ps. Welke gek bouwt nu op palen als fundering)

Paalfundering is vrij normaal?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gekken die slechte bovenste grondlagen hebben voor op te bouwen!
 
Reactiescore
161
Kijk, ik kom niet uit Amsterdam, maar volgens mij houden ze daar wel van palen ;-). Ik bedoel natuurlijk bouwen op palen.
 
Reactiescore
58
Zouden we voor het overzichtelijk houden van iedereen die met de afspraken is ingestemd in je originele post een spoiler of lijstje mogen met alle deelnemende stammen?

Natuurlijk zou je daar ook een kopje kunnen plaatsen met stammen waar op het moment overleg mee wordt gedaan, om zo transparantie te creëeren welke stammen er interesse tonen en het geen giswerk is.
 
Reactiescore
37
Hiermee wil je dus eigenlijk een soort witchhunt effect krijgen?
Zouden we voor het overzichtelijk houden van iedereen die met de afspraken is ingestemd in je originele post een spoiler of lijstje mogen met alle deelnemende stammen?

Natuurlijk zou je daar ook een kopje kunnen plaatsen met stammen waar op het moment overleg mee wordt gedaan, om zo transparantie te creëeren welke stammen er interesse tonen en het geen giswerk is.
 
Reactiescore
58
Hiermee wil je dus eigenlijk een soort witchhunt effect krijgen?

Als een witch hunt effect ervoor zorgt dat ik kan zien welke stammen potentieel een (illegale) Cluster Fuck kunnen gaan plaatsen binnen het gebied van mijn stam. Of van welke stammen ik rekening moet houden met mogelijke (niet standaard) katapult aanvallen dan ja, doe mij maar een Witch Hunt.

Op het moment zijn voor zover ik kan lezen in dit topic Book en Fresh! de enige die er mee in hebben gestemd. De rest is er of mee ingestemd en heeft alleen maar onvrede uitgesproken over de afspraken, waarna de definitieve uitslag van het overleg nog achterwegen is gelaten. Of er is nog niets gemeld over deze afspraken.

Een lijst van stammen waarvan we zeker weten met wie we een gezamenlijke afspraak hebben zorgt ervoor dat bij overtreding van de regels niet door maar de helft van een wereld wordt gereageerd. Maar dat we ook allemaal verantwoordelijk worden gehouden voor het bestraffen van overtredingen.

Huidige lijst stammen die zich aan deze afspraken houden:
- Fresh!
- Book
- MoTr!
- U.W.S.

Huidige stammen die interresse hebben in de afspraken:
- 100.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
161
Hallo allemaal,

Om alle onduidelijkheid weg te nemen omtrent de rol van MoTr! in deze wereldafspraken even het volgende:
wij zijn akkoord met alle gestelde voorwaarden en ik zal samen met Thomas (Mede-speler Pjotr Clearikov.) de regels handhaven binnen onze stam. Ook de straffen na overtreding lijken ons prima maatregelen.

Namens Money Train,

Julian - Team Pjotr Clearikov.
 

DeletedUser77845

Guest
Wat doen we met clusterfucks die voor deze afspraken gezet zijn? Dat wil ik wel horen van jullie. ;-)

Onderling met desbetreffende stam overleggen.

- Wellicht een dorpenruil voorstellen als compensatie zodat beiden stammen tevreden zijn.
- In principe geld het natuurlijk pas wanneer stammen akkoord zijn gegaan, momenteel is enkel 100. nog niet akkoord gegaan maar lijkt mij dat ze zich wel hierbij gaan aansluiten. Daarbij zou het mooie stap in de goede richting zijn dat jullie als beide stammen eruit kunnen komen.
 
Reactiescore
634
Het is zeker een goede zet om wereldafspraken op papier te zetten en te hopen dat meerdere stammen eraan mee gaan doen.
Fair spel staat bij iedereen toch op plek 1 !

Wat ik dan niet snap. Waarom worden er wel CF's gelegd voordat de afspraken rond zijn ?.
Waarom gaat een stam die zijn W72 geschiedenis als stabbende stam is begonnen ook nog eens de CF's verdedigen ?

Spreek je over Fair spel, dan speel je vanaf dag 1 Fair.
Spreek je pas over Fair spel als het jou uitkomt, dan beter je klep houden.
 
Reactiescore
2.508
Eerlijk he man man man man man
Elke wereld heb je van de gasten die eerst gaan Stabben - CF enzo, maar zodra het op Fair Spel aankomt staan ze als eerste van rij om aan te geven dat ze voor Fair Spel zijn.

Speel jij deze wereld :eek:
 
Reactiescore
2.508
Ik hoorde dat een Forum Mod aan het stabben was en actief was op een wereld waar hij ook als Mod deels actief was.
Dus kon ik het niet laten om even mee te lezen :)

Gaan we weer :D
1. Ik stab niet, al beweren ze in UWS van wel, maar goed ze baseren het op verkeerde aannamens en zonder feiten. Ik was alleen betrokken bij de oplossing naar UWS toe. (Ik kan mijn onschuld niet bewijzen, omdat het onmogelijk is een negatief iets te bewijzen, aldus de rechtbank)
2. Ik speel hier dus ik mag niet niet modden

Je bent welkom om te spelen. Alleen hoop ik niet dat dit echt je beweegredenen waren, want dan ben je hier voor niks vrees ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan