Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser77845

Guest
Beste w72 spelers,

Nu de wereld zich in een gevorderd stadium bevind zijn er tussen Fresh! en Book afspraken gemaakt.
Mochten andere stammen ook zich geroepen voelen om deel te nemen schroom dan niet om contact op te nemen.

Wij hopen dat de overige (grotere) stammen zich hierbij zullen aansluiten om deze wereld op een leuke en fair-play manier te kunnen gaan bespelen.


Momenteel gemaakte afspraken:

1.) Clusterfucken.


Definitie van een niet legitieme clusterfuck: Onder cluster fucken verstaan we alle barbarendorpen en neutrale dorpen gelegen in het cluster van de vijand. Let op: Onder neutrale dorpen/speler verstaan we spelers die niet aantoonbaar banden (elkaar ondersteunen en/of gezamenlijk aanvallen etc.) hebben met de tegenpartij.

Het spreekt voor zich dat de MB en DU stammen/spelers onder de hoofdstam vallen! Deze dorpen zullen altijd legale CF zijn.

Het edelen van barbarendorpen die slechts 1 vlak van een vijandelijk cluster afliggen is nooit toegestaan. Het lijkt mij logisch dat het edelen van barbarendorpen rondom een eerlijk verkregen clusterfuck evenmin toegestaan is

Consequentie voor clusterfucken;
1e keer = afgeven clusterfuck
2e keer, of meer dan 3 dorpen = afgeven clusterfucks en napverlening 24 uur.
3e keer = Inleveren clusterfucks, 10 eigen dorpen en napverlening 24 uur.
4e keer = Verwijdering uit stam of grove inlevering dorpen.


2) Katapulteren

Katapulteren is uitsluitend toegestaan op de volgende doelen:
- Verzamelplaats
- Muur
- Uitkijktoren
- Universiteitsdorpen

Consequentie op verbreken:
- NAP-verlening, afhankelijk van verrichte schade
- Moedwillige overtredingen staan hogere straffen

Stammen die akkoord zijn:

- Fresh!
- Book
- MoTr!
- U.W.S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Beste w72 spelers,

Nu de wereld zich in een gevorderd stadium bevind zijn er tussen Fresh! en 300 afspraken gemaakt.
Mochten andere stammen ook zich geroepen voelen om deel te nemen schroom dan niet om contact op te nemen.

Wij hopen dat de overige (grotere) stammen zich hierbij zullen aansluiten om deze wereld op een leuke en fair-play manier te kunnen gaan bespelen.


Momenteel gemaakte afspraken:

1.) Clusterfucken.


Definitie van een niet legitieme clusterfuck: Onder cluster fucken verstaan we alle barbarendorpen en neutrale dorpen gelegen in het cluster van de vijand. Let op: Onder neutrale dorpen/speler verstaan we spelers die niet aantoonbaar banden (elkaar ondersteunen en/of gezamenlijk aanvallen etc.) hebben met de tegenpartij.

Het spreekt voor zich dat de MB en DU stammen/spelers onder de hoofdstam vallen! Deze dorpen zullen altijd legale CF zijn.

Het edelen van barbarendorpen die slechts 1 vlak van een vijandelijk cluster afliggen is nooit toegestaan. Het lijkt mij logisch dat het edelen van barbarendorpen rondom een eerlijk verkregen clusterfuck evenmin toegestaan is

Consequentie voor clusterfucken;
1e keer = afgeven clusterfuck
2e keer, of meer dan 3 dorpen = afgeven clusterfucks en napverlening 24 uur.
3e keer = Inleveren clusterfucks, 10 eigen dorpen en napverlening 24 uur.
4e keer = Verwijdering uit stam of grove inlevering dorpen.


2) Katapulteren

Katapulteren is uitsluitend toegestaan op de volgende doelen:
- Verzamelplaats
- Muur
- Uitkijktoren
- Universiteitsdorpen

Consequentie op verbreken:
- NAP-verlening, afhankelijk van verrichte schade
- Moedwillige overtredingen staan hogere straffen

Morgen heten wij anders, maar wij Book gaan akkoord
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
37
Ik vind de afspraken van "eigen dorpen afgeven" niet passen in het clusterfuck verhaal. Mocht je daar wat wijzigingen in willen maken dan zal ik 100. ook aansporen om hieraan mee te doen.
 
Reactiescore
499
Reactiescore
161

Tuurlijk zijn wij geïnteresseerd, we hadden misschien beter een aantal stammen samen in een groep kunnen voegen om mee te praten, vooral op basis van bovenstaande PM, maar goed. Hoe zit het met clusterfucks die nu al staan? Die worden teruggegeven neem ik aan? ;-) (Acta est fabula. lezen we mee?)
 
Reactiescore
2.039
Het edelen van barbarendorpen die slechts 1 vlak van een vijandelijk cluster afliggen is nooit toegestaan. Het lijkt mij logisch dat het edelen van barbarendorpen rondom een eerlijk verkregen clusterfuck evenmin toegestaan is

Deze logica snap ik niet helemaal
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Je mag je front ni versterken, logisch toch
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.039
je veroverd 1 dorpje, waarna je alle 8 barbjes die er aan grenst overneemt, niet echt lekker

Als je geen dorpen in je cluster verliest heb je dat probleem ook niet, maar vooruit daar kan ik nog inkomen. Maar geen bb's op 1 vak van je tegenstanders zn cluster? Het gaat toch om clusterfucks, of is je cluster tegenwoordig alles binnen een bepaalde radius van je dorpen?
 
Reactiescore
37
Als je geen dorpen in je cluster verliest heb je dat probleem ook niet, maar vooruit daar kan ik nog inkomen. Maar geen bb's op 1 vak van je tegenstanders zn cluster? Het gaat toch om clusterfucks, of is je cluster tegenwoordig alles binnen een bepaalde radius van je dorpen?

Ben het met je eens, op deze manier zal het een pussy wereld worden.
 
Reactiescore
376
Dat is iedere wereld zo'n wereld :D
 
Reactiescore
225
Beste w72 spelers,

Nu de wereld zich in een gevorderd stadium bevind zijn er tussen Fresh! en Book afspraken gemaakt.
Mochten andere stammen ook zich geroepen voelen om deel te nemen schroom dan niet om contact op te nemen.

Wij hopen dat de overige (grotere) stammen zich hierbij zullen aansluiten om deze wereld op een leuke en fair-play manier te kunnen gaan bespelen.


Momenteel gemaakte afspraken:

1.) Clusterfucken.


Definitie van een niet legitieme clusterfuck: Onder cluster fucken verstaan we alle barbarendorpen en neutrale dorpen gelegen in het cluster van de vijand. Let op: Onder neutrale dorpen/speler verstaan we spelers die niet aantoonbaar banden (elkaar ondersteunen en/of gezamenlijk aanvallen etc.) hebben met de tegenpartij.

Het spreekt voor zich dat de MB en DU stammen/spelers onder de hoofdstam vallen! Deze dorpen zullen altijd legale CF zijn.

Het edelen van barbarendorpen die slechts 1 vlak van een vijandelijk cluster afliggen is nooit toegestaan. Het lijkt mij logisch dat het edelen van barbarendorpen rondom een eerlijk verkregen clusterfuck evenmin toegestaan is

Consequentie voor clusterfucken;
1e keer = afgeven clusterfuck
2e keer, of meer dan 3 dorpen = afgeven clusterfucks en napverlening 24 uur.
3e keer = Inleveren clusterfucks, 10 eigen dorpen en napverlening 24 uur.
4e keer = Verwijdering uit stam of grove inlevering dorpen.


2) Katapulteren

Katapulteren is uitsluitend toegestaan op de volgende doelen:
- Verzamelplaats
- Muur
- Uitkijktoren
- Universiteitsdorpen

Consequentie op verbreken:
- NAP-verlening, afhankelijk van verrichte schade
- Moedwillige overtredingen staan hogere straffen
als je voor een 3e keer gaat clusterfucken dan heb je toch laten zien dat je de regels niet serieus neemt. Beetje onzinnig om dan "strafjes" te geven. Kick uit de stam direct zou vanaf de 3e keer moeten gebeuren vind ik.

We zijn geen kleine kinderen die steeds op de vingers moeten worden getikt ofwel?
 

DeletedUser77845

Guest
Lekker hoor iedereen heeft zijn zegje gedaan nu is het tijd voor actie. Kom ingame maar met je alternatieve voorwaarde als je er niet mee eens bent of wat je zou willen veranderen. Wellicht gaan wij als beide stammen hiermee akkoord en passen wij het aan. Mij lijkt het wel handig als de gehele wereld dezelfde voorwaardes heeft. Heb eerlijk gezegd geen zin om met verschillende stammen allerlei andere afspraken te hebben. Beetje water bij de wijn kan geen kwaad, uiteindelijk zijn de verschillen ook beperkt met wat jullie hierboven aanggeven.

Uiteindelijk is het vrij simpel, gewoon geen CF zetten dan is er niks aan de hand en is iedereen blij! ;)
 
Reactiescore
161
Lekker hoor iedereen heeft zijn zegje gedaan nu is het tijd voor actie. Kom ingame maar met je alternatieve voorwaarde als je er niet mee eens bent of wat je zou willen veranderen. Wellicht gaan wij als beide stammen hiermee akkoord en passen wij het aan. Mij lijkt het wel handig als de gehele wereld dezelfde voorwaardes heeft. Heb eerlijk gezegd geen zin om met verschillende stammen allerlei andere afspraken te hebben. Beetje water bij de wijn kan geen kwaad, uiteindelijk zijn de verschillen ook beperkt met wat jullie hierboven aanggeven.

Uiteindelijk is het vrij simpel, gewoon geen CF zetten dan is er niks aan de hand en is iedereen blij! ;)

Wat doen we met clusterfucks die voor deze afspraken gezet zijn? Dat wil ik wel horen van jullie. ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan