Wereld afspraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
767
weet niet wat mark precies bedoelt met book die verkeerd speelt maar een naam zou handig wezen.
 
Reactiescore
146
weet niet wat mark precies bedoelt met book die verkeerd speelt maar een naam zou handig wezen.

Denk dat hij book als voorbeeld neemt maar 100. als uiteindelijke overtreder oogt
 
Reactiescore
225
Deze 4 stammen zijn akkoord met de rest is vrij spel mogelijk?

Motr
Uws
Fresh
Book

nou je kunt niet verwachten dat de kleine stammen ook mensen hebben die het AF lezen.

Zou je daar gewoon moreel gedragen en er rekening mee houden dat jij waarschijnlijk 50 dorpen groter bent dan je tegenstander.
Als je een beetje skills hebt dan hoef je je daar ook niet met CF’s en kata’s uit te laten maar edel je ze gewoon direct op het front.
 
Reactiescore
2.477
Om alle onduidelijkheid omtrent het hierboven besproken onderwerp weg te nemen, volgende bericht namens mij vanuit 100:
Ook wij zijn akkoord en gaan mee in deze gemaakte wereldafspraken zoals opgesteld.

Deze 4 stammen zijn akkoord met de rest is vrij spel mogelijk?

Motr
Uws
Fresh
Book

100. is dus ook akkoord maar er zich aanhouden is nog iets anders :p
 
Reactiescore
415
Naja als je akkoord bent met de regels lijkt het me niet dat je stammen die het er niet mee eens zijn gelijk met de grond in boord met katas, of hun hele cluster vol met cf's legt. Dus het lijkt me als je een beetje speler bent dat je deze regels gewoon als standaard hanteert en niet als een klein kind. "Als hij het niet wilt, wil ik het ook niet."
 
Reactiescore
146
Ik denk dat deze stammen gewoon al geen katas/CF's moeten doen tegen andere stammen die niet akkoord zijn. Pas wanneer de stammen die geen akkoord gegeven hebben deze praktijken hanteren is het toegelaten in mijn ogen.
 
Reactiescore
805
100. is dus ook akkoord maar er zich aanhouden is nog iets anders :p
Wij zijn inderdaad akkoord, eraan houden doen we ook hoor.

Alleen spijtig dat er nergens vermeld staat hoeveel velden in iemand zen cluster word aanschouwd als CF. Anders komen mensen af met dit soort edellijnen.
1584801609223.png
 
Reactiescore
634
Eergisteren
Vorige week
Vorige maand

Meerdere malen door SBL en zijn aanhang :).
Schijnbaar heeft ex leider van 100. de smaak te pakken en volgens hem een manier ontwikkeld om CF te omzeilen :)
 
Reactiescore
270
Het edelen van barbarendorpen die slechts 1 vlak van een vijandelijk cluster afliggen is nooit toegestaan. Het lijkt mij logisch dat het edelen van barbarendorpen rondom een eerlijk verkregen clusterfuck evenmin toegestaan is

Niet iedereen in 100 blijkbaar. Aangezien SBL zijn MB een barbarendorp recht tegen ons aan overneemt en SBL deze vervolgens edelt.

https://nl.twstats.com/nl72/index.php?page=village&mode=conquers&id=125. Kijk maar even naar de ligging van dit dorp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan