wereld 3 en dit forum

DeletedUser

Guest
^^ Sure, noem er eens 3?

Ik kan wel spelers opnoemen, alleen dat zijn mensen die hier toch niet zovaak op het forum te vinden zijn, maar als je het perse wilt weten:

1. Homo-erectus sapiens
2. Rover Ram
3. Emiel1234

Tevreden?
 

DeletedUser22241

Guest
Hmmm, dan ben ik waarschijnlijk onduidelijk geweest.

Noem er eens 3 op die vaak te vinden zijn op het forum van W3.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, dan ben ik waarschijnlijk onduidelijk geweest.

Noem er eens 3 op die vaak te vinden zijn op het forum van W3.

Dan zou ik het niet weten. Ben namelijk de laatste 2 dagen pas beetje op het forum gaan kijken en reageren.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan wel spelers opnoemen, alleen dat zijn mensen die hier toch niet zovaak op het forum te vinden zijn, maar als je het perse wilt weten:

1. Homo-erectus sapiens
2. Rover Ram
3. Emiel1234

Tevreden?

Het zou helpen moesten het al bekende spelers zijn. Hoeven ze niet eens vaak op het forum te komen. Maar van die mensen heb ik nog nooit gehoord...

Ik heb ze dan maar eens opgezocht en het zijn allemaal stamgenoten van je... En het feit dat er dan maar 3 zijn is toch ook niet zo een goed punt om je argumentatie te versterken.

Maar goed, genoeg energie verspilt in een persoon waarbij het toch niets gaat uithalen.
 

DeletedUser

Guest
Het zou helpen moesten het al bekende spelers zijn. Hoeven ze niet eens vaak op het forum te komen. Maar van die mensen heb ik nog nooit gehoord...

Ik heb ze dan maar eens opgezocht en het zijn allemaal stamgenoten van je... En het feit dat er dan maar 3 zijn is toch ook niet zo een goed punt om je argumentatie te versterken.

Maar goed, genoeg energie verspilt in een persoon waarbij het toch niets gaat uithalen.


Als je voortaan eerst eens goed leest, dan was dit ook weer overbodig, zie het bericht hierboven van luca.
 

DeletedUser

Guest
Als je voortaan eerst eens goed leest, dan was dit ook weer overbodig, zie het bericht hierboven van luca.

En als jij niet op alles een zinloze opmerking moest maken zoals deze die je net deed dan was dat van mij allemaal al niet meer nodig ;)
 

DeletedUser

Guest
xD
waarom maken jullie altijd discussies?
ik weet ook wel dat het aan luca ligt:p
 
Bovenaan