wereld 3 en dit forum

DeletedUser

Guest
Na een paar weken kom ik nog eens kijken hoe het er voor staat met deze discussie. Er vallen mij een paar dingen op:

1) we zijn nog niet ge-slot, verbazingwekkend
2) ik zie 10 pagina's met vooral spam, zoals voorspeld
3) af en toe zie ik mensen die het eigenlijke onderwerp willen bespreken

Tav van dat laatste: Catsgirl is zo iemand, bijvoorbeeld. Dat er geen resultaat wordt gesorteerd, zoals je aangeeft Ronny, dat was te verwachten. Daarmee wil ik graag de eindconclusie aan dit alles breien:

Mijn stelling:

Tribalwars mist een doel in het spel. Ik heb (toegegeven) nooit travian gespeeld, maar ik heb begrepen dat daar wel echt een einddoel is. Dat wil zeggen: er is een winconditie.

Elk spel heeft een winconditie nodig, dwz: wat moet ik doen / bereiken om te winnen? Tribalwars heeft dat niet. In theorie kan een wereld eeuwig blijven draaien. Ga maar na: als iedereen blijft spelen, niemand geeft op, en iedereen blijft stug zijn dorpjes verdedigen, dan houdt het nooit op.

Misschien was dat wel de motivatie van mijn eerste post. Deep down zeg maar. Want ik geef grif toe: ik was toen gefrustreerd door het forum ge-ouwehoer. Alsof dat het spel is geworden.

Kortom: eigenlijk gaat dit topic (wat mij betreft) over wanneer een wereld in TW gewonnen is. Wat is de win conditie?

Eigenlijk is deze vraag wel los te koppelen van forumspam, een valkuil waar ik vaak in ben gestonken...


*moge B0RG W3 winnen!*

Groeten,
Erik.

Deze beredenering slaat op niets Hoeky,,

Tribalwars heeft wel degelijk een winconditie, Bij elk vijandelijk dorpje wat je over neemt heb je als het ware al een mini veldslag gewonnen (is 'een winconditie';):rolleyes:)

Maar vooral wanneer je een plekje stijgt op de ranglijst als speler of als stam, dan geeft dat al een voldoening voor de meesten.. De een liever op Oda ranglijst als de wereldranglijst. Maar wanneer je op een van deze op de nummer een positie komt dan ben je in mijn ogen de winnaar.. De een wat meer gerespecteerd als de ander.. dmv. speelstijl.

Het leuke aan tribalwars is dat je van je plaats kunt worden gestoten, dus blijft het spelletje juist daardoor een uitdaging.
En zoals Bappos al beaamt (btw, eerste nuttige wat ik van hem heb gelezen op het AF ;) ) kan het behalen van je doelstellingen een bepaalde voldoening geven en één winconditie creëeren...

Zoo, back to w6:)
 

DeletedUser5435

Guest
Deze beredenering slaat op niets Hoeky,,

Tribalwars heeft wel degelijk een winconditie, Bij elk vijandelijk dorpje wat je over neemt heb je als het ware al een mini veldslag gewonnen (is 'een winconditie';):rolleyes:)

Maar vooral wanneer je een plekje stijgt op de ranglijst als speler of als stam, dan geeft dat al een voldoening voor de meesten.. De een liever op Oda ranglijst als de wereldranglijst. Maar wanneer je op een van deze op de nummer een positie komt dan ben je in mijn ogen de winnaar.. De een wat meer gerespecteerd als de ander.. dmv. speelstijl.

Het leuke aan tribalwars is dat je van je plaats kunt worden gestoten, dus blijft het spelletje juist daardoor een uitdaging.
En zoals Bappos al beaamt (btw, eerste nuttige wat ik van hem heb gelezen op het AF ;) ) kan het behalen van je doelstellingen een bepaalde voldoening geven en één winconditie creëeren...

Zoo, back to w6:)

nah dat geld mss voor aantal spelers maar ik en ken nog wel aantal andere die spelen nog omdat ze hun stam niet in de steek willen laten.... die ranking is leuk voor erbij.
 

DeletedUser10082

Guest
nah dat geld mss voor aantal spelers maar ik en ken nog wel aantal andere die spelen nog omdat ze hun stam niet in de steek willen laten.... die ranking is leuk voor erbij.

Val die spelers aan en ze geven op.
Er zijn idd mensen die blijven spelen omwille van hun stam,
maar deze zijn niet meer zo fanatiek bezig!
Van het moment je hen continu onder druk gaat zetten,
gaan ze zich verontschuldigen en stoppen..:)
 

DeletedUser5435

Guest
Val die spelers aan en ze geven op.
Er zijn idd mensen die blijven spelen omwille van hun stam,
maar deze zijn niet meer zo fanatiek bezig!
Van het moment je hen continu onder druk gaat zetten,
gaan ze zich verontschuldigen en stoppen..:)

dat geld dan misschien voor de spelers die jij kent xD

maar ik ben zelf zo'n speler en kom maar op met die aanvallen hoor xD
 

DeletedUser

Guest
Val die spelers aan en ze geven op.
Er zijn idd mensen die blijven spelen omwille van hun stam,
maar deze zijn niet meer zo fanatiek bezig!
Van het moment je hen continu onder druk gaat zetten,
gaan ze zich verontschuldigen en stoppen..:)

Sommige spelers zijn soms zo dom - vooral op nieuwe werelden - dat ze vragen van "wat heb ik je misdaan"?
Dan zeg ik, het is maar een spelletje :p
Maar toch vraag ik het nooit aan andere :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag het altijd, zo leer je hem kennen en kun je zijn acties voorspellen, ook wanneer je een gesprek begint zie je wanneer hij online is en wanneer niet...
 

DeletedUser

Guest
Sommige spelers zijn soms zo dom - vooral op nieuwe werelden - dat ze vragen van "wat heb ik je misdaan"?
Dan zeg ik, het is maar een spelletje :p
Maar toch vraag ik het nooit aan andere :D


Hihi dat heb ik 2 jaar gelden 1 keer gedaan.
Toen was ik voor het eerst begonnen en had ik pas 200P.

Als dat nu zou gebeuren zal ik toch echt anders reageren:D
 

DeletedUser3621

Guest
dus stel dat ik nu 150 vegen op jou zou gooien, wat zou je dan zeggen? :)

(als ik naast je zou liggen natuurlijk ;))
 

DeletedUser5435

Guest
dus stel dat ik nu 150 vegen op jou zou gooien, wat zou je dan zeggen? :)

(als ik naast je zou liggen natuurlijk ;))

laat maar komen ;) alleen gaat bij jullie niet echt goed werken wss want ricoluci (mijn buurman) en musake (mijn andere buurman) hebben veels te weinig stootkracht om muurtjes die 0 zijn enzo helemaal verder leeg te vegen...
 

DeletedUser22326

Guest
dus stel dat ik nu 150 vegen op jou zou gooien, wat zou je dan zeggen? :)

(als ik naast je zou liggen natuurlijk ;))

A: Uitzoeken waar je in het echt woont.
B: Een stiletto kopen.
C: Mag je zelf invullen.
 

DeletedUser

Guest
A: Uitzoeken waar je in het echt woont.
B: Een stiletto kopen.
C: Mag je zelf invullen.

Dit gebeurt al om een ipod shuffle... Ik geloof dat er genoeg mensen zijn die dit spelletje leuker vinden dan een ipod shuffle, dus weest gewaarschuwd xD
 
Bovenaan