wereld 3 en dit forum

DeletedUser

Guest
Beste lezers,

Ja, ik ben Hoekyboy, en ik ben gestopt. Ik heb hier niets te zoeken, u heeft gelijk. Toch voel ik een aandrang om toch nog enige woorden tot jullie te richten. Hieronder mijn relaas:

Wereld 3 loopt al enorm lang, en het is een wereld geworden voor spelers met een lange adem. Dit zien we nu terug op dit forum; spelers zoals King123456789 en Mohniels1 zijn hier al jaren actief, en zo te zien kunnen ze dit nog héél lang volhouden. Ik zie dat Innogames hun strategie perfect hebben uitgevoerd; spelers worden gebonden door sociale elementen zoals een 'stam'. Ik wil graag Innogames feliciteren met een fantastisch concept, ze hebben echt een uitmuntende melkkoe gecreëerd. Chapeau!

Ondertussen zien we op W3 een klassieke ontwikkeling: W3 is qua spel eigenlijk wel een klein beetje uitgespeeld, er zijn erg veel spelers die het niets meer kan schelen. Velen daarvan stoppen (dit speelt al maanden/jaren), en er zijn er velen die niet echt meewerken met de stam waar ze in zitten.

De desinteresse groeit, in alle stammen.

Het staat jullie volkomen vrij om eens eerlijk uit te spreken dat deze wereld te traag is, en dat een versnelling welkom zou zijn. Innogames gaat zeker niet ingrijpen.

Het staat jullie volkomen vrij om eens eerlijk te zeggen dat wereld 3 eigenlijk wel uitgespeeld is. Innogames zal jullie helemaal gelijk geven, zolang jullie maar de PA verlengen.

Het staat jullie volkomen vrij om dit forum helemaal vol te schrijven met welke bla-bla dan ook. Innogames heeft gratis een aantal forum-mods aangesteld, waardoor innogames enigzins serieus overkomt, dankzij gratis vrijwilligers.


-> Ik wens iedereen op wereld drie nog veel plezier, met een spel in een wereld die dood is. Oneindig spam van mohniels1 en king123456789 op het forum, terwijl de winnaar eigenlijk al wel duidelijk is.

Ik bedoel: de top vijf stammen gaan niet meer veranderen, wereld 3 is 'bevroren'. De topstammen worden niet meer uitgeroeid, of er moeten een paar honderd mensen nóg twee jaar PA willen betalen. Het centrum van de kaart is wel klaar, daar gaat niets meer veranderen.

Aan jullie allen de boodschap: veel plezier nog, ik heb zelf met veel plezier hier gespeeld. Ik dank jullie allemaal voor een mooie tijd. Ja, óók Mohniels1, ook jou bedank ik. Om jou heb ik het meest gelachen ;-)

Doei!
Erik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.734
jammer dat je stopt erik :(.

maarja het ga je goed in het echte leven


je liefje MOh :p.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat je stopt erik :(.

maarja het ga je goed in het echte leven


je liefje MOh :p.

Je bent echt de enige die nog antwoord van mij krijgt, omdat je de enige bent die het nog niet heeft...

Ik ook van jou ;-)

Kus,
Erik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3166

Guest
Beste Erik,

Jij en ik hebben veel van elkander geleerd. Ik ben je veel verschuldigd op w3. Hoewel ik je manier van stoppen verafschuw heb ik nog steeds veel respect voor je.

Doe het nu goed in je dagelijks leven, blijf van de slechte dingen des levens af en focus je op je werk en een vrouw.

Het ga je goed, ;)
je vriend, collega en ex-stamgenoot
Guy
 

DeletedUser3166

Guest
Vraag me dat maar in pm ingame. Het is niet mijn bedoeling hier op het forum even iemand slecht af te schilderen.
 

DeletedUser5148

Guest
Actually, heeft hij volkomen gelijk.
W3 is dood. En een reden daarvan is de snelheid. (Ja we hebben het er al over gehad)
Verhoog die snelheid even. Laat de interners hun werk doen.
Hou de snelheid een week of 2aan.
Daarna heeft W3 zijn batterij terug opgeladen.
En dan kan er eens wat deftig gepost wordne op het forum. Rapportjes etc!

Ik zou dit echt nog eens bekijken. Want w3 is eentonig: Spam, zever, BS en spam. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.734
`ja ik heb wel weer zin in een speed.


rond deze tijd had ik die speed van vandaag allang gewonnen kunnen hebben :(.
 

DeletedUser

Guest
ja he w3 is veels te sloom-.-
in w7 duurt een edel ander half uur in aanmaak.
hier 3 uur:mad:

dan kun je geen snelle aanvallen achter elkaar plannen als je nog niet zo groot bent:(:mad:
 

DeletedUser22326

Guest
Ach ja, we hebben allemaal bewust voor deze snelheid gekozen..
 

DeletedUser

Guest
ja he w3 is veels te sloom-.-
in w7 duurt een edel ander half uur in aanmaak.
hier 3 uur:mad:

dan kun je geen snelle aanvallen achter elkaar plannen als je nog niet zo groot bent:(:mad:

Dat is ook de bedoeling.
Mensen zagen maar dat dit een trage en saaie wereld is en er niets gebeurt.
Maar als je zaagt over W3 ga dan naar een snelle wereld zoals 7 of 8, er zijn er genoeg.
En daar kan je dan zagen dat het te rap gaat.
W3 is voor sommigen saai (vaak internen, W3 is internen) voor anderen niet.
Dus als je nog commentaar geeft over W3 dat het te traag is, vraag ik het voor jezelf te houden :D
 

DeletedUser5148

Guest
Wel een goed tegenargument daar.
Maar we wisten niet op voorhand dat we het zouden maken in W3.
 

DeletedUser

Guest
en als jij misschien al speelt op w3 sinds dat hij net uit was en dat w5 6 7 8 9 10 11 12 niet bestonden?:D
 

DeletedUser

Guest
Goh, mensen die beweren dat w3 saai is...
Je maakt het interessant hé, heb je zelf in handen.

En accountannulering, waarom doe je zoiets je stamgenoten aan?
 
Bovenaan