wereld 3 en dit forum

DeletedUser

Guest
Here's a tip:

Miss kan het TW-team een poll instellen die tevoorschijn komt wanneer je inlogt op TW W3.
Dan kan men stemmen...
Laat de klant dan kiezen. :rolleyes:

dan kom je bij het probleem dat niet iedere speler betalende speler is, denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Op andere werelden gebeurt dit ook, maar dit kan je nu éénmaal niet uitsluiten of er een verbod ofzo opleggen, want dit gebeurt en er zijn mensen die dit leuk vinden.

Waarom kan je op internen niet een verbod instellen.....

Ik kwam van travian en dit is mijn eerste wereld waar ik speelde en daar was het wel verboden om je stamgenoten aan te vallen.
Daar hete dat Friendly fire en daar stond een straf op ter waarde van 10-50% puntenaftrek. Dan raakte je dan niet 10 procent van je dorpen kwijt, nee... je dorpen werden 10 procent kleiner, en je troepen aantallen werden ook 10 procent minder.
Elk veld 2 lvl naar beneden is echt niet leuk, maar deze regel zorgde er wel voor dat er nooit geinterned werdt en daardoor dat er wel meer gevochten werd .

Ik heb hier als voorbeeld een gesprek tussen tw en mij toen ik al paar maanden aan het spelen was, dat ik dit dus niet wist toen ik begon.

Bericht
05.10.07 19:23
http://nl3.tw-tools.com/index.php?object=stat&method=tribe_conquers&lng=nl&type=html&id=88495

Goedenavond.
Ik heb een vraag, niet zozeer een melding van regelschennis, want het lijkt wel dat het mag/getollereerd wordt.
Na wat rond te hebben gekeken op tw-tools.com, zag ik tot grote verbazing dat er spelers zijn, zoals "the bloody killers" die wel 20 dorpen achter elkaar van stamgenoten edelen.
Ik ben vrij nieuw hier en heb ruime ervaring op travian en daar mag je dus absoluut niet je alliantie leden aanvallen en/of overnemen op straffe van een ban en populatie aftrek van 10 tot 50%.
Kan u mij vertellen of het wel of niet mag en waarom er niks in de spelregels is e vinden daarover!

Groetjes softie.
05.10.07 19:58
Beste softie,

Je mag/kan inderdaad je stamleden overnemen. Dit is deel van tribalwars. Als je het spel langer speelt zal je dit wel begrijpen.

Met vriendelijke groeten,

Ruben (Derrek)
Support tribalwars.nl
05.10.07 20:08
Bedankt voor de snelle antwoord..
Groetjes Softie


En al dat gezwets van iedereen dat je dan maar op w7 of w weet ik veel moet gaan spelen.....
Dat zouden veel wel willen natuurlijk, kunnen ze weer 950 dorpen gaan internen ;)
 
Reactiescore
1.736
ook iets om internen tegen te gaan. zet een nieuwe speler op het account.
 

DeletedUser

Guest
Waarom kan je op internen niet een verbod instellen.....

Ik kwam van travian en dit is mijn eerste wereld waar ik speelde en daar was het wel verboden om je stamgenoten aan te vallen.
Daar hete dat Friendly fire en daar stond een straf op ter waarde van 10-50% puntenaftrek. Dan raakte je dan niet 10 procent van je dorpen kwijt, nee... je dorpen werden 10 procent kleiner, en je troepen aantallen werden ook 10 procent minder.
Elk veld 2 lvl naar beneden is echt niet leuk, maar deze regel zorgde er wel voor dat er nooit geinterned werdt en daardoor dat er wel meer gevochten werd .

Ik heb hier als voorbeeld een gesprek tussen tw en mij toen ik al paar maanden aan het spelen was, dat ik dit dus niet wist toen ik begon.




En al dat gezwets van iedereen dat je dan maar op w7 of w weet ik veel moet gaan spelen.....
Dat zouden veel wel willen natuurlijk, kunnen ze weer 950 dorpen gaan internen ;)

Zoals ik al zei een verbod ligt moeilijk, niet dat het niet mogelijk is, maar dit gaan ze niet introduceren in TW.
Het zou het spel wel wat boeiender maken, maar dat zal niet gebeuren dus zal internen blijven bestaan, tot spijt van velen en tot plezier van nog veel meer anderen.
 

DeletedUser

Guest
aha ;) nu bracht je mij op een idee.

wij zijn de gene die tw hoog houd zoals je zelf zegt ;)

wij betalen dus wij moeten dan wat eisen stellen ;).

Ook dat zei ik een tijdje terug al.

Ik zei als er veel mensen zijn die zeggen dat de snelheid om hoog moet. Vind ik dat het Tw team verplicht is om te kijken hoeveel mensen dit zijn. En als het de overgrote meerderheid is dit ook echt uit te voeren
 

DeletedUser

Guest
Ook dat zei ik een tijdje terug al.

Ik zei als er veel mensen zijn die zeggen dat de snelheid om hoog moet. Vind ik dat het Tw team verplicht is om te kijken hoeveel mensen dit zijn. En als het de overgrote meerderheid is dit ook echt uit te voeren

Naar welke snelheid ?
1.5 of direct 2.
Dit zou een heel grote aanpassing zijn voor velen en ze zouden dit niet aankunnen.
 

DeletedUser

Guest
Naar welke snelheid ?
1.5 of direct 2.
Dit zou een heel grote aanpassing zijn voor velen en ze zouden dit niet aankunnen.

je snapt ook wel wat ik bedoel gewoon hier de uitslag van de test neer zetten en dan zeggen over ... dagen word het ingesteld zodat mensen zich er op in kunnen stellen.

En over die snelheid dat kun je ook in de pol zetten.

Bijv.

Moet de snelheid om hoog:

Ja


Nee



Indien u Ja in hebt gevult naar welke snelheid

1.5


2.0


+ wel 90 % van de pa betalers van w3 zijn ervaren spelers en hebben bijna allemaal wel in een snellere wereld gespeeld die zullen zich makelijk kunnen aanpassen
 

DeletedUser

Guest
je snapt ook wel wat ik bedoel gewoon hier de uitslag van de test neer zetten en dan zeggen over ... dagen word het ingesteld zodat mensen zich er op in kunnen stellen.

En over die snelheid dat kun je ook in de pol zetten.

Bijv.

Moet de snelheid om hoog:

Ja


Nee



Indien u Ja in hebt gevult naar welke snelheid

1.5


2.0


+ wel 90 % van de pa betalers van w3 zijn ervaren spelers en hebben bijna allemaal wel in een snellere wereld gespeeld die zullen zich makelijk kunnen aanpassen

Ja, maar voor de kleinere die wel nog op W3 overleven, zal dit onmogelijk zijn.
Voor mij - ik kan zeker op een snellere wereld spelen, maar ik heb maar slechts 450K, dus dan kan ik hier niet veel meer betekenen.
Dus zou ik zeker nee kiezen niet voor de activiteit, want die moet je zelf maken, maar gewoon omdat ik het niet zou kunnen uithouden, omdat mijn punten niet hoog genoeg zijn.
En met je 90% zit je wel hoog hoor, soms kan je van spelers met veel punten en een mooie OD stomme dingen verwachtne ... :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar voor de kleinere die wel nog op W3 overleven, zal dit onmogelijk zijn.
Voor mij - ik kan zeker op een snellere wereld spelen, maar ik heb maar slechts 450K, dus dan kan ik hier niet veel meer betekenen.
Dus zou ik zeker nee kiezen niet voor de activiteit, want die moet je zelf maken, maar gewoon omdat ik het niet zou kunnen uithouden, omdat mijn punten niet hoog genoeg zijn.
En met je 90% zit je wel hoog hoor, soms kan je van spelers met veel punten en een mooie OD stomme dingen verwachtne ... :D

Je had het zelfde gehad als je even laat was begonnen in een andere wereld, dus vind het nu wel een erg zwak argument om te gebruiken.

+ Als de wereld sneller draait ook jij er meer van profiteerd en ook jij sneller groeit dus de verhoudingen horen gelijk te blijven en met snellere insteling loop je zelfs sneller in op die inactieve spelers boven je ;)
 

DeletedUser

Guest
Je had het zelfde gehad als je even laat was begonnen in een andere wereld, dus vind het nu wel een erg zwak argument om te gebruiken.

+ Als de wereld sneller draait ook jij er meer van profiteerd en ook jij sneller groeit dus de verhoudingen horen gelijk te blijven en met snellere insteling loop je zelfs sneller in op die inactieve spelers boven je ;)

Ja, en ik ben begonnen op W3,5 en 6 tegelijkertijd. Ik zou toen wel zien waar ik ging overleven, ik was toen n00b. Nu heb ik een half jaar op W3, maar half vooruit gedaan, omdat ik tijd te kort had. Maar nu doe ik al een maand of 2 echt mijn best en ik ga vooruit, ik haal de n00bs boven mij in, en met een snellere wereld zou dat natuurlijk rapper gaan.
 

DeletedUser29038

Guest
Het spijtige aan Tribal Wars zie ik in 2 delen.

Het eerste is dat er geen einde aan het spel komt. Soms is tribal wars (voor mij toch) een verplichting in plaats van een spel. Je kan eens 2 of 3 dagen hebben waarop je resoluut weigert om ook maar een dorpje aan te klikken, maar als deze inactieve periodes te vaak op elkaar komen, merk je de gevolgen. Ik bedoel dan de rode grondstofvelden, dorpen die maar niet van groep veranderen, de groei die stilvalt, afspraken met de stam die niet nagekomen worden, tegenstanders die hun verdediging weer op orde krijgen enzovoort.
De oplossing zou een co zijn, maar dit lost de kern van het probleem niet op dat tribal wars eigenlijk op een spel lijkt dat nooit stopt. En wie 'serieus' wil meedraaien met de hogere rangen, moet PA aanschaffen. Daar geef ik de maker van dit onderwerp 100 procent gelijk,het is een goede inkomstenbron. De genoemde CO lost wel tijdelijk het probleem van inactief zijn op, maar als het doel van elk spel, namelijk winnen, uitblijft, dan is die co uiteindelijk gezien geen zo een goede oplossing.

De filosofen onder ons zullen mij er graag op wijzen dat je een spel ook kan spelen voor het spelplezier, maar als het spel sommige dagen een verplichting is, is het spelplezier ver te zoeken.
Ik weet nog hoe ik me voelde op men eerste tribal wars dag. Als iets nieuw is, is het leuk. De eerste legers, de eerste stal, de eerste adelshoeve, je 2de dorpje, De eerste interning (oh , leuk, gratis dorpen), Je eerste 100 000 punten, het eerste miljoen. stuk voor stuk momenten waar een doorsnee tribal wars speler naartoe leeft. Maar na een eindje is de lol er ook weer vanaf. Die legers, of ze nu doodgaan of niet, dat kan ons niets meer schelen, we hebben er nog. zelfde voor edelmannen. Die internings, dat gaat wel vlot voor de puntjes natuurlijk, maar staat zo lelijk in de stats. en akkoord, de spanning is ook weg. wat heb je aan edels als je minimale begeleiding moet sturen en je toch weet dat ze het overleven. Maar echt het spel verlaten kan je niet, want als 'beschaafde' speler wil je niemand met bergen intern werk opzadelen.

Het 2de punt wat ik zo jammer vind aan tribal wars is dat het zo traag gaat. Je stuurt 50 aanvallen weg, maar je moet eerst een x aantal uur wachten totdat dat je er iets mee kan doen. Je maakt tribal wars idd zo interesant als je het zelf wil, maar er zitten te vaak te veel inactieve momenten in het spel.
In tegenstelling tot een gewoon spel kan je niet even rustig achter je pc of laptop gaan zitten en een uur of 3 spelen, om daarna de tv aan te zetten en wat te praten met vriendin of vrouw. Nee, tribal wars is nu klikken om straks resultaat te zien. Zonder 'pauze mode' ofzo. Daarom is het natuurlijk ook een browserspel. enja, iedereen die daar niet mee kan leven moet maar iets anders gaan spelen. Maar toch blijft het jammer. Hier is de speed de oplossing. Maar om elke dag even 3 uur op de speed te spelen... Iedereen snapt dat je zo geen opbouwend spel kan krijgen.

Hierbij mijn mening over dit onderwerp.
 

DeletedUser541

Guest
Snelheid is wat mij betreft perfect. Was ook een bewuste keus om een langzamere wereld te gaan spelen. Alleen zijn de adels te duur. Voor velen van ons geld dat het wachten op adels is.

Enige vraag voor de mods in mijn beleving is...maak de goudmuntjes goedkoper en in een betere gs verhouding. Kunnen we sneller adelen en dus meer actie. Ik beleef nog genoeg plezier. Maar merk wel dat het wachten op je volgende adel erg frustrerend is.

Snelheid behouden en een eenmalige ophoging van 200 adels per account(moet scripttechnisch niet ingewikkeld zijn) Of verlaging van de gs per goudmunt.
 

DeletedUser

Guest
Snelheid is wat mij betreft perfect. Was ook een bewuste keus om een langzamere wereld te gaan spelen. Alleen zijn de adels te duur. Voor velen van ons geld dat het wachten op adels is.

Enige vraag voor de mods in mijn beleving is...maak de goudmuntjes goedkoper en in een betere gs verhouding. Kunnen we sneller adelen en dus meer actie. Ik beleef nog genoeg plezier. Maar merk wel dat het wachten op je volgende adel erg frustrerend is.

Snelheid behouden en een eenmalige ophoging van 200 adels per account(moet scripttechnisch niet ingewikkeld zijn) Of verlaging van de gs per goudmunt.


Het verlagen van de kosten van de munten of het verhogen van de grondstoffen productie per uur het maakt volgens mij niet zoveel meer uit.
 
Reactiescore
1.736
Het verlagen van de kosten van de munten of het verhogen van de grondstoffen productie per uur het maakt volgens mij niet zoveel meer uit.

ik vind die adeltjes en zo wel meevallen. kan genoeg muntjes slaan. en heb genoeg edels ter beschikking.

maar ik vind dat het TE lang duurt om die krengen te maken ;)
 

DeletedUser

Guest
ik zou tegen een snelheidsverhoging zijn, naast tw heb ik ook een normaal leven waar ik onderdeel van wil blijven zijn.

een snelheidsverhoging heeft een voordeel, ik weet ongeveer wie inactief is en zou zo'n speler in dagen ipv weken kunnen oprollen maar het heeft ook een enorm nadeel, ikzelf kan ook snel opgerold worden puur omdat ik niet 24 uur online kan zijn om mijn account te onderhouden.

dus wil je snelheid, ga naar een andere wereld..
 
Bovenaan