wereld 3 en dit forum

DeletedUser

Guest
Het zou helpen moesten het al bekende spelers zijn. Hoeven ze niet eens vaak op het forum te komen. Maar van die mensen heb ik nog nooit gehoord...

Ik heb ze dan maar eens opgezocht en het zijn allemaal stamgenoten van je... En het feit dat er dan maar 3 zijn is toch ook niet zo een goed punt om je argumentatie te versterken.

Maar goed, genoeg energie verspilt in een persoon waarbij het toch niets gaat uithalen.

Zijn er 3 van zijn stammetje :p
Niet dat hij daar iets meebereikt :)
 

DeletedUser

Guest
De grotere (actieve) accounts vertonen een structureel edeltekort. Dit zou tijdelijk op te lossen kunnen worden door de goudmunten 50% goedkoper te maken of door éénmalig 1 edel per dorp weg te geven. Probleem is echter dat op den duur weer hetzelfde euvel speelt. Om dit te beperken zou het een oplossing kunnen zijn dat alleen bij internen het niet ten koste gaat van de geproduceerde edels. Om de dorpen van eigen stamleden over te nemen dient de toestemming wel naar nul te worden gebracht echter de edel kan opnieuw worden geproduceerd zonder dat het ten koste gaat van de reeds geslagen goudmunten.

Duckje of Klovadis hoeven niet te reageren, daar is het niet het juiste topic voor.
 

DeletedUser

Guest
De grotere (actieve) accounts vertonen een structureel edeltekort. Dit zou tijdelijk op te lossen kunnen worden door de goudmunten 50% goedkoper te maken of door éénmalig 1 edel per dorp weg te geven. Probleem is echter dat op den duur weer hetzelfde euvel speelt. Om dit te beperken zou het een oplossing kunnen zijn dat alleen bij internen het niet ten koste gaat van de geproduceerde edels. Om de dorpen van eigen stamleden over te nemen dient de toestemming wel naar nul te worden gebracht echter de edel kan opnieuw worden geproduceerd zonder dat het ten koste gaat van de reeds geslagen goudmunten.

Duckje of Klovadis hoeven niet te reageren, daar is het niet het juiste topic voor.

Waarom zeg je dat hier?
Ik bedoel deze discussie is al geweest zonder resultaat.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zeg je dat hier?
Ik bedoel deze discussie is al geweest zonder resultaat.

Na een paar weken kom ik nog eens kijken hoe het er voor staat met deze discussie. Er vallen mij een paar dingen op:

1) we zijn nog niet ge-slot, verbazingwekkend
2) ik zie 10 pagina's met vooral spam, zoals voorspeld
3) af en toe zie ik mensen die het eigenlijke onderwerp willen bespreken

Tav van dat laatste: Catsgirl is zo iemand, bijvoorbeeld. Dat er geen resultaat wordt gesorteerd, zoals je aangeeft Ronny, dat was te verwachten. Daarmee wil ik graag de eindconclusie aan dit alles breien:

Mijn stelling:

Tribalwars mist een doel in het spel. Ik heb (toegegeven) nooit travian gespeeld, maar ik heb begrepen dat daar wel echt een einddoel is. Dat wil zeggen: er is een winconditie.

Elk spel heeft een winconditie nodig, dwz: wat moet ik doen / bereiken om te winnen? Tribalwars heeft dat niet. In theorie kan een wereld eeuwig blijven draaien. Ga maar na: als iedereen blijft spelen, niemand geeft op, en iedereen blijft stug zijn dorpjes verdedigen, dan houdt het nooit op.

Misschien was dat wel de motivatie van mijn eerste post. Deep down zeg maar. Want ik geef grif toe: ik was toen gefrustreerd door het forum ge-ouwehoer. Alsof dat het spel is geworden.

Kortom: eigenlijk gaat dit topic (wat mij betreft) over wanneer een wereld in TW gewonnen is. Wat is de win conditie?

Eigenlijk is deze vraag wel los te koppelen van forumspam, een valkuil waar ik vaak in ben gestonken...


*moge B0RG W3 winnen!*

Groeten,
Erik.
 

DeletedUser16768

Guest
Na een paar weken kom ik nog eens kijken hoe het er voor staat met deze discussie. Er vallen mij een paar dingen op:

1) we zijn nog niet ge-slot, verbazingwekkend
2) ik zie 10 pagina's met vooral spam, zoals voorspeld
3) af en toe zie ik mensen die het eigenlijke onderwerp willen bespreken

Tav van dat laatste: Catsgirl is zo iemand, bijvoorbeeld. Dat er geen resultaat wordt gesorteerd, zoals je aangeeft Ronny, dat was te verwachten. Daarmee wil ik graag de eindconclusie aan dit alles breien:

Mijn stelling:

Tribalwars mist een doel in het spel. Ik heb (toegegeven) nooit travian gespeeld, maar ik heb begrepen dat daar wel echt een einddoel is. Dat wil zeggen: er is een winconditie.

Elk spel heeft een winconditie nodig, dwz: wat moet ik doen / bereiken om te winnen? Tribalwars heeft dat niet. In theorie kan een wereld eeuwig blijven draaien. Ga maar na: als iedereen blijft spelen, niemand geeft op, en iedereen blijft stug zijn dorpjes verdedigen, dan houdt het nooit op.

Misschien was dat wel de motivatie van mijn eerste post. Deep down zeg maar. Want ik geef grif toe: ik was toen gefrustreerd door het forum ge-ouwehoer. Alsof dat het spel is geworden.

Kortom: eigenlijk gaat dit topic (wat mij betreft) over wanneer een wereld in TW gewonnen is. Wat is de win conditie?

Eigenlijk is deze vraag wel los te koppelen van forumspam, een valkuil waar ik vaak in ben gestonken...


*moge B0RG W3 winnen!*

Groeten,
Erik.


Je moet je eigen doelen stellen ook in het echte leven.
Wat is je einddoel als je aan het werken bent? Daar heb je ook niet een direct einddoel, maar toch blijf je het doen.
Verder zijn hier wel degelijk doelen. Je wilt met je stam en als individu jezelf zo ver ontwikkelen in een wereld totdat je zo hoog mogelijk op de ranglijst staat. En je wilt de wereld goed afsluiten.
Werelden worden wel gesloten, alleen is dit nog niet het geval aangezien er nog zoveel spelers in het spel zijn. Verder is de wereld nog steeds interessant en zijn er nog genoeg grote stammen. Mocht de spanning eraf zijn zou het anders zijn geweest.

Groet,
Bappos
 

DeletedUser

Guest
zo, vandaag ff op mijn terras, laptopje op schoot, en kijken wie er nog meer online is ( of juist niet ^^)

ideale momenten zulke feesten om toch wat extra spanning bij je mede spelers te krijgen..:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je moet je eigen doelen stellen ook in het echte leven.
Wat is je einddoel als je aan het werken bent? Daar heb je ook niet een direct einddoel, maar toch blijf je het doen.
Verder zijn hier wel degelijk doelen. Je wilt met je stam en als individu jezelf zo ver ontwikkelen in een wereld totdat je zo hoog mogelijk op de ranglijst staat. En je wilt de wereld goed afsluiten.
Werelden worden wel gesloten, alleen is dit nog niet het geval aangezien er nog zoveel spelers in het spel zijn. Verder is de wereld nog steeds interessant en zijn er nog genoeg grote stammen. Mocht de spanning eraf zijn zou het anders zijn geweest.

Groet,
Bappos

Je hebt gelijk.
Je wint als je je eigen doelstellingen die je hebt voorgelegd, behaalt.
Heb je geen doelstellingen dan heb je brute pech.
Maar uitendelijk is een wereld toch gedaan met een winnaar??
 

DeletedUser

Guest
Na een paar weken kom ik nog eens kijken hoe het er voor staat met deze discussie. Er vallen mij een paar dingen op:

1) we zijn nog niet ge-slot, verbazingwekkend
2) ik zie 10 pagina's met vooral spam, zoals voorspeld
3) af en toe zie ik mensen die het eigenlijke onderwerp willen bespreken

Tav van dat laatste: Catsgirl is zo iemand, bijvoorbeeld. Dat er geen resultaat wordt gesorteerd, zoals je aangeeft Ronny, dat was te verwachten. Daarmee wil ik graag de eindconclusie aan dit alles breien:

Mijn stelling:

Tribalwars mist een doel in het spel. Ik heb (toegegeven) nooit travian gespeeld, maar ik heb begrepen dat daar wel echt een einddoel is. Dat wil zeggen: er is een winconditie.

Elk spel heeft een winconditie nodig, dwz: wat moet ik doen / bereiken om te winnen? Tribalwars heeft dat niet. In theorie kan een wereld eeuwig blijven draaien. Ga maar na: als iedereen blijft spelen, niemand geeft op, en iedereen blijft stug zijn dorpjes verdedigen, dan houdt het nooit op.

Misschien was dat wel de motivatie van mijn eerste post. Deep down zeg maar. Want ik geef grif toe: ik was toen gefrustreerd door het forum ge-ouwehoer. Alsof dat het spel is geworden.

Kortom: eigenlijk gaat dit topic (wat mij betreft) over wanneer een wereld in TW gewonnen is. Wat is de win conditie?

Eigenlijk is deze vraag wel los te koppelen van forumspam, een valkuil waar ik vaak in ben gestonken...


*moge B0RG W3 winnen!*

Groeten,
Erik.

Je zegt dat hier geen winconditie is, waarom heb je het dan zelf gespeeld?
 

DeletedUser

Guest
...
Elk spel heeft een winconditie nodig,
...
Tribalwars heeft dat niet.
...
*moge B0RG W3 winnen!*

Groeten,
Erik.

Soms heb je van die grappen... ófwel parels voor de zwijnen, ófwel te subtiel. Soit, jammer dat niemand de helderheid van geest had om mijn voorzetje lekker snoeihard in te koppen.

Valt me van je tegen Mohniels1 (K)
 

DeletedUser

Guest
Beste lezers,

Ja, ik ben Hoekyboy, en ik ben gestopt. Ik heb hier niets te zoeken, u heeft gelijk. Toch voel ik een aandrang om toch nog enige woorden tot jullie te richten. Hieronder mijn relaas:

Wereld 3 loopt al enorm lang, en het is een wereld geworden voor spelers met een lange adem. Dit zien we nu terug op dit forum; spelers zoals King123456789 en Mohniels1 zijn hier al jaren actief, en zo te zien kunnen ze dit nog héél lang volhouden. Ik zie dat Innogames hun strategie perfect hebben uitgevoerd; spelers worden gebonden door sociale elementen zoals een 'stam'. Ik wil graag Innogames feliciteren met een fantastisch concept, ze hebben echt een uitmuntende melkkoe gecreëerd. Chapeau!

Ondertussen zien we op W3 een klassieke ontwikkeling: W3 is qua spel eigenlijk wel een klein beetje uitgespeeld, er zijn erg veel spelers die het niets meer kan schelen. Velen daarvan stoppen (dit speelt al maanden/jaren), en er zijn er velen die niet echt meewerken met de stam waar ze in zitten.

De desinteresse groeit, in alle stammen.

Het staat jullie volkomen vrij om eens eerlijk uit te spreken dat deze wereld te traag is, en dat een versnelling welkom zou zijn. Innogames gaat zeker niet ingrijpen.

Het staat jullie volkomen vrij om eens eerlijk te zeggen dat wereld 3 eigenlijk wel uitgespeeld is. Innogames zal jullie helemaal gelijk geven, zolang jullie maar de PA verlengen.

Het staat jullie volkomen vrij om dit forum helemaal vol te schrijven met welke bla-bla dan ook. Innogames heeft gratis een aantal forum-mods aangesteld, waardoor innogames enigzins serieus overkomt, dankzij gratis vrijwilligers.


-> Ik wens iedereen op wereld drie nog veel plezier, met een spel in een wereld die dood is. Oneindig spam van mohniels1 en king123456789 op het forum, terwijl de winnaar eigenlijk al wel duidelijk is.

Ik bedoel: de top vijf stammen gaan niet meer veranderen, wereld 3 is 'bevroren'. De topstammen worden niet meer uitgeroeid, of er moeten een paar honderd mensen nóg twee jaar PA willen betalen. Het centrum van de kaart is wel klaar, daar gaat niets meer veranderen.

Aan jullie allen de boodschap: veel plezier nog, ik heb zelf met veel plezier hier gespeeld. Ik dank jullie allemaal voor een mooie tijd. Ja, óók Mohniels1, ook jou bedank ik. Om jou heb ik het meest gelachen ;-)

Doei!
Erik.


Nix uitgespeeld!!!!!!:mad:
Dit is de eerste wereld waar ik op speel en ik blijf liefer op deze wereld spelen
dan dat ik naar een andere wereld verkas.
Als het echt uit zou zijn gespeeld zou het betekenen dat er een stam is die
TE oppermachtig is.
Maar die is er niet!!!
In deze wereld hoor je gewoon goed samen te werken met je stam.

Ik neem de stam waar ik in zit ff als voorbeeld:
Elite New Galaxy is opgericht door volwassen spelers die dit spel vrij serieus spelen.
De andere leden zijn net zo: Wij willen met elkaar naar de top en daarom is ENG er nog steeds.
Je doet het in W3 samen met de stam waar je voor kiest.

Iedereen veel plezier nog in w3 :D:D
 
Bovenaan