wereld 3 en dit forum

DeletedUser

Guest
Dat klopt maar die kans achtig ik onmogelijk. Omdat het weet ik niet hoe lang duurt 700 dorpjes te pakken en als ik het zelf echt te onveilig vind ik weg vlucht.

En ik ben niet zo makelijk te verslaan dat heb ik toch wel een beetje bewezen in het verleden. En als je niet aanvalt kun je niet edelen dus zal ik nooit verslagen worden :D

je hebt nog nooit een deftige oorlog gevoerd dan zeker ?
 

DeletedUser

Guest
je hebt nog nooit een deftige oorlog gevoerd dan zeker ?

Omfg onder welke steen kom jij vandaan ? in welke grot heb jij geleeft ??

Ik heb het zo vaak gezegt dat er geen uitdaging voor mij hier is omdat ik toch nooit aangevallen word.

Dus nee heb geen deftige oorlog gevoert kruip jij maar weer terug onder je steen of in je grot
 

DeletedUser3166

Guest
Zie mijn eerste post: er is wel weer genoeg spam hier. Ondanks de wens van T&M (waar ik achter sta), mag deze nu wel weer dicht. Mijn punt is gemaakt, en de spammers hebben alweer bezit genomen van het topic. W3 bestaat alleen nog maar uit spam op het forum, het spel zélf is allang dood. Dat was één van de dingen die ik eens onder de aandacht wilde brengen, en jullie bewijzen mijn gelijk.

Daarom schreef ik ook: veel plezier nog, en blijf vooral PA betalen :rolleyes:

*Topic closed*

Nu hoef je ook niet sarcastisch te blijven doen en blijven naschoppen. Daar moet ik T&M in gelijk geven, dit is onnodig. De mensen kunnen zelf wel beslissen of ze er geld aan blijven uitgeven of niet. Jij bent niet gestopt om de reden dat er niks meer te beleven is en dat weet je goed genoeg. Dus kom ons niet als de dommerik afbeelden omdat wij doorspelen en PA blijven betalen.

Geef toe, je bent gewoon boos op dit spel omdat je er verslaafd aan was en je dit spel veel te veel je persoonlijk leven hebt laten beïnvloeden. Ik zal er verder niet op ingaan, maar stop dan ook aub met je laatste stuiptrekkingen nu je mijn respect nog hebt.

Begrijp me dus niet verkeerd, ik heb nog steeds veel respect voor je als tw speler en voor wat je allemaal gedaan hebt in tw. Maar blijf niet doordrammen over iets, ook al ben jij er zo verbitterd door geworden.

Voor de laatste maal :)confused:) hier op het forum
Het ga je goed Erik en we spreken elkaar nog op msn
 
Reactiescore
25
Appel is een weekje op vakantie, hij had even genoeg van jullie gespam. Dus jullie zitten met mij opgescheept. En nee, dat is geen reden voor jullie om nu alles onder te gaan spammen. ;)

Nogmaals: ik laat dit topic open. Gaan jullie weer spammen, dan zet ik er een slotje op. Jullie wilde graag deze discussie voeren: ga je gang, maar voer hem dan ook
 

DeletedUser

Guest
Appel is een weekje op vakantie, hij had even genoeg van jullie gespam. Dus jullie zitten met mij opgescheept. En nee, dat is geen reden voor jullie om nu alles onder te gaan spammen. ;)

Nogmaals: ik laat dit topic open. Gaan jullie weer spammen, dan zet ik er een slotje op. Jullie wilde graag deze discussie voeren: ga je gang, maar voer hem dan ook

Heb jij vanmorge al die 6 waardeloze topics verwijdert >
 

DeletedUser

Guest
Nu hoef je ook niet sarcastisch te blijven doen en blijven naschoppen. Daar moet ik T&M in gelijk geven, dit is onnodig. De mensen kunnen zelf wel beslissen of ze er geld aan blijven uitgeven of niet. Jij bent niet gestopt om de reden dat er niks meer te beleven is en dat weet je goed genoeg. Dus kom ons niet als de dommerik afbeelden omdat wij doorspelen en PA blijven betalen.

Geef toe, je bent gewoon boos op dit spel omdat je er verslaafd aan was en je dit spel veel te veel je persoonlijk leven hebt laten beïnvloeden. Ik zal er verder niet op ingaan, maar stop dan ook aub met je laatste stuiptrekkingen nu je mijn respect nog hebt.

Begrijp me dus niet verkeerd, ik heb nog steeds veel respect voor je als tw speler en voor wat je allemaal gedaan hebt in tw. Maar blijf niet doordrammen over iets, ook al ben jij er zo verbitterd door geworden.

Voor de laatste maal :)confused:) hier op het forum
Het ga je goed Erik en we spreken elkaar nog op msn


Jullie kunnen beter deze discussie stoppen, anders loopt het dadelijk nog uit de hand :eek:
 

DeletedUser

Guest
kijk naar de datum van de laatste post en jou post, deze post van jou is dus volledig onnodig:| slimme jongen

Haha, ik probeer er gewoon nieuw leven in te blazen :D
Ik lees gewoon even alles door en geef mijn mening, hoop toch niet dat dat niet meer mag :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, ik probeer er gewoon nieuw leven in te blazen :D
Ik lees gewoon even alles door en geef mijn mening, hoop toch niet dat dat niet meer mag :S

Als een mening zinloos is geef je ze beter niet.
Maar het is niet verboden om onzin uit te kramen (helaas).
 

DeletedUser

Guest
Propaganda, discussie, praten, ...
Maar in tegendeel tot wat veel mensen denken is het niet een plek om vol te spammen met onzin.

Ik denk helemaal niet dat het forum een plek is om te spammen.

@ Vexx:
kijk naar de datum van de laatste post en jou post, deze post van jou is dus volledig onnodig:| slimme jongen

Haha, als het niet meer nodig was waarom zat er dan geen slotje op dit topic? :p

En waarom slimme jongen? Je weet geen eens hoe oud ik ben ! :mad:
 

DeletedUser22241

Guest
Hmmm Slotjes worden alleen gegeven wanneer een topic afgerond is verklaard of er teveel in gespamd wordt, danwel onzinnige posts, zoals die van jou.

Verder schat ik je leeftijd niet hoger dan 11.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm Slotjes worden alleen gegeven wanneer een topic afgerond is verklaard of er teveel in gespamd wordt, danwel onzinnige posts, zoals die van jou.

Verder schat ik je leeftijd niet hoger dan 11.

Licht er net aan wat je onzinnig vindt.
Haha, dan schat je verkeerd.
 

DeletedUser22241

Guest
Naar mijn mening, en ik denk dat ik deze vast en zeker met enkele anderen kan delen, ben jij onzinnig.
 
Bovenaan