[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser17472

Guest
Gisteravond vlogen Duckje en Famdecibel eruit... ik zeg tegen Antraxx, ze moesten eens weten.... en dan vliegen we er nu alsnog uit. zo jammer :( Why Dash, ik was goedje :(

Mijn lynchstem voor het volgende potje: Dash
 
Reactiescore
723
@famdecibel en @EchtDuckje

Terwijl het vandaag druk was op het forum was het TW team opzoek naar mensen die iets ban-waardigs posten. Met deze drukte moet het toch wel lukken? En ja hoor: Miketijger noemde iemand een sukkel. Permban waardig.

Permban (lunch): Miketijger was Antraxxol
Ik protesteer tegen mijn dood. Ik heb niemand een sukkel genoemd!
Sukkels ;)
 
Reactiescore
1.277
Gisteravond vlogen Duckje en Famdecibel eruit... ik zeg tegen Antraxx, ze moesten eens weten.... en dan vliegen we er nu alsnog uit. zo jammer :( Why Dash, ik was goedje :(

Mijn lynchstem voor het volgende potje: Dash
Ik zag aan je spel dat je geen gewoon goedje was. Dus daarom de beulactie ook om iets te forceren.
 
Reactiescore
999
Kan iedereen die mij een spelbederver noemde nu misschien zijn excuses aanbieden?

Ik heb inderdaad nonkel niet gezien. Ik heb de eerste nacht een goedje gezien. Als goedje had ik gewoon een gevoel dat nonkel slecht was en mensen die al een paar potjes met mij gespeeld hebben weten dat ik redelijk vaak all-in ga op een speler. 'Toevallig' had ik het hier dan ook bij het rechte eind en dit heeft natuurlijk niets met spelbederf te maken.
 

DeletedUser17472

Guest
Kan iedereen die mij een spelbederver noemde nu misschien zijn excuses aanbieden?

Ik heb inderdaad nonkel niet gezien. Ik heb de eerste nacht een goedje gezien. Als goedje had ik gewoon een gevoel dat nonkel slecht was en mensen die al een paar potjes met mij gespeeld hebben weten dat ik redelijk vaak all-in ga op een speler. 'Toevallig' had ik het hier dan ook bij het rechte eind en dit heeft natuurlijk niets met spelbederf te maken.
Ik heb het nooit begrepen hoor waarom ze jou spelbederver noemden, dus een excuus hoeft helemaal niet.
 
Reactiescore
999
Ik heb het nooit begrepen hoor waarom ze jou spelbederver noemden, dus een excuus hoeft helemaal niet.

Deze post was dan ook gericht aan de mensen die mij wel een spelbederver genoemd hadden. Jij hebt dit inderdaad helemaal niet gedaan dus excuses zouden een beetje vreemd zijn in dat geval. :wink:
 
Reactiescore
999
nonkel is gewoon een jankbal met zijn "boehoehoehoe ik ben niet gezien ik schrijf mij uit" en goede kerel sule silmad is in zijn zever getrapt, wat ik hem natuurlijk niet kwalijk neem want tegen zo'n manipulatief persoon als nonkel jos zijn niet veel mensen opgewassen
 
Bovenaan