[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.577
nonkel is gewoon een jankbal met zijn "boehoehoehoe ik ben niet gezien ik schrijf mij uit" en goede kerel sule silmad is in zijn zever getrapt, wat ik hem natuurlijk niet kwalijk neem want tegen zo'n manipulatief persoon als nonkel jos zijn niet veel mensen opgewassen

beetje zelfreflectie zou niet misstaan?
 
Reactiescore
1.286
Kunnen we het weer hebben over het weergaloze spel van @simeco en @ItsDash die samen in twee dagen 4 wolven eruit weten te kegelen en zo het potje wonnen?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Dash je weet dat je op je hoogtepunt moet stoppen he? Heb jou laatste tijd geen enkele keer fout zien zitten.
 
Reactiescore
1.286
Dash je weet dat je op je hoogtepunt moet stoppen he? Heb jou laatste tijd geen enkele keer fout zien zitten.
Dat komt wel weer dat ik grandioos mis zit. vorig potje was ik koppel en kon ik zo makkelijk de eindjes bij elkaar binden en het potje daarvoor ziener was helemaal EZ.
me beul actie op fam pakte dit keer gewoon heel erg goed uit. ik had verwacht 1 wolf te pakken daarmee ipv 2 en de helft van het koppel.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik had jullie nog zo gezegd mij niet te lynchen. Ik had een gevaarlijk wapen in handen om in de klas te gebruiken. Jullie weten toch dat ik niks snap van het zoeken naar wolven. Dom dom dom. Ik had niet echt een claim gemaakt, maar ik had wel een poging gedaan om te zeggen dat ik een speciaaltje was. Nu zijn er toch teveel speciaaltjes uit :(

Thnx Dash en Simeco. Ik hoop dat er nu orde blijft in de klas.
 
Reactiescore
1.498
Ik vond het ook flink op het randje ja.

Snap die tactiek van claimen sowieso niet, dat werd vroeger nooit gedaan. Als je eruit vloog, vloog je eruit. Mensen die hintte naar claimen bestond niet of werden meteen eruit gegooid.
 
Reactiescore
999
Ik had jullie nog zo gezegd mij niet te lynchen. Ik had een gevaarlijk wapen in handen om in de klas te gebruiken. Jullie weten toch dat ik niks snap van het zoeken naar wolven. Dom dom dom. Ik had niet echt een claim gemaakt, maar ik had wel een poging gedaan om te zeggen dat ik een speciaaltje was. Nu zijn er toch teveel speciaaltjes uit :(

Thnx Dash en Simeco. Ik hoop dat er nu orde blijft in de klas.

Het is niet dat een jager een heel nuttig speciaaltje is als je je schot op de bengel zet he.
 
Reactiescore
421
Klopt speeder ik moet deze ronde zowel qua activiteit als kwaliteit dragen en dat gaat me goed af maar ik krijg de rest niet uit het slob.
 
Bovenaan