[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
558
Lynch dag 3

Nu de verzorgster Fam afgevoerd was hadden de kleuters vrij spel. Er werd heel de dag met hoofdletters gepraat, en iedereen noemde elkaar de hele tijd bij elkaars naam.
@Jo Han , JE VETER ZIT LOS” grapte speeder. ”HAHAHAHAHAHA, SUPER GRAPPIG @Speeder. ” lachte anthraxxol. “@EVERYONE @Calamus Incendium IS BANNED” zei moederkoek. “dan moet hij doodvallen” zei sule op een normale manier. “WAAROM SCHREEUW JIJ NIET MET ONS MEE @Sule Silmad?, @EVERYONE @Sule Silmad TAGGED NIEMAND EN SCHREEUWT NIET MET DE CAPSLOCK TOETSEN AAN” zei speeder. “IK VIND DAT HOOGST VERDACHT DAT @Sule Silmad NIET MEE SCHREEUWT MET ONS” “Nou.. “ begon sule “Fam heeft me wel een verteld dat hier een hele kwade buurman woont en dat als hij je in je gele veren te pakken krijgt hij de humor hier niet van kan inzien”. Jo Han knikte instemmend. “Ik heb dat ook wel eens van fam gehoord over deze gevleugelde buurman. Misschien moet je rustig doen speeder.”

“IK DOE LEKKER WAT IK ZELF WIL. @EVERYONE ZOU DAT MOETEN DOEN DAT ZOU VOOR IEDEREEN BETER ZIJN ALS…..” Speeder werd van de grond gegrist door een soort grote gele eend. “LAAT ME LOS. @EVERYONE HELP!” maar de eend vloog enkel hoger en toen de eend eindelijk los liet was het te laat.

Speeder was de Lynch (2-2 tussen sule en speeder maar sule is BM en wint dit dus)
Speeder was jager. Speeder was echter zijn geweer in zijn kamer vergeten en kon dus niemand neerschieten.

ik wist niet dat duckje ook al banned voor als-dan fouten,
maar terecht!
 

Deleted User - 487971361

Guest
Wie start de volgende ronde dan?? Ik moet revanche nemen op Rukurt.
 
Reactiescore
1.014
Volgens mij hebben of veel vakantie of veel geen zin meer?
 
Reactiescore
1.693
Of ze zijn gebannen :)
zegt ze met een lach hihi

maar ik denk dat we er in zijn totaliteit geen zin meer in hebben.
merkte de laatste potjes wel dat de activiteit flink was gedaald naarmate ik sterker ging spelen.
mss kan ik gewoon niet meer meedoen zodat de rest ook kans heeft?
 

DeletedUser17472

Guest
zegt ze met een lach hihi

maar ik denk dat we er in zijn totaliteit geen zin meer in hebben.
merkte de laatste potjes wel dat de activiteit flink was gedaald naarmate ik sterker ging spelen.
mss kan ik gewoon niet meer meedoen zodat de rest ook kans heeft?

Als dat de redenen is kun jij wel weer leiden toch? Probleem opgelost.
 
Reactiescore
534
ik doe enkel mee als ik bietje mag zijn
 
Reactiescore
558
Nu kan dus sowieso niet meer iedereen mee doen..
Niet waar?
simeco en sule silmad vragen enkel om een rol te mogen zijn,
en bij rollenverdeling mag in principe elke deelnemer elke rol krijgen,
dus jullie eis is sws voldaan.
Dan de eis van materlotti,
of moet ik zeggen,
mededeling van materlotti,
hierin verklapt hij gewoonweg al dat indien hij geen wolf in zijn inbox krijgt als rol, hij niet actief zal zijn.

Indien de spelleiding vervolgens dit topic gewoon niet leest,
voldoen ze ook aan de eis van bappos.

groetjes
 
Reactiescore
534
Niet waar?
simeco en sule silmad vragen enkel om een rol te mogen zijn,
en bij rollenverdeling mag in principe elke deelnemer elke rol krijgen,
dus jullie eis is sws voldaan.
Dan de eis van materlotti,
of moet ik zeggen,
mededeling van materlotti,
hierin verklapt hij gewoonweg al dat indien hij geen wolf in zijn inbox krijgt als rol, hij niet actief zal zijn.

Indien de spelleiding vervolgens dit topic gewoon niet leest,
voldoen ze ook aan de eis van bappos.

groetjes

mooi gesproken bedankt
 
Reactiescore
1.014
Oh, er is dus toch nog leven :D
 
Bovenaan