[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
3.584
JokersBrain weet je nog toen je samen met Stalov dacht dat materlotti de enig overgebleven wolf was en ik dat bleek te zijn? Heerlijk was dat potje van @anthraxxol

Daarin speelde je ook uitmuntend.

Ik was toen gewoon gevolgd op onze BM Stalov. Valt mij niet echt te blamen, heb u trouwens credits voor die gameplay gegeven. Maar zoals ik al zei, iedereen zit er wel eens naast. Jij zat vorig potje op mij te tunnelen wat ook compleet fout was.
 
Reactiescore
3.584
heeft niets met het verlies te maken
zelfs een kind van 12 had mij er nog uitgehaald door mijn stemverandering? alleen jammer dat jij het niet kan laten keer op keer jezelf schouderklopjes te geven? dat jij je haat jegens mij mbt brandon mechele op deze manier wil botvieren is jouw keuze natuurlijk maar verwacht dan niet dat er geen reactie komt

Je werd door enkel mij en Blue verdacht dus zo duidelijk was het dan toch niet. Ook na je valse claim die andere geloofde bleef ik doordrukken op u omdat ik er niks van geloofde. Terecht allemaal.

Ik gaf mijzelf in eerste instantie geen schouderklopjes. Haalde op een bescheiden manier in het potje mijn evolutie in de game aan. Vervolgens ga jij daarop vitten. In 2de instantie kom ik dan mezelf verdedigen wat wellicht arrogant overkomt, het is wat het is. Je kan bij iedereen een lijst opnoemen wnr ze er een keer naastzaten. Alsnog heb ik sterke laatste potjes gespeeld, dat zijn de feiten en dat is niet slecht voor een nieuwe speler zou ik denken. Wil best tips geven?

Heb nogmaals geen haat tegen Brandon Mechele. Serene stabiele maar uitvoetballend zeer beperkte verdediger, leuke gozer wel.
 
Reactiescore
1.804
Je werd door enkel mij en Blue verdacht dus zo duidelijk was het dan toch niet. Ook na je valse claim die andere geloofde bleef ik doordrukken op u omdat ik er niks van geloofde. Terecht allemaal.

Ik gaf mijzelf in eerste instantie geen schouderklopjes. Haalde op een bescheiden manier in het potje mijn evolutie in de game aan. Vervolgens ga jij daarop vitten. In 2de instantie kom ik dan mezelf verdedigen wat wellicht arrogant overkomt, het is wat het is. Je kan bij iedereen een lijst opnoemen wnr ze er een keer naastzaten. Alsnog heb ik sterke laatste potjes gespeeld, dat zijn de feiten en dat is niet slecht voor een nieuwe speler zou ik denken. Wil best tips geven?

Heb nogmaals geen haat tegen Brandon Mechele. Serene stabiele maar uitvoetballend zeer beperkte verdediger, leuke gozer wel.
wat een treurige post hier ga ik zelfs niet op reageren je ontkracht immers al je eigen argumenten?
 
Reactiescore
1.277
materlotti bewezen spelbederf. Want doen we er mee? Blijft natuurlijk wel een marginale speler dus echt kwalijk kunnen we het hem ook niet nemen.
 
Reactiescore
1.804
Treurig gedrag ja. Ik stel voor drie potjes ban.
 
Reactiescore
999
Laten we eerst de rest van het potje afwachten alvorens jullie mij gaan beschuldigen en jezelf verder belachelijk gaan maken :wink:
 
Reactiescore
534
Het is niet gezegd dat Materlotti per definitie fout zit hè. Nonkel kan in theorie nog alles zijn.

Zoals Materlotti bij mij in PM uitlegde: Soms kiest hij voor een bepaalde tactiek /gevoel om vol op iemand te gaan. Dat kan inderdaad een tactiek zijn. Hoeft geen spelbederf te zijn.

Achteraf had ik misschien niks moeten zeggen en het spel zijn gang moeten laten gaan, maar dit leek mij een goede oplossing. Wellicht een fout van een onervaren spelleider. Ik handelde met de beste bedoelingen.

Wat ik vooral wil zeggen: zowel Materlotti als Nonkel valt wat mij betreft niks te verwijten over spelbederf of iets dergelijks.

Laten we hier verder niet meer inhoudelijk over dit potje verder praten en er het beste van maken.
 
Reactiescore
770
spijtig dat jokersbrain weeral een spel aan het bederven is sommigen leren het toch echt nooit he

het geduld is stilaan wel ten einde vind ik tijd dat hij levenslange ban krijgt dat lijkt mij wel redelijk en rationeel ?
 
Reactiescore
770
door je manier van spelen ieder keer mensen zijn het zat we stellen nog net geen petitie op om je eruit te wippen
 
Reactiescore
3.584
door je manier van spelen ieder keer mensen zijn het zat we stellen nog net geen petitie op om je eruit te wippen

Ik wil me best uitschrijven en nooit meer meedoen als dat gewenst is. Mensen kunnen ook accepteren ik actief risicovol speel en hier rekening mee houden ipv elk potje weer en weer mij hierop te willen pakken. Mogen best wat dieper kijken dan dat.
 
Bovenaan