[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.659
graag een ronde zonder antraxx. Hij speelt op de man. Onsportief dus.

in mijn optiek ben jij een vrouw, maar misschien zit ik er weer naast?

overigesn zie ander topic met mijn kant van het verhaal. heb dat verhaal eerder getypt voordat ik deze post van jou zag en het doet me toch een beetje pijn hoe je over me denkt.
 

DeletedUser17472

Guest
in mijn optiek ben jij een vrouw, maar misschien zit ik er weer naast?

overigesn zie ander topic met mijn kant van het verhaal. heb dat verhaal eerder getypt voordat ik deze post van jou zag en het doet me toch een beetje pijn hoe je over me denkt.
Het is nooit de bedoeling geweest om je pijn te doen. Sorry. Maar ik speel graag wvw als speler en niet als mod. Ik hoop dat je dat ook wil verstaan. Ik denk echt niet verkeerd over je hoor.
 
Reactiescore
770
graag een ronde zonder antraxx. Hij speelt op de man. Onsportief dus.

wat zit jij hier andere mensen uit te sluiten voor WvW potjes. hoepel zelf es op voor paar potjes. godgeklaagd zeg
 
Reactiescore
993
Potje 305 is btw overgeslagen en mijn autisme heeft daar moeilijkheid mee. Dus noem hem 305 voor we met 309 verder gaan aub.
309? Nu zit je zelf in een tunnel :p
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik wilde eigenlijk 666 starten, gewoon omdat het kan. Zal maar 305 pakken dan
 
Reactiescore
1.770
Doe maar 310. 305 was ten tijde van grote rellen op dit forum. Beter houden we die in ere.
 
Reactiescore
534
Speelt 10x fijner vind ik, zeker later in het spel kan je gemakkelijk alles terugzoeken in plaats van alle pagina´s af te gaan of die kut zoekfunctie te gebruiken
 
Reactiescore
1.770
Zegt de persoon die vorig potje als wolf nog gevangen is geweest door mij ^^ (LY)
ik zal maar niet verwijzen naar alle potjes die ik je hier al op korte tijd heb zien falen?
één wolvenvangst maakt de lente niet??
 
Reactiescore
3.536
ik zal maar niet verwijzen naar alle potjes die ik je hier al op korte tijd heb zien falen?
één wolvenvangst maakt de lente niet??

Het was ook niet 1 wolvenvangst. Datzelfde potje ook Speeder eruit gehaald.

Potje ervoor was ik jager en had ik nonkel gevangen ermee. Al mijn wolven potjes waren ook uitstekend.

Enige echte fail was mijn getunnel eens op Westkip maar was toen mijn 2de potje als goedje ofzo. Men eerste 3 potjes als goedje waren niet denderend voor het overige allemaal wel goed gespeeld. Maar als je mij wilt pakken op mijn eerste potjes moet je dat vooral doen. Presteer zeker bovengemiddeld en iedereen zit er wel eens naast, dat is geen maatstaaf.

Ben ik nu zo'n goede wolvenvanger of is Simeco nu zo'n slechte verliezer.

Speeder kan weer een poll openen.
 
Reactiescore
1.770
heeft niets met het verlies te maken
zelfs een kind van 12 had mij er nog uitgehaald door mijn stemverandering? alleen jammer dat jij het niet kan laten keer op keer jezelf schouderklopjes te geven? dat jij je haat jegens mij mbt brandon mechele op deze manier wil botvieren is jouw keuze natuurlijk maar verwacht dan niet dat er geen reactie komt
 
Bovenaan